Tror vi på M4A1-s Nerf incoming? Hvilke M4 bruger DU?
16. november 2022 kl. 10:44
HrBoesen
Hej Dust2,

Der har i over et år været snak omkring M4A1-s og hvordan denne er OP og har tippet fordelen over til CT på langt de fleste maps.
Ligeledes hørte vi flere PRO-spillere til majoren, bl.a. CADIAN lige efter finalen, udtale sig om at man må tilpasse sig den M4A1-s meta der er, da den er overlegen i mange henseender.

M4A1-s blev jo som vi alle ved nerfet tilbage i Juni-måned og der var meget kort en bevægelse mod at folk igen spillede M4A4. Men så vidt jeg kan forstå, så stoppede den bevægelse hurtigt og klart flest spillere gør stadig brug af den silenced version.

Tror folk på at der kommer et nerf mere inden for kort tid, nu Majoren er slut? Hvad tror folk der sker? Samme pris som M4A1, eller hvordan skal de udligne de to?

Jeg ved godt at ingen af hos har facit, men kom med jeres bud!
#1(Med 3 svar)
16. november 2022 kl. 10:55
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Tja, jeg bruger også silencer, og det ligner på stats fra hltv, at alle andre gør det samme. Jeg synes ikke silenceren bør nerfes mere, da jeg synes den er ret tilpas lige nu, men en ide kunne være at gøre M4A4 lidt billigere end den er nu og se om det gør noget.

Men jeg er også lidt gammeldags, og jeg synes derfor ikke, at målet bør være, at alle maps er 50/50. Jeg savner sgu dengang det var godt at få 6 runder som T på Nuke og Train, men det ser ikke ud til, at Valve vil i den retning, så mit bud er, at de kommer til at hæve prisen på silencer til 3100 eller sætte damage ned til 33.
#2(Med 2 svar)
16. november 2022 kl. 11:01
HrBoesen
Et alternativ til at nerfe M4A1-s er selvfølgelig at buffe M4A4. Jeg synes det er et problem at "alle andre også bruger silenced version". Jeg synes reelt at der er plads til begge M4A4 og at det skal være din spillestil/position som afgører hvilken version der er den rigtige for dig. M4A4 skyder hurtigere og har flere skud, så den er bedst til mere close-combat situationer, hvor ingen tracers, mindre rekyl og mere skade på spillere langt væk talor FOR M4A1-s.

Lige nu er der også bare en stor økonomisk gevinst ved den billigere M4A1-s, så måske en ligestilling af prisstruktur giver god mening?
#3(Med 1 svar)
16. november 2022 kl. 11:08
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ja, det tænker jeg. Jeg synes også, det er ærgerligt, at AUG og Krieg bare er forsvundet helt..
#4(Med 0 svar)
16. november 2022 kl. 11:28
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det synes jeg ikke, synes det var skrækkeligt da de dominerede :D
Det er btw ikke helt rigtigt at m4a4 er bedst til close combat.
M4a1 kræver kun 4 skud per kill, m4a4 kræver 5. Hvis man altså ikke er en EDSHOT machine :D
Tager generelt længere tid at dræbe en med m4a4, derfor er den pis på close hold.
#5(Med 0 svar)
19. november 2022 kl. 07:00
HrBoesen
Så kom der et nerf på M4A1-s, som jeg lidt havde forudset. Det betyder også at min nyligt købte howl lige er steget 2.700CNY på BUFF over natten som forventet, så nu skal priserne bare gerne holde 💪🏻😅
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.