Powerliga Spot
10. december 2022 kl. 10:42
Akis-
Hej.
Jeg vil høre om der er nogen der har et opkommende Poweliga spot - minimum 2. Div, som skal købes grundet opløsning eller lignende.

Hvis, så kontakt mig gerne enten på:
Discord: akis#9024
E-mail: [email protected]
Facebook: Elias Hansen

H Elias Hansen // Code4 Esport
#1(Med 0 svar)
10. december 2022 kl. 10:50
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Du kan ikke købe spots af andre. Hvis et hold ikke forlænger overgår pladsen til os, og vi vurderer, hvem der skal have det. Her tager vi typisk de bedste fra divisionen under og ansøgerne og smider i en pulje og så vurderer vi, hvem der passer bedst ind på den plads.
#2(Med 2 svar)
10. december 2022 kl. 10:50
Akis-
Roger that.
#3(Med 1 svar)
10. december 2022 kl. 10:58
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Og lad nu være med kun at ansøge til 2. div, hvis I også er klar på en sæson i 3. div for så at rykke op. Hvis man kun vælger 2. div, så tager vi jer ikke i betragtning til pladser under det, og typisk er der ingen ledige pladser over 3. div. Sidst var der en ledig plads i hele 2. og 1. div tilsammen. Selvom man vælger 3. div eller derover, så tages man stadig i betragtning til en plads i 2. div, hvis der er en ledig plads.
#8(Med 0 svar)
10. december 2022 kl. 22:53
Akis-
Helt i orden. Vi kigger på det.
H Elias // Code4 Esport
#5(Med 0 svar)
10. december 2022 kl. 17:19
B68
Akis/Elias har lige stjålet mine spiller fra First Step E-Sport pas på der ud, han er 1 sno
#6(Med 1 svar)
10. december 2022 kl. 22:48
topez
B68/Brian/gamle kan ikke finde ud af at have et esportshold, lyver om sponsorere med fkn yousee....., lyer om hans ambitioner og er generelt bare en scam med ben. Pas på derude!
(Kommer fra en af de såkaldte spillere som Akis/Elias som sagt "skulle have stjålet" (hvilket ikke er tilfældet ;))
#10(Med 0 svar)
10. december 2022 kl. 23:25
B68
topez fint du vælger at stole på akis, jeg startede op med jer 23-11 22 i har fået alt hvad i har spurt om som lovet, vi var/er ret nye, i ville i Power ligaen, det sagde jeg også go for, men godt jeg ikke fik betalt, selv om dig og akis pressede mig torsdag efter træning til at gøre, jeg sagde vi ikke kunne melde os til endnu, troede i ikke på, du tilmeldte hold for jeg sagde go og skulle nok betale så i kunne spille der hvor i ville, i blev tilmeldt juletur fra Yousee næste søndag for det ville i også, jeg har holdt alt hvad jeg har lovet, at akis/dig ikke tror på jeg har snakket med 1 masse sponsor, er småligt, jeg kan lægge alle beviser, men som i siger er det noget jeg har fundet på og bare søgt på navne og firmaer, at få lov til at snakke med beslutningstagere fra stor firmaer er ikke nemt de bliver kimet ned og sponsor, så får alle samme besked send 1 mail.
#7(Med 0 svar)
10. december 2022 kl. 22:51
Akis-
Jeg gav de spillere som du havde snydt, en mulighed for at komme et sted hen, hvor det er at der bliver overholdt hvad bliver lovet - derud over har vi holdt en god tone overfor dig, men har haft besvær med at for afklaret tingene, da det ofte er endt ud i uacceptabel opførsel fra dig. Vi beklager at du har haft en dårlige oplevelse med mig og resten af den nyopstartede Code4 Organisation.
Hvis du er interesseret i at melde en klage til os, så kan du altid kontakte os på vores kontakt mail:
[email protected]

H Elias // Code4 Esport
#9(Med 0 svar)
10. december 2022 kl. 23:09
B68
har ikke snydt nogen, jeg har snakket med Yousee ang . kommende sponsor når jeg føler der er det rigtige hold, hvorfor tror du jeg har kontakt person, mail og hans direkte nr på mobilen, jeg har vist dig det, at manden ikke kan huske vi snakkede sammen for ca et år siden ang. jeg søgte sponsor til den dag mit E-Sport hold havde bevist det jeg lovede/snakkede med ham om, vi aftalte jeg kunne skrive 1 mail til ham den dag holdet var klar, som jeg har sagt jeg også snakket med Toyota, Jensens Bøfhus og mange andre lokalt i mit område som gerne ville støtte mit E-Sport hold, havde/har også 1 klar som vil lægge tilbud ind på min discord så i spiller og de 800 brugere jeg har kunne købe billig pc, i troede/tror ikke mine ord og det hoppede alle mine spiller på, du tilbød dem at starte et E-Sport hold op akis og væltede mit via dine løgne og den måde du snoer dig på, trist du dykker så dybt, men for dig 1 nem måde at starte et hold op hahahaha taber
#11(Med 1 svar)
10. december 2022 kl. 23:27
Akis-
Hej Brian.

