Zutte FREE AGENT
25. november 2022 kl. 08:54
Zutte
Efter en spændende sæson under XI. Hvor jeg spillede på Xi.Sparta. Hvor vi ender på en flot #4 i 2divA, har jeg valgt at leave Xi, grundet jeg ser ikke mig selv under en org, hvor jeg som spiller ikke er første prioritet hos orgen. Det skal lige siges, at jeg intet har imod XI.

Om mig.
Jeg hedder Søren Schouboe/Zutte, jeg er bosat i Nordjylland. Er fyldt 18 år, og med det sagt har jeg kørerkortet. Så kan tage til de forskellige lans, bootcamps osv. Jeg går på handelsgymnasiet på andet år. Det betyder så jeg har en masse tid til gaming.
Jeg er villig til at ligge mange timer i spillet (120+ timer de seneste 2 uger), hvis det er det der skal til for at opnå målene på holdet. Der udover har jeg intet imod at pracc, 5-6 gange om ugen. Men ser gerne fredag eller lørdag er fri. Da der skal være plads til privatlivet ved siden af. (Du kan altid kontakte mig, hvis der er mere du vil vide)

Hvordan er jeg som spiller, og hvad kan i forvente af mig?
Jeg søger umiddelbart som awper. Jeg kan sagtens tilpasse mig til hvordan igl vil styre spilstillen, både passivt og aggressivt. Der udover er en jeg meget verbal spiller, at jeg sagtens kan tage initiativ, bidrag til calling, også midround, eller forsøge at skabe entry med awpen, eller sætte rifle spillerene op. Med det sagt, er jeg heller ikke en spiller, som lader et par tabte rundet påvirke med humøret.
Jeg top motiveret, og ambitioner er helt i toppen. Jeg ligger selvfølgelig også en masse timer i spillet uden for pracc tiderne.
(Kan også påtage igl rollen, hvis det bliver nødvendigt, da jeg har været igl meste af min karrier inden for hold cs, men vil helst slippe og fokus på skyde dunk med awp :P )

Hvad har jeg af erfaringer?
Har 3x2div
- Sæson 19 Espuma Main (Mig, Grammagie, Tobakko, Mazz, Convinc1ng.)
- Sæson 20 Espuma Main (Mig, Convinc1ng, Mazz, Stan, Lynb0b) TRANSFER= -convinc1ng -mazz +Grammagie +forskellige standins
- Sæson 21 Xi.Sparta (Mig, Mazz, Stan, Grammagie, Laserkilling)
2xEsea open playoffs.
Thy party B Første plads (5000 dkk i gear)
Midtjystlan Anden plads (2500 dkk)
12000 timer i spillet siden 2014.
Spillet hold cs siden 2019.

Hvad søger jeg?
Et hold/org, der har lige så store ambitioner, og motivation niveau som jeg har.
En org, der har de nødvendige ting tilgængelig, teamspeak server, pracc server osv.
En org, der sætter mig og holdet i fokus. Hvor ledelsen har en interesse i os.
Et hold/org, der har et 2div spot som minimum. (Kan forekomme undtagelse, hvis et 3div hold ser lovende ud.)
(Jeg kunne også være frisk på at starte noget op for en org.)


OBS. JEG ER ÅBEN FOR ALLE TILBUD. Så smid endelig en dm, eller skriv på opslaget, hvis i tror jeg vil være noget for jer.

Kontakt:
twitter.com/ZutteCSGO
steamcommunity.com/id/zutte
#1(Med 1 svar)
25. november 2022 kl. 11:35
Heise
+rep<3
#11(Med 0 svar)
30. november 2022 kl. 04:31
Zutte
<3
#2(Med 1 svar)
25. november 2022 kl. 14:06
Nickname
+rep
#10(Med 0 svar)
30. november 2022 kl. 04:31
Zutte
<3
#3(Med 2 svar)
25. november 2022 kl. 14:20
B68
hej jeg er ved at starte nyt hold op alle lvl9+ kan vi snakke sammen på min discord??
vi er pt 4 spiller
#4(Med 1 svar)
25. november 2022 kl. 22:31
Zutte
Hejsa B68, jeg takker mange gange for tilbuddet, men tror der er meget niveau forskel. Da jeg selv er 3k elo+.
#5(Med 0 svar)
25. november 2022 kl. 22:58
B68
helt oki, mit nye hold kommer til at køre fra bunden, jeg vil gå hele vejen, også bare et tilbud ;-) kunne jo være jeg kunne lokke med at du kommer til at bygge holdet op og forme det selv med de andre
#6(Med 0 svar)
27. november 2022 kl. 19:15
Zutte
b
#7(Med 0 svar)
29. november 2022 kl. 03:51
Zutte
b
#8(Med 1 svar)
29. november 2022 kl. 22:31
SuperCamper
+Rep varmeste på blokken
#9(Med 0 svar)
30. november 2022 kl. 04:30
Zutte
<3
#12(Med 0 svar)
25. december 2022 kl. 06:56
Zutte
bumpz
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.