Vendetta Gaming søger 5 spillere til 4. division Powerligaen
5. september 2022 kl. 10:24
Ravnerok
Hej kommende pro-spillere.

Vi i Vendetta Gaming har været så heldige at få et spot i 4. division Powerligaen. Desværre har vores nuværende lineup ikke mulighed for selv at spille den, da vi er gamle og ikke har så meget tid ;).

Derfor søger vi 5 spillere der tør tage kampen op. Man vil blive del af en ny organisation som har høje ambitioner og passer godt på sine spillere.
Vi søger 5 top motiveret spillere der vil give den hele armen for at nå til tops.

Vores forventninger til dig som spiller:
- Ambitiøs
- Sulten
- Moden
- Teamplayer
- Mødestabil
- Har forståelse for at man er et hold og ikke 5 indiviudelle spillere

Du kan enten være en der har erfaring i konkurrence-miljøet, men også en der vil afprøve dette fantastiske univers.

Hvad kan vi tilbyde:
- En organisation som tager sig godt af sine spillere. Vi har oplevet på det seneste at det er et cirkus med spillere der bliver "efterladt" på uheldige baggrunde, og det går mod alt hvad vi står for.
- En organisation der forstår vigtigheden i godt samarbejde mellem spillere og ledelse
- En fleksibel organisation der forstår mennesker
- Performance prizes - Spiller i godt som hold og står til f.eks. oprykning vil dette f.eks. blive honoreret

Vores vision er at skabe et lineup der har potientiale til at komme op i de højere rækker, men ligeså meget udvikle spillerne til at tage de næste skridt mod toppen.

Hvis dette lyder interresant, kan i kontakte mig på Steam og Twitter, eller gennem vores organisations Twitter.

Min Twitter: twitter.com/Mikkel_Ravnsted
Min Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198301864558

Vendetta Gaming Twitter: twitter.com/vendgamingdk
#1(Med 1 svar)
5. september 2022 kl. 13:31
Dres
Har addet steam ;)
#5(Med 0 svar)
5. september 2022 kl. 17:13
Ravnerok
Det bare super :)
#2(Med 0 svar)
5. september 2022 kl. 15:34
p0se
+rep!!
#3(Med 1 svar)
5. september 2022 kl. 16:58
DOGI1964
Har addet steam
#4(Med 0 svar)
5. september 2022 kl. 17:13
Ravnerok
Den er accepteret :)
#6(Med 0 svar)
6. september 2022 kl. 22:18
matbc6
Har added steam
#7(Med 0 svar)
6. september 2022 kl. 22:20
Bardarquzkush
dust2.dk/forum/traad/14890/hold-soegning-d
#8(Med 0 svar)
6. september 2022 kl. 23:25
Ravnerok
Hej Alle,

Tusinde tak for alle henvendelserne.
Vi har fundet vores hold og vi glæder os til at løfte sløret for spillerne.

Til jer der ikke har hørt fra mig, så vil jeg meget gerne holde en form for kontakt på Twitter til fremtidige muligheder.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.