MardeN søger hold
29. november 2022 kl. 15:51
Marden
Hej derude, jeg søger hold.

Mit ingame navn er MardeN
Jeg er 20 år gammel (16/05/02) og bor i Hamborg i Tyskland, hvor jeg tager et sabbatår, hvor jeg håber på at kunne prøve kræfter med at spille fuldtid. Selvom jeg bor i Hamborg har jeg stadig mulighed for at tage til LANs i hele landet.
Ingame spiller jeg AWP, som tidligere har været kombineret med IGL, dog vil jeg gerne kun være AWP.

Erfaring:
2x Dust2 Liga 1. Division
2x Dust2 Liga 2. Division
4x ESEA Intermediate - 3x Playoffs
3x ESEA Main

Mig som spiller:
Jeg er en AWPer, som gerne går efter first picks og forsøger at spille så mobilt som muligt.
Udover first picks kan jeg godt lide at komme i en god, aggressiv position, hvor jeg kan lukke hele sitet ned, eller som minimum stå klar til et 2-3k, så resten af holdet kan stacke/lave setup omkring min position eller på det andet site. Jeg kan også rigtig godt lide at være meget mobil med AWPen.
Jeg vurderer en god stemning på ts højt, og jeg forventer at alle på holdet aktivt bidrager til den gode stemning

Mine stærke sider er mit holdspil og sætte matesne op ved at smide nades for dem.
jeg er meget fleksibel og god til at tilpasse mig ift. hvad mine mates gerne vil have mig til at gøre eller hvad IGLen caller.
Jeg kan vende runden, når jeg er på AWPen, og jeg søger en man advantage og forstyrrer de andres spil, som min mates kan spille rundt om - med dette bliver holdet også mindre forudsigeligt og letlæselig.

Mine svage sider er, at jeg ikke vil fylde for meget og jeg på den måde sidder tilbage med et play eller en idé, som jeg gerne vil sættes op til, men at der så er lagt en anden plan, og så gør jeg det slet ikke. På den måde ender jeg med at blive for stationær i nogle situationer. Dog har jeg gennem det seneste år forbedret på dette punkt.
Hvis jeg har et dårligt game kan jeg godt blive for ivrig efter at finde et pick og gå for agro.
Punkterne er selvfølgelig nogle jeg arbejder på, især når jeg ser demo fra kampen efter. Jeg ser gerne demoer fra andre spillere på tier 1-3 niveau, og desuden ser jeg demo på alle mine egne kampe.

Daglige træning (Minimum):
500 aim_botz (ca. 180 graders vending mellem hver)
500 dm Multicfg/rifle
250 dm AWP
+ Minimum 1 demo - Jeg ser vores egne kampe igennem mindst én gang

Forventninger til hold:
3-5 gange ugenlige praccs
At I selv gør noget aktivt for at forbedre jer, også udenfor holdpracc.
At holdet allerede har en core eller at skulle starte op fra bunden er ikke vigtigt for mig.

Ik vær sky for at kontakte mig ved interesse.
Twitter: twitter.com/MardenSleepover
Steam: steamcommunity.com/id/MardenSleepover
#1(Med 0 svar)
29. november 2022 kl. 16:11
Baenke
+rep marden
#2(Med 0 svar)
29. november 2022 kl. 16:58
Sant1c
+rep
#3(Med 0 svar)
29. november 2022 kl. 17:20
doxY
+rep verdensklasse awpsniper
#4(Med 0 svar)
30. november 2022 kl. 08:15
KMcs
+rep demokigger
#5(Med 0 svar)
1. december 2022 kl. 19:44
Foss
har skrevet en besked til dig på twitter.
#6(Med 1 svar)
6. december 2022 kl. 10:30
Marden
b
#7(Med 0 svar)
9. december 2022 kl. 23:17
Marden
b
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.