Jeg har snakket med den "Mikkel" fra Yousee - efternavn underrettet - Som du har henvist mig til, som ikke bekender kontakt til dig. Jeg ved ikke om der er sket en misforståelse?
Derud over er der ikke interesse fra os at fortsætte en opkørt samtale.
Hvis du er interesseret i at melde en klage til os, så kan du altid kontakte os på vores kontakt mail:
[email protected]

H Elias // Code4 Esport
#15(Med 0 svar)
11. december 2022 kl. 12:08
B68
akis akis du er skide dygtigt til at manipulere med folk, det skal du have, du er 18 år og starter dit voksen liv med at dreje at til din fordel, koste hvad det vil. Husk nu på i har tilmeldt jer Power ligaen gennem First Step som er mit E-Sport hold, i kan ikke stille op for 2 E-sport hold. Du sagde du kender alle i Yousee fordi du er så dygtig at din løn er 60.000,- pr. mdr. muligt men du kendte ikke Mikkel jeg har hans mail og direkte mobil nr. jeg viste dig bevis på jeg snakkede med han 31-1 2022 du vælger at kalde det for løgn at jeg bare har søgt på deres hjemme side og aldrig snakket med personen, du har intet at have det i at manden ikke kan huske den korte snak jeg havde med ham for næsten et år siden at han måske kunne have int. i at sponsor mit E-Sport hold som jeg var ved at bygge op, send 1 mail den dag du er klar sagde han så kigger vi på det. Du får det til at lyde som om jeg har 1 aftale med manden/Yousee. Som jeg har sagt til dig mange gange jeg forberedt kommende sponsor til det rigtige hold var klar, har ingen skriftlig aftale med nogen som du får det til at lyde, jeg har været sælger gennem ca 30 år, været investeringsrådgiver, haft eget firm hvor jeg skaffede 1 af verdens bedste cykel rytter sponsor, han er Dansker,. Jeg har styr på hvordan man skaffer sponsor, du er så dygtig at få det drejet over til det hele er 1 løgn, at jeg ikke har snakket med 1 eneste mulig/kommende sponsor fordi du kold over for at manipulere folk til din fordel
#12(Med 2 svar)
10. december 2022 kl. 23:56
B68
og akis jeg har betalt 3 mdr forud for server der kunne spilles på gennem dig, der har du også snydt mig, men du kan jo give mig de skins tilbage hvis du vil som du fik for betaling ;-) da du ikke ville have penge overført
#20(Med 0 svar)
11. december 2022 kl. 13:50
B68
akis vil du give mig de penge/skins tilbage som du har fået betaling for, jeg har betalt dig 3 mdr frem fordi du skaffede mig/mit E-Sport hold server at game på???
#21(Med 0 svar)
11. december 2022 kl. 13:57
B68
akis jeg har jo ikke noget E-Sport hold mere da du valgte at starte et E-Sport hold op og tage/lokke mine spiller til dig hold, så det vel fair du betaler de penge tilbage du har fået på forskud for 3 mdr. betalt for server??
#13(Med 1 svar)
10. december 2022 kl. 23:59
Smackyy
Hvad er det der forgår herinde?
#16(Med 0 svar)
11. december 2022 kl. 12:02
B68
akis er mega dygtig til at manipulere med folk, jeg har First Step E-Sport, alle spiller hoppede på at jeg ikke ville overholde hvad jeg lovede spillerne, vi var/er 3 uger gamle, jeg har overhold at til punkt og prikke dd. han får dem til at tro jeg ikke kan skaffe sponsor, alle spiller hopper på den, han starter et hold op og vupit de er over ved ham, nem måde at starte et E-Sport hold op
#14(Med 3 svar)
11. december 2022 kl. 01:00
9ne
Hvordan går det med jeres R6 hold? Hvorfor bruger i ikke jeres andet logo længere?
#17(Med 2 svar)
11. december 2022 kl. 12:05
B68
akis har også haft Fraternitas - Esport som jeg så overtog, turde ikke fortsætte dette navn og skiftede
#18(Med 1 svar)
11. december 2022 kl. 12:59
9ne
Det kan godt være, det ved jeg ikke noget om, ved bare at de bruger et logo fra et andet hold, som godt nok ser ud til ikke at være der længere, men senest var aktivt i december 2021. Bruger deres gamle logo, deres intro og navn, skal ikke kunne sige om han har fået lov, det kan jo godt være :)

