Obliviate ACD søger Coach
19. september 2022 kl. 22:02
AlbinoDuck
Obliviate ACD søger coach til sæsonen og fremtiden ud.

Hvem er vi:
-dedikeret unge drenge i alderen 17, 17, 18, 19, 21
-Lvl 10 - mellem 2k til 2.8k
-Spiller powerliga 4.div (spillede også sidste sæson)

Vores prac dage
Mandag 18:30-22:00
Tirsdag 18:30-22:00
Torsdag 18:30-22:00


Hvad vi forventer af dig?
- 20+
- Du har erfaring som coach og styr på sit CS
- Kan skabe god stemning under træning & kampe
- At du kan møde til de fleste af vores pracc dage

Dette søger vi:
- hjælpe med det mentale & psykologiske aspekt under kampe og træning
- skabe mere struktur
- planlægge træning i samarbejde med IGL
- Hjælpe med at holde fokus punkter under træning og kampe
- Hjælpe med at se vores fejl og fikse dem

Kontakt:
Discord: Andy-#5297
Twitter: @Andy_Anden
#1(Med 0 svar)
19. september 2022 kl. 22:04
d0zeN
+Rep til de her maskiner!
#2(Med 15 svar)
20. september 2022 kl. 10:15
WastedS
Nu skal jeg nok lade være med at male fanden på væggen.

men kan se her at i søger en Coach der kan

gøre stort set alt, lige fra adminstrative opgaver, som en manager normalt skal gøre, eller en IGL. til det taktiske, og individuelle træningsæt som i selv, samt IGL burde fastsætte i mange tilfælde.

i forventer også at personen har tid ca 3½h x 3 gange i ugen som i alt er lidt over 10 timer på ugelig basis, til at sidde fast og hjælpe jer. + jeres officielle kampe.

det er meget arbejde fra en coach side til ét hold - og derudover er mange af de opgaver i beder træneren om er opgaver som i som spilleree burde gøre på mange områder, selv?


så her kommer mit spørgsmål... hvad får coachen ud af at investere så meget tid i 5 drenge, som ud fra det i skriver, lyder mere som enten 5 dovne spillere, eller en voldsom doven IGL?

i søger en coach og det er skam helt fint, men i er klar over at i er nødt til at sælge jer selv i sådan et opslag for at vække interesse?
#4(Med 4 svar)
20. september 2022 kl. 12:00
10K
Hvad er grunden til at du skriver som du gør? Synes du kommer lidt hårdt til sagen uden grund rent faktisk
#5(Med 2 svar)
20. september 2022 kl. 13:15
WastedS
jeg presser lidt hårdt til sagen ja. men når man forventer 1-2-3-4-5-6-7 ect ect af en træner, så skal der også være noget i det for træneren. Ellers så er det da kæmpe spild af enhver træners tid?
#7(Med 1 svar)
20. september 2022 kl. 13:41
10K
Men er du træner eller spillere? Eller spillere du slet ikke?
#12(Med 0 svar)
20. september 2022 kl. 18:38
WastedS
Jeg er udannet træner og organisationsejer :-)
#6(Med 0 svar)
20. september 2022 kl. 13:41
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Han forklarer da ellers grunden ganske fint.
#8(Med 9 svar)
20. september 2022 kl. 14:15
AlbinoDuck
går du så ned og skriver det samme til Multihunters også?
#9(Med 8 svar)
20. september 2022 kl. 14:31
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Han er fra Multihunters. Prøv at lade være med at skabe jer, og så tag det han skriver i betragtning. Måske findes der faktisk mennesker, som gerne vil hjælpe jer.
#10(Med 7 svar)
20. september 2022 kl. 14:35
AlbinoDuck
jeg skaber mig ikke.
jeg synes bare det er underligt, når jeg egentlig havde kopiret post fra multihunters, men vi få sådan en besked her ;-;

men jeg kan da godt se hvad han mener, men det bare ikke fedt at se sådan en besked?
#11(Med 6 svar)
20. september 2022 kl. 14:47
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg kan godt forstå, du ikke synes, det er fedt at modtage kritik. - WastedS burde også give sin "kollega" samme besked, men det er jo sjovere at prikke til de andre :)
#13(Med 5 svar)
20. september 2022 kl. 18:42
WastedS
jamen det er vel en frivilig coach de søger. men alligevel skal han gøre opgaver der er langt mere omfattede end en endelig coachs.

- og derudover bliver han ikke tilbudt noget som helst i processen. altså fair nok hvis nogen gerne vil hjælpe i sådan en situation, men så er det heller ikke en coach der vil hjælpe. så er det en hyggefar, som gerne vil have det sjovt med nogle unge drenge i cs verdenen, hvilket er helt fair.

deres krav er uhyggelig urimelige, ift. hvad de endelig tilbyder som enhed :-)

Og var der også en af jer til snakkede om at jeg skulle sige det til mine egne kollegaer. det kan jeg så også sige, at det gjorde jeg også 5 min efter jeg så opslaget de havde lavet, så fik de også en kommentar med på vejen :-)
#14(Med 4 svar)
21. september 2022 kl. 07:51
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg har ikke noget med Obliviate at gøre. Jeg er enig med dig i, at der er mange opgaver, hvor der umiddelbart ikke er anden gevinst end erfaring. Men kan du forstå, hvorfor det virker lidt noller, at du er ude med riven efter nogle gutter, som tilnærmelsesvist har kopieret hele jeres opslag? - Hvilket desuden er virkelig dovent x)
#15(Med 0 svar)
21. september 2022 kl. 20:14
WastedS
jeg var også ude med riven til drengene for det. (mine drenge)
men det ændre jo ikke på faktum, at der er intet i det opslag der, der tilaler nogen som helst til at træne dem.
#16(Med 2 svar)
22. september 2022 kl. 12:24
Del337ed
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Jeg har meget svært ved at se problemet i at han spørger om det.
Tag en helt random 3. part som kommer og spørger om det samme. Skal han have samme tur som WastedS får?
Når jeg kigger på tonen i debatten, så sender det ikke et godt signal at man deflekterer og nedtaler andre på den her måde.
Det er jo rigtigt det han skriver. Det er utroligt meget tid man skal lige i det, uden at der reelt set står noget om hvad der er i det for en.
Hver gang du søger et job, har du altid et afsnit hvad du som medarbejder får ud af stillingen, og normalt ville man også kontakte de søgende med spørgsmål til stillingen.
#17(Med 0 svar)
22. september 2022 kl. 13:16
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg er helt enig. Jeg kan heller ikke se problemet. Det er også nøjagtigt det, jeg skriver. Jeg betvivler, at du har læst tråden ordentligt.
#18(Med 0 svar)
23. september 2022 kl. 10:58
DanskHammer
Det viser i sidste ende blot at det er unge mennesker der ikke helt forstår at begå sig i sådan noget som det her - endnu. Det lærer man jo netop ved at få lidt på "puklen" af andre.
Jeg har da selv svært ved at se hvad de egentlig tilbyder en coach, udover en hulens masse opgaver.
-Er det med nogen form for løn?
-Andre ting? Evt betalt internet, tilskud til andet?

Ellers er det jo bare en slave til 15-20 timer i ugen de søger, så er det nogle gange bedre bare at skrive det som det er. :)
#3(Med 1 svar)
20. september 2022 kl. 10:13
WastedS
hvad får coachen*
#19(Med 0 svar)
23. september 2022 kl. 10:59
DanskHammer
Han får travlt i sin fritid :D haha
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.