Problemer med Installering af Windows.
8. juni 2022 kl. 12:00
rodeo
Mojner!

Min PC begyndte at få en del BSOD, hvilet resulterede i at jeg wipede den totalt. Efter et forsøg på geninstallation, hvor jeg endte med at blive mødt af ‘Hi There’ besked hvor man kunne vælge land og sprog. Efter at have gennemgået det helvede 25 gange på repeat, søgte jeg mig frem til at det nok krævede en boot USB med Windows.

Så langt så godt.

Efter endelig at have fundet ud af hvordan det virker, og installeret den korrekt styresystem som flashdrive på en usb (legit version fra windowssiden), har jeg nu kun mulighed for at installere det på mit E drev.

Min PC siger de andre drev er GPT drev (hvilket jeg fortrød at forsøge at Google mig frem til en forklaring på).

Når jeg så har installeret på E drevet, bliver jeg efter intallationen (stav?) mødt af en ‘Recovery’ besked klædt i blåt, som forklarer mig at jeg skal installere Recovery tools på min pc.

Jeg har kørt et grundigt chkdsk \r af drevet, hvor den ikke fandt nogle ‘bad sectors’ på mit drev.

Er så langt nede i ting, som jeg slet ikke forstår - så hvis der er en med en smule know-how, vil det blive modtaget med kram og lidt -elo på faceit når jeg engang kommer ind.

Hvis noget i overstående giver spørgsmål eller der giver udtryk for at jeg har begået fejl undervejs, hører jeg meget gerne 😅

/rdo
#1(Med 0 svar)
8. juni 2022 kl. 12:05
rodeo
Og jeg kan ikke finde en rediger knap, så man må lige klare sig igennem typos, og dårlig, kommasætning.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.