Edit: Kan se der er flere "orgs" med samme navn, det hele tyder på at det er helt tilbage fra 2016, kan dog se at en anden dansk person har valgt at lave det i 19, så en engelsktalende person lidt senere, som dog har samme twitter handle som det fra 2016 og deres hjemmeside navn . Det er lidt forvirrende lmao.
#19(Med 0 svar)
11. december 2022 kl. 13:16
B68
akis sagde han var ejer af Fraternitas og jeg kunne overtage logo og navn. brugte det i 1 periode men som sagt turde jeg ikke fortsætte og skiftede, jeg kan heller ikke finde rundt i hvad akis har gang i kun at han udnytter folk i mine øjne
#22(Med 1 svar)
11. december 2022 kl. 14:52
Cueebix
Tråden her var slet ikke en diskussionsstarter - jeg synes, at det er noget der skal tages privat.
Desuden har det ikke haft noget med at “stjæle” eller manipulere folk til at skifte hold. Personligt skiftede jeg selv, da mulighederne bare generelt var bedre, og action var hurtigere - det virkede mere end bare som en 5 mandsstack.
#23(Med 0 svar)
11. december 2022 kl. 15:29
B68
du mener i bare er 5mandsstack, og på 3 uger som i var med på First Step E-Sport har i fået alt hvad i ønskede, jeg sagde til alle vi skal bygge det op fra starten sammen, i sagde alle go det er i indforstået på, hvad forlanger i på 3 uger?? sagde til jer alle i skulle komme til mig hvis der var noget i ville, ingen kom til mig ;-) først da akis ville have firmaer og navne på dem jeg havde snakket med som mulig sponsor, fik han jer til at tro på jeg ikke havde snakket med 1 eneste, nævn 1 ting i ikke har fået som lovet??
#24(Med 14 svar)
11. december 2022 kl. 15:40
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg har sgu lige fået en ide, tænker den er god. Hvad med i tager den PB med i hinanden, sådan så i ikke sætter jer selv i super dårligt lys?

Lige nu ligner i blot 2 stks pattebørn som har lært at kaste med mudder. Kom videre tag den pb eller lad den ligge som voksne mennesker.

God aften til jer begge :)
#25(Med 13 svar)
11. december 2022 kl. 16:43
B68
kan godt forstå/følge dig, men hvad hvis du blev stukket i ryggen og beskyldt for at lyve du ved med 100% sikkerhed du ikke har løjet, ville du vel også forsvare dig selv?? akis påstår jeg har løjet omkring jeg aldrig har snakket med 1 ansvarlig ved Yousee omkring sponsor til mit E-Sport hold, han troede ikke på mine noter jeg har, har lige tjekket min tlf for hvornår jeg har snakket med Yousee ang. sponsor det er 31-8 2022 kl. 13.47 og snakken var på 4 min. og 15 sek. så er det vel fair jeg forsvare mig selv og advare folk her inde om hvad og hvem akis er for 1 person?? om han beskyldt mig for at lyve
#26(Med 12 svar)
11. december 2022 kl. 16:50
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nej jeg ville tage den med personen som et voksent individ og ikke starte mudderkast.
1. Du sætter din organisation/hold you name it i rigtig dårligt lys.
2. Du kommer til at virke som en useriøs person i forhold det
3. Det viser også at istedet for at løse problemet smider du mere brænde på bålet.

Jeg har ikke brug for din forklaring eller vide hvem som har været den "dumme". Jeg prøver blot at stoppe jeres mudderkast inden i kommer på dybt vand.


Jeg har selv været der for et par år tilbage, det bider en surt i røven og det ikke noget man bare kan vaske væk. Så heller stop nu inden man synker og ikke kan komme tilbage.


Og nu kender jeg ikke hvad eller hvem du er eller står for, men med den mængde fake orgs og useriøse orgs der pt har lavet nummere på scenen ville det ikke være første gang sådan noget her opstå. Husk altid at vær professionel, hvordan man snakker, formidler sig og hvordan man vælger at løse et problem.


