2 Spillere søger hold
31. marts 2022 kl. 14:47
Retepp
Hej derude!
Vi er to spillere som søger hold til Powerligaen, vi er en dynamisk duo som har spillet sammen i en længere periode. Vi har begge spillet i 2. division.
Lidt info om os:
Patrick Østergaard Nielsen “Retepp” 24 år
Lvl 10 faceit, Bouncer fra 2200-2800 elo
Spillet cs i over 4.5 år (4000 timer)
Jeg har ca 3 års holderfaring (Multihunters Main, Hobro Vikings, Ex.Nihilo Samt diverse Mix-hold osv..)
Bosat i Nordjylland.
har haft roller som: IGL, Lurker, support. Primært support.
jeg er en rolig men dedikeret spiller, som kan tage kritik. Jeg har meget fokus på teamplay, og om kemien er i orden. Er god til at give calls/foreslag hvis tingene ikke skrider i vores retning.... ellers er jeg en rolig fyr med massere headshots i ærmet 😉
faceit.com/en/players/Retepp

Mit navn er Mads “Master” Schmidt, jeg er 18 år gammel og bor i Hobro. Til dagligt går jeg i 2g på gym og spiller fodbold.
Jeg ligger omkring 2600 elo. (5800 timer)
Jeg har en del års hold erfaring, og har spillet 2. div. Rolle er awper. men kan også svinge riflen i ny og næ
Hold jeg har spillet med (Ois, Hobro Vikings, Femmøller Efterskole, Ex.Nihilo osv.)
faceit.com/en/players/Master

Man er velkommen til at kontakte mig på Discord (ReTepp#1931)
#1(Med 0 svar)
31. marts 2022 kl. 15:15
brink
har i nogen bestemte krav som i tænker man skal opfylde. nu ved jeg godt man kan sige man fx skal være omkring samme elo. men om der tænk som kan se bort fra vis det går godt vil bare lige ha et billede af hvad i forventer :D 100p vis du kan følg mig
#2(Med 0 svar)
31. marts 2022 kl. 17:03
Retepp
Vi søger evt. en 3 mand core. Hvor folk er villige til at ligge timerne i holdet, og at man kan mærke at folk vil det her, og som bonus måske også har noget hold erfaring med sig :-)
#3(Med 0 svar)
1. april 2022 kl. 13:01
Retepp
B
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.