Søger 2 motiverede gutter!
13. januar 2023 kl. 01:19
B3CH
Hej kommende holdkammerater
Vi er 3 mega motiverede gutter som alle har høje forventninger til hinanden og os selv, vi har et mål med hold cs og det er at blive nogle af de bedste inden for sporten!

Her ville vi fortælle lidt om os selv og hvilke slags mennesker/spillere vi er↓↓↓↓

Emil August bech aka ''Bech'' Rolle: Riffel/entry
Jeg er en gut på 18 der elsker at bruge al den tid jeg har på at spille cs jeg brænder for at blive bedre både som holdspiller men også individuelt, jeg har lige knap de 7k timer og er 3k elo.

Tobias Brandholdt Ambus Thomsen aka ''AmbuZ'' Rolle: Riffel/entry
Jeg er en frisk fyr på 19 som kun har en drøm/mål her i livet og det er at komme op og kæmpe med nogle af de store drenge, jeg har 7.7k timer i spillet og runder knap de 2500 elo men jeg har peaket på de 2800 og spiller meget bedre end det får jeg afvide ;)

Nikolai Rasmussen aka ''abuninho'' Rolle: Awp
Hey jeg er en ung gut på 21 som elsker alt ved cs faktisk er det fedest at tabe da man lærer bedst af sine tabte kampe, jeg har 10k timer og er pt på 2600 elo, jeg svinger stokken og er en maskine til det.



Her laver vi et lille skriv om hvad vi forventer af dig/jer↓↓↓

•Mødestabil
•Dedikeret
•Klar til at investere; Lille forklaring medfølger her↓↓
Når vi siger investere mener vi self diverse lans, ligaer og turneringer.

•Ingen tilt
•Moden
•Går op i individuelt udover det man træner som hold

Her er lidt af de erfaringer vi har gjort os i form af ligaer/lans:
Powerliga 1x 4div 2x 3div
Metalligaen 1x 2div 1x 1div
Esea 3x open 2x intermedia 1x main
Vundet en gang Hlparty
Vundet Næverlan 2x

☢Vi glæder os til at høre fra jer!☢

Kontakt os på:
steamcommunity.com/profiles/76561198413842299
steamcommunity.com/id/abufcs
steamcommunity.com/profiles/76561198208063185/
#1(Med 0 svar)
14. januar 2023 kl. 11:44
Django_xD
+rep på de her 3 gutter super dedikeret og ved hvad de laver. Alt andet end og ikke skrive til dem her er en fejl.
#2(Med 0 svar)
17. januar 2023 kl. 00:43
AZUKU
Hej B3CH. Træner i fysisk/online? Og hvor ofte?
#3(Med 0 svar)
17. januar 2023 kl. 14:03
B3CH
Hey mate!
Vi træner både fysisk og online fysisk kommer an på hvor de 2 sidste mates vi finder er fra men vi ser gerne at vi mødes til fysisk pracc en enkelt gang om ugen hvis ik mere og online ihvertfald 4-5 gange på en uge.
Håber det besvarede dit spørgsmål:)
#4(Med 0 svar)
17. januar 2023 kl. 15:40
AZUKU
Det gjorde det :-)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.