Ryger ud af csgo? (HJÆLP)?!
28. april 2022 kl. 21:07
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg har pt et problem med hvis jeg flicker for hårdt inden i cs så ryger jeg over på min 2nd monitor (den står til venstre for mig)
Jeg har pt fuldt razer setup (ja i know big hate) Har læst og læst og søgt og søgt. Har prøvet følgende af:
Slukke razer synapse
Adder launch options til cs
Skifte imellem fuldscreen og fulscreen in tab (køre fulscreen normalt)
Jeg har mit gpu til at stå i fuld screen og til prøvet adjust, begge uden held.
Nogle folk siger af unistall razer synapse men folk siger bare sluk det skulle også virker.
Rykke skærmene rundt i forhold til flick fungere ikke for mig, da det kun fixe for en retning.

Jeg er løbet tør for ideer, og må ærligt sige jeg synes det pisse træls at have dette problem. Håber nogle af jer sjæle kan hjælpe.
#1(Med 2 svar)
28. april 2022 kl. 21:10
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Glemte info:
Jeg spiller 400 dpi og 0.3 sens, så det ikke fordi min sens er for hurtigt at spillet ikke kan følge med. :)
#2(Med 1 svar)
28. april 2022 kl. 22:18
PtrsN
Håber der skal stå et andet tal foran .3 ellers må du have en sygt stor mousepad 😂
#3(Med 0 svar)
29. april 2022 kl. 08:44
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
0.4 er den faktisk rigtigt, kan se jeg ramte 3 talet og ikke 4 talet.
men 0 er rigtigt :D
#4(Med 1 svar)
29. april 2022 kl. 09:20
dbN
Synes du skal prøve, at deaktivere Fullscreen optimization i CSGO. Her står bl.a. hvordan du gør det: reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/96mbe2/go_an..
#5(Med 0 svar)
29. april 2022 kl. 09:45
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Har kigget lidt nærmere på det, og jeg har ikke den samme mappe og hvad jeg kan se, kan man ikke gøre dette mere, da den mappe som man skal ind i "compatibility" allerede er incorporet så vidt jeg forstår når jeg googler lidt på det.
Men takker for input, have ikke prøvet den før.
#6(Med 1 svar)
29. april 2022 kl. 09:54
dbN
hvis du har CSGO ikonet på dit skrivebord, så burde du kunne højre klik og "åben filplacering". Det er i den mappe og det er selve csgo.exe du skal ind i under egenskaber.

Denne video beskriver det også :) youtu.be/YmgosEdKFaA?t=158
#7(Med 0 svar)
29. april 2022 kl. 13:24
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Har prøvet og slå det til og fra, dog uden effekt.
#8(Med 2 svar)
29. april 2022 kl. 14:55
OzN3X
Jeg bruger selv Dual Monitor Tools. Hvilket gør at den locker min mus på main skærm via 2 knapper. dualmonitortool.sourceforge.net/
Har aldrig oplevet problemer efter :D
#9(Med 1 svar)
29. april 2022 kl. 23:06
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Uha, synes det ser semi sketchy ud, samt er det lavet i http, hvilket imo er sketchy tegn med mindre det er en af dine egne links på dit net.
#10(Med 0 svar)
2. maj 2022 kl. 09:11
HAUS
Altså fordi deres hjemmeside ikke er https? I det her tilfælde tænker jeg bare det er dovenskab fra udvikleren, der er intet sketchy ved DMT :-)

Du henter dette stykke software fra sourceforge.net/projects/dualmonitortool/ - Her kan du også finde kildekoden hvis du stadig er skeptisk :-) - Det er rigtig fornuftigt at forholde sig kritisk til software på internettet, så bliv ved med det!

Du søger et stykke software der kan "låse" din mus til din primær skærm når du spiller. Jeg har selv brugt DMT og så lavet en tastatur-genvej til at "låse" musen til denne ene skærm, og så en genvej til at låse musen op igen, hvis jeg skal over på den anden skærm.

Der findes også andet software der kan hjælpe dig med det, så du kan også hoppe en tur forbi Google hvis DMT stadig ikke er noget for dig.

I dag slukker jeg bare min anden skærm når jeg spiller, men er næppe den løsning du søger!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.