Håber du kan se hvad jeg mener, for ud fra de tidligere kommentar på opslaget her, virker det imo til at du har lidt ondt i røven at folk var utilfredse med dig.
Jeg ved ikke hvad der er sket eller hvad i tænker eller gør.
Men jeg ved bare, forsætter man så er skaden sket istedet for at være den voksne.


Og det kommer fra en som har været virkelig toxic og virkelig ikke været en venlig gut i dk cs community. Så husk, tænk fremad og ikke i nuet og hvor sur man er.

Tag noget off tid, reset mindset og kom tilbage stærkere. Improve Improve og altid sørg for at man er ham med de rene sko.
#27(Med 11 svar)
11. december 2022 kl. 17:10
B68
som jeg skrev forstår jeg dig, gider bare ikke kaldes 1 løgner for det er det sidste jeg er, at alle mine spiller vælger at forlade mit E-Sport hold til fordel for akis som har kaldt mig løgner fordi de troede på ham og ikke mig, der har 100% ren mel i posen, det er deres valg, men de skal heller ikke kalde mig 1 løgner, det værste man kan mod mig som er et ærligt menneske, håber du forstår
#28(Med 10 svar)
11. december 2022 kl. 17:17
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det igen som jeg skrev, det er en påstand mod påstand. Vi ved ikke hvad der er sket bag kulisserne men vi er egentlig også ligeglad, og det er jeg også.
Jeg er dog ikke ligeglad med folk synker på en båd fordi de ikke har en til at lige få dem til at gennemtænke tingene.
#29(Med 9 svar)
11. december 2022 kl. 17:35
B68
tror ikke du forstår eller vil du ikke fair ;-) elias hansen som er akis beskylder mig for at lyve, ved 100% jeg ikke har løjet, vil sku ikke have på min karpe at jeg er 1 løgner, kan godt være du er lige glad er jeg også hvad du mener om det ;-)
#30(Med 7 svar)
11. december 2022 kl. 18:01
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Forstår udemærket hvad du siger.
Nu jeg så ærlig, fordi det virker ikke til du ser ud over din egen næsetip. Men som jeg ser det, er det dig som ligner "bumsen" i sammenhængen ud fra opslaget.

Lige meget hvordan du føler og ikke vil have det på din karpe, er fuldstændig irrelvant.

Lige nu har du valgt at du hellere vil ligne en amatør og en meget useriøs org ejer, pga nogle har en mening som ikke stemmer overens med hvordan du har opfattet det.


Det honesty, prøvede at være venlig og hjælpe dig med at se det fra hvordan andre muligvis ser det her som. Men virker til du er alt for firkantet/snævert synet, til at se logikken. Hvilket er fair, men så gider jeg sgu ikke prøve og hjælpe dig ud af den pine.

Im Out, Men Gl med dit esport hold.
#31(Med 5 svar)
11. december 2022 kl. 18:09
B68
har ikke noget esport hold hahahaha gider sku ikke kaldes 1 løgner af akis, når det er ham der lyver, slut prut i dit hoved
#32(Med 2 svar)
11. december 2022 kl. 18:08
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Kan godt se hvorfor du heller ikke burde :)
#33(Med 1 svar)
11. december 2022 kl. 18:11
B68
hvis folk kalder mig 1 løgner og dolker mig i ryggen, skal de vel forvente et forsvar kan blive til et angreb
#34(Med 0 svar)
11. december 2022 kl. 18:15
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
#32
#37(Med 1 svar)
12. december 2022 kl. 09:49
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
"slut prut i dit hoved"
#40(Med 0 svar)
12. december 2022 kl. 10:38
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
:DDDD
#39(Med 0 svar)
12. december 2022 kl. 10:24
b1ng0_o
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det er virkelig morsomt. 😅 Du gør en god indsats her. Det må jeg give dig!
Nogle mennesker er desværre bare tabt for logisk sans 🤣✌️
#36(Med 0 svar)
12. december 2022 kl. 09:48
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg vil også have en karpe.
#35(Med 0 svar)
12. december 2022 kl. 05:41
WastedS
Hvad fanden er det jeg sidder og læser?

Jeg er overhovedet ikke tilhænger hoppe ind i samtaler, omkring konflikter på dust2. og da slet ikke noget der ligner at en spiller bare vil se efter spot til ligaen.

- B68 lad mig lige gøre 3 grundlæggende ting helt freaking klart for dig, så du ikke kan bruge dem som argumenter mere, fordi tror satme du pisser mange folk af p.t.

