Ny sæson, nyt MultiHunters hold søges!
16. marts 2023 kl. 13:23
WastedS
Goddag alle sammen!

Hos MultiHunters organisation er der blevet enighed om at udover de nuværende 2 hold. så vil vi gerne have et tredje hold ind og spille!

- Hvad indebærer det at spille på dette hold?
jamen der er både langsigtet mål og kortsigtet mål.

- Først og fremmest er målet at danne en solid ramme for unge spillere at arbejde og udvikle sig op af. Enten i hierarkiet hos MultiHunters eller andre organisationer i fremtiden, hvilket vil sige at holdets flexibilitet og overordnet fokus på udvikling bliver nøglen for det langsigtet mål. (i korte træk så trænes spillere op til at spille for MultiHunters main hold på længere sigt)

- Derudover er det kortsigtet mål at stabilisere, et fundament på holdet, der giver adgang til diverse slutspilsrunder, i diverse divisioner af Powerligaen, samt mindre lans, baseret på 'learnings-curves' og ligne værktøjer!

og hvad indebærer det så helt konkret i at spille på det hold?

- Lans betalt
- Bootcamp betalt (mandatory deltagelse)
- Betalt turnerings fee, + spot i ligaen (4 div) - vi vil se om vi kan søge efter 3. div spot til holdet.
- diverse værktøjer, såsom CS server, teamspeak, Noesis, Skybox.
- interne goder, fra organisationen. (ugens spiller med videre)
- merchandise såsom trøjer, musemåtte, og i ekstraordinære tilfælde udstyr.
- et bagland, der hjælper dig igennem diverse udfordringer du skulle imødekomme spillemæssigt, så vidt som mentalt, eller uden for serveren.

Og det lyder jo alt sammen meget godt, men hvad er det så vi forventer af dig som person?
- Vi forventer noget professionalisme, og opførsel efter MultiHunters værdier, og retningslinjer.
- Der forventes at den individuelle er åben for snakke om diverse problemstillinger der måtte forekomme, under perioden
- det ses gerne at spillerne har fritiden til at træne 3-4 gange i ugen + kampdage.
- alderen sættes ikke kriterier ved
- 2500+ elo faceit. (preferable 3k+)

Spillermæssigt er ingen spillere officielt valgt, da vi køre tryout på flere spillere løbende. Men vi vil gerne i gang så hurtig som muligt da pausen er kort, og vi også skal være klar til næste sæson.

OBS: vi ser meget lukrativt IGLs og Awpers specielt, da de er meget efterspurgte! tænk det igennem, når der ansøges.

Man ansøger til MultiHunters Twitter i DM, og helst gerne med lidt information på dig selv, og hvorfor vi skal give dig til samtale!
Hvis man har spørgsmål, kan de også sendes dertil!

og så vil jeg ellers bare ønske alle en god uge, og held og lykke til de hold der er i slutspil næste uge også!

Regards
MultiHunters

kontakt: twitter.com/MULTIHUNTERS11
#1(Med 0 svar)
16. marts 2023 kl. 13:37
doxY
+rep
#2(Med 0 svar)
16. marts 2023 kl. 13:54
Emil88
Den vil ikke lade mig sende en besked til dig på Twitter. Er der en mulighed for at du kan skrive til mig på discord eller twitter?
Emil#0275
twitter.com/Emil88CSGO
#3(Med 3 svar)
16. marts 2023 kl. 15:12
rub08450
Ja man kan ikke skrive til jer.

Søger i træner samt 3 super dygtigt spiller?
#4(Med 0 svar)
16. marts 2023 kl. 17:51
WastedS
giv twitterlink så får jeg det lige fikset så du kan. tror muligvis du skal følge twitteren for at skrive
#5(Med 1 svar)
16. marts 2023 kl. 17:51
WastedS
giv twitterlink så får jeg det lige fikset så du kan. tror muligvis du skal følge twitteren for at skrive
#6(Med 0 svar)
16. marts 2023 kl. 21:27
rub08450
Kan du kontakte mig 30934803
#7(Med 0 svar)
17. marts 2023 kl. 10:01
WastedS
.
#8(Med 2 svar)
20. marts 2023 kl. 00:37
dala
Hvor kontakter jeg?
#9(Med 1 svar)
20. marts 2023 kl. 01:47
WastedS
på twitteren, ligesom der står i bunden af opslaget :-)
#10(Med 0 svar)
21. marts 2023 kl. 10:58
dala
Yes, har skrevet (sh1neGO)
#11(Med 2 svar)
21. marts 2023 kl. 15:20
Brandvarm
Jeg kan ikke sende noget på jeres twitter, er der andre steder man kan skrive?
#12(Med 1 svar)
21. marts 2023 kl. 16:24
WastedS
tror du skal følge for at skrive tho.
vi har DM fuldt åben
#13(Med 0 svar)
21. marts 2023 kl. 17:04
Brandvarm
Jeg følger, men kan stadig ikke skrive
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.