2 friske gutter søger hold
20. september 2022 kl. 21:25
deeque
Hej derude

Mig og min mate søger et hold

Lidt om os:

Daniel "deeque" Nielsen (mig): Rifler har 4,8k timer og har spillet for mange forskellige hold og hydr esport main/talent de sidste 3 år on and off. Er 19 og er en rigtig god support spiller og er specielt kendt for jeg næsten kan alle nades. Men selv om jeg er en god support kan jeg sagten topfrag et game og tilpasse mig til de fleste roller. Jeg er rigtig god ude for gamet til at implantere Strats til holdet om kommer med nye ideer. Jeg bruger meget af sin tid på pracc serveren og DM frem for at spille solo faceit.

Dylan "reckzkji" Sørensen (min mate): Rifler/Support og har 9,3k timer og spillet under hydr esport main/talent og på andre hold i 3 år. Er 20 år og er en meget klog spiller og tænker meget logisk. Er god til at support og ligger meget tid i spillet som du kan se når han virkelig vil.

Vi søger gerne et hold som allerede har lidt erfaring og ligger niveau omkring powerligaen div 3 +/- 1. Vi har kendt hinanden i mange år og spillet på hold sammen og generelt sammen i over 4 år så er en god duo. Håber vi kan finde 3 andre mates og få den sammen kemi med og se hvor langt vi kan nå.

Ser frem til at høre fra dig
#1(Med 0 svar)
27. september 2022 kl. 23:03
Agger
Hey! Min mate og jeg har for nyligt drøftet tanken om at finde et hold (eller lavet et). Jeres ambitioner lyder lovende, så vi kan måske tage en snak? Du kan adde mig på discord hvis i ikke allerede har fundet nogle future pros :) Discord: Agger#5841
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.