Copenhagen Esport søger IGL til CPH Esport | Elite
14. oktober 2022 kl. 10:01
FolsomFuckboii
KALDER ALLE IGL'S på D2

Transfersæsonen nærmer sig, og Copenhagen Esport søger en IGL (gerne ca. 2500+ elo) til CPH Esport | Elite. Vi har siden sæsonstart haft spillende træner, og er alligevel på delt 2. plads i 4. div B, så der er masser af potentiale på holdet. Vi går selvfølgelig efter oprykning til 3. div.

CPH Esport | Elite er hvad navnet antyder; holdet for dem, som ønsker at spille med blandt de bedste CS:GO rækker i Danmark, og som ønsker at forfølge en seriøs CS karriere. Holdet ledes af en meget erfaren træner, som både driver egen organisation, har hold i 1. division af Powerligaen, og har erfaring med CS på højt plan siden 1.6. Resten af holdet er ca. 2500-3100 elo.

Fysisk træning sker onsdag 17-19 (med kampe til omkring 22) i Nørrebrohallen, og dertil kommer en ekstra onlinetræning. Vi afholder bootcamp d. 21. eller 22. oktober, hvor du gerne skal kunne deltage.

Vi tilbyder: Ligalicens til POWER Ligaen, turneringsdeltagelse, fysiske lokaler, performance coaching og selvfølgelig server, discord og alt det andet jazz. Se mere på cphesport.com/.

Der kan skrives direkte til træneren på discord: fred#3597. I kan også kontakte mig (manager) på disc: Følsom#3485
#1(Med 0 svar)
18. oktober 2022 kl. 10:23
FolsomFuckboii
Bump
#2(Med 4 svar)
18. oktober 2022 kl. 11:01
xone
Jeg kan se at det er Zahid der ejer CPHesport.. HVem er ham med erfaring fra højt plan i 1.6?
#3(Med 0 svar)
18. oktober 2022 kl. 11:57
grand
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Mit umiddelbare gæt er ham "fred", som man skal kontakte på discord :D
#4(Med 2 svar)
19. oktober 2022 kl. 18:14
FolsomFuckboii
Zahid er ikke ejer. Copenhagen Esport er en forening. Men foreningen er founded af Zahid. Han har dog ikke mere med foreningen at gøre. Men som grand skriver: Fred.
#5(Med 1 svar)
19. oktober 2022 kl. 18:47
xone
Fair. Jeg kunne bare se at på CVR API står jeres adresse stadig til at være en CO adresse med Zahid.

Hvorfor er han ikke længere en del af projektet?
#6(Med 0 svar)
22. oktober 2022 kl. 12:30
r1kke
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Er det relevant for opslaget? :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.