1. DER ER IKKE NOGET DER HEDDER STJÆLE ESPORT SPILLERE.
Har du haft spillerne under kontrakt, så er de bundet, og committed til dit esport hold, medmindre noget i kontrakten ikke overholdes. har du ikke haft dem under kontrakt, eller under skriftlige aftale, via deres familier, så er det en risiko, du har løbet. ikke Code4, eller Akis, ELLER spillerne. Det er 100% din egen skyld, så stop med at pege fingre omkring pis og papir. Det er simpelthen direkte pinligt og uprofessionelt af en anden verden at se på. det eneste du gør lige nu, er at sikre dig at flere spillere tænker en ekstra gang, før de overvejer at spille for dit hold fremadrettet, OG IKKE PÅ DEN GODE MÅDE.

2. TRYGHED OG SOCIAL SIKKERHED
Akis har allerede lukket samtalen ved at skrive du kan klage på deres mail, så stop den fucking der altså... Det er tydeligt at spillerne, og organisationen er nået til enighed, om du ikke gav dem, tryghed og eller overholdte de løfter du har givet til dem. Det er absolut faktum, uanset om det er løgn eller ej. så fiks attituden, og stop med at tud. fokusere på at tingene er som de skal være fremadrettet, og bounce back i stedet for det mudderkast du sidder og gør lige nu. det kan da pisse enhver ejer, spiller og læser fuldstændig af.

3. HOLD TINGENE PRIVAT, OG KOM SÅ VIDERE
Hvis du ikke kan have en privat samtale mellem spillere eller organisationen uden at gøre den public, og opføre dig som en abe på sociale medier, så skal du genoverveje din status som ejer af esportshold. Alle ejere har kontroversielle situationer på sociale medier, blogs, m.v. men det giver dig ikke retten til at opføre dig, som en bitter mand, mod folk der prøver at komme frem på scenen. OG DA SLET IKKE OFFENTLIGT SOM DU GØR NU, DU SKULLE SKAMME DIG. har du et fucking problem så tag den i privat, eller kom videre i livet.

Nå nu er det ude af brystet. beklager det sure opstød. hav en ellers rigtig god jul alle sammen :-P
#38(Med 0 svar)
12. december 2022 kl. 10:02
Bl0mmen
LOL det her beef noget er sku content. XD
#41(Med 0 svar)
12. december 2022 kl. 10:43
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det er for 7søren godt nok 1 vild tråd det her, hvad er det der 4går? Det er da 2talt sygt.
#42(Med 0 svar)
12. december 2022 kl. 13:26
500ml
Så der gang i den ;-) virker underligt det er kørt så langt, tænker manden bare vil advare spiller og andre Org
GoJulAlle
#43(Med 1 svar)
12. december 2022 kl. 15:00
B68
er sku ked af det gutter ;-) lukker ned efter denne besked elias hansen=akis 18 år har løjet om han arbejder ved Yousee i 1 salgs afd. som chef har 60.000,- i løn pr. mdr. elias hansen/akis jeg har undersøgt alt omkring dig hahahahaha du arbejder ikke ved Yousee som du praler med, fedt liv du har dig med alle dine løgne, ham fra Yousee du snakkede med i fredags har sendt dig 1 besked, jeg har lige snakket med ham, han kan huske hvad jeg snakkede med ham om og kan se på hans tlf at ja vi har snakket sammen 31-8 2022 4 min. og 15 sek. ved ikke hvad du vil og tror du får ud af med alle de løgne. Og ja træls for jer at se på, syntes bare det er på sin plads for spillere der søger hold at vil hvem man ikke kan stole på, kom med glæde og svin mig til, jeg lukker ned så ser ikke noget
#44(Med 0 svar)
12. december 2022 kl. 15:12
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du skriver, at du har omkring 30 års erfaring som sælger, hvilket - umiddelbart - betyder, at du er et stykke over 45 år gammel, hvorfor jeg slet ikke begriber, at du skaber dig på den måde her.
#45(Med 0 svar)
13. december 2022 kl. 10:55
Bl0mmen
Det var lækkert du lige kunne opfriske det hele med alt det lort i skrev XDDDDD
#46(Med 0 svar)
13. december 2022 kl. 11:32
Justesen
Har sku savnet sådan noget her. Det hyggelig læsning :)
#47(Med 0 svar)
13. december 2022 kl. 17:34
Stinis
wow, de-nationen xD
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.