Søger 2 Spillere (Rifler & AWP)
2. maj 2022 kl. 08:27
DreaMwo
Hejsa venner!
Jeg søger 2 spillere som er interesseret i at vil opbygge langvarigt projekt sammen med mig og to andre mates.

Som sagt søger jeg en rifler og en awper som ville være interesseret i at være med til et projekt som skal foregå over lang tid, som fortalt består lineuppet atm. af mig, Hank- og en som er på tryout.

“ Jeg søger 2 spillere med erfaring - De følgende roller jeg søger er en rifler og en AWP’er, aldersgrænsen er henholdsvis 14 år og op efter. Niveauet ligger ved lvl 10“


Men hvem er jeg(DreaMwo) som person endeligt?
Mit navn er Glen og ingame er jeg kendt under navnet “DreaMwo” - jeg er 16 år, hvor til dagligt er jeg igang med en hhx-uddannelse som jeg regner med at blive færdig med til sommer i 24’. Som vil sige at jeg selvfølgelig har lidt arbejde at lave i min fritid, men derudover laver jeg ikke så meget andet end at være sammen med min familie også CS:GO. Mit mål med CS:GO er at forbedre mig selv individuelt og som holdspiller, og forhåbentlig med tiden udvikle sig til en karriere inden for CS-scenen. Men mit absolutte mål er at en dag kunne kalde mig en af Danmarks bedste cs-udøvere - derudover er jeg 110% dedikeret til CS:GO og er slet ikke typen der bare giver op når det blive svært, det først der det begynder at blive sjovt.
Jeg er lvl. 10 i faceit (2000-2100), da jeg ikke finder faceit det mest spændende - derudover har jeg 2-3 års erfaring som IGL, og derfor synes jeg selv, jeg har en masse gode ting at kunne byde ind med. Både af erfaringer, game knowledge m.m.

Hvem er Hank-
Hans navn er Marcus og er normalt kendt som Hank i forbindelse med CS:GO, han er 22 år og til dagligt er han i gang med en sælger uddannelse -- han ligger pt. imellem 2500-2600 elo og er altid klar på at svinge riflen.

Skriver ikke det store om tryouten, da det ikke er 100% sikkert.
Men 2200 elo, 23 år og masser af hold erfaring.

Målet med holdet er at vi alle skal blive bedre spillere individuelt og som hold, derudover skal vi som mål deltage i diverse turneringer med tiden som ESEA, Metalliga, YouSee, Powerligaen og en weekend turnering her og der m.m. og få opbygget erfaringer med tiden.

Det jeg kan tilbyde er følgende.
En pracc server som vi kan spille på.
Altid godt humør.
Vilje til at komme langt.
En gang supportive teammates.
Et stk. TeamSpeak server.
Ikke en del af nogen organisation.
Sponsor som betaler for lidt forskelligt.
Hjemmeside.

Ved interesse kontakt mig venligst over følgende:
via. DM’s
Steam: steamcommunity.com/id/DreaMwo
Twitter:
twitter.com/DreaMwo
#1(Med 0 svar)
2. maj 2022 kl. 08:30
DreaMwo
twitter.com/DreaMwooo * den rigtige twitter...
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.