Dedikeret riffler (2.8k elo) med sabbatår og høje ambitioner søger hold
30. marts 2022 kl. 19:34
JHook
Hey.
Jeg er en dedikeret riffler på 20 år med ambitioner om at blive proffesionel.
Jeg har holdt sabbatår og været all-in på cs i lidt over et år nu, hvor jeg har rykket mig helt vanvittigt meget, og det regner jeg med at blive ved med. Jeg spiller cs fuldtid i mindst halvandet år endnu som udgangspunkt.

Hvad et hold kan forvente af mig:
-En max dedikeret spiller, der hellere end gerne lægger ekstra arbejde i ting som at se demoer og ekstra prac + spiller en masse individuel træning for at blive bedre (typisk 2 timers dm/aim prac om dagen + faceit)
-En spiller med en professionel tilgang til hold cs, der altid er ude efter at forbedre sig selv og holdet. Jeg elsker derfor at få konstruktiv kritik og er også god til at give det
-En god personlighed, der er seriøs omkring spillet, men sagtens kan give plads til og være med på hygge og jokes, samt løfte stemningen på holdet, når der er brug for det.

Jeg har pt 2800 elo på faceit (peak elo på 3300) og omkring 2 års holderfaring fra 3 forskellige hold, hvor jeg har erfaring med:
ESEA Open sæson 37, vundet Metalliga 1. div, vundet leagues.gg 3. div, 1/2 sæson 3. div Power liga i sæson 19.
Ifht. roller mener jeg selv, jeg er en god lurker og anchor, men har også erfaring med support, entry og rotationsroller. Jeg er på ingen måde fastsat på, hvilken rolle jeg skal spille, og jeg er imo stadig grøn nok i hold cs til, at jeg kan formes efter et holds behov og spillestil.
Selvom jeg ikke har meget erfaring med Power liga, så ser jeg gerne mig selv spille for et hold i 2. div eller et hold i 3. div med en klar målsætning om at rykke op, da jeg mener, at det er der omkring mit niveau lægger, og fordi jeg ved, jeg udvikler mig hurtigt. Det er ikke et krav, da jeg godt ved, at jeg ikke har bevist mig selv på det niveau endnu. Dog mener jeg, at min dedikation, og hvad jeg kan bidrage med til et hold, gør op for det. Jeg ser også gerne mig selv committe til et projekt langsigtet for at få bygget noget ordentligt op. Jeg er mere end klar på prac 5 dage om ugen + bootcamps, LAN’s osv. uanset hvor det skulle være.
Cs er min højeste prioritet det næste lange stykke tid, og jeg tilrettelægger alt i min hverdag efter at udvikle mig så meget som muligt. Det er altså virkelig ikke for sjov, når jeg siger, at jeg er seriøs omkring den her drøm. Jeg arbejder hårdt for det hver eneste dag.

Jeg håber ansøgningen falder i god jord, og at vi ses til en tryout ;)
Og hvis der er folk derude, som synes de kan vouche for mig, ville jeg sætte kæmpe stor pris på en kommentar<3

Jeg kan kontaktes på: twitter.com/JHookCSGO eller [email protected]

Anbefalinger fra de to orgs, som jeg har spillet for: docs.google.com/document/d/1UKcW43duimgV3NiwnbJ_t0..
docs.google.com/document/d/1pUZp_85vipLUDjK0gdEe9X..

Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198072074037/
Faceit: faceit.com/en/players/J_hook/stats/csgo
#1(Med 0 svar)
30. marts 2022 kl. 20:01
Emilio
+rep God gamer :)
#2(Med 0 svar)
30. marts 2022 kl. 20:01
NinjaKing
+rep
#3(Med 0 svar)
30. marts 2022 kl. 21:34
THE_KENNED
+rep helt klart en at tænke over og tag med !!
#4(Med 0 svar)
30. marts 2022 kl. 23:04
Hannibalx
+rep god gamer. Super dedikeret! vil være en skam at ikke tage ham
#5(Med 0 svar)
30. marts 2022 kl. 23:05
ThorseN
+rep God energi og dedikeret spiller :-)
#6(Med 0 svar)
30. marts 2022 kl. 23:06
c0vert_
+rep min dejlige yndlings kæreste :D
#7(Med 0 svar)
2. april 2022 kl. 12:55
JHook
B
#8(Med 0 svar)
2. april 2022 kl. 18:18
T3mp0ral
added ang. hold
#9(Med 0 svar)
3. april 2022 kl. 14:49
NaCly
hey Jhook. Kan jeg ikke få dig til at smide mig en pb? NaCly#1337
#10(Med 0 svar)
6. april 2022 kl. 20:27
JHook
Jeg søger stadig:)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.