OLDBOYS ONEDAYCUP!
14. marts 2022 kl. 10:02
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hep heeey! Er du en af de gamle banditter der spillede med zoom på colt, ejede de_aztec med mp5 eller bare nød at spille Militia? Bare rolig, ingen af de maps kommer i rotationen på lørdag - men du har nu muligheden for at hive dine gamle gutter frem fra skabet, støve dem af og spille en omgang CS som de gamle dage. Mere specifikt er der tale om en god gammeldaws onedaycup for det grå guld i samfundet.

I Ambush forsøger vi at skabe flere tiltag for oldboys communitiet, som vi ved er relativt stort - og kan vi i fællesskab skaffe hold til fx den turnering esportal afholder lørdag, så vil de selvsagt være interesserede i at tilbyde mere af den slags. Så hjælp endelig, så vi kan få endnu flere turneringer, vinde mere teflon, kaste med Icemats og håbe at vores MSI 1.0 (el. 3.0) ikke laver scrollbug!

Læs mere, og del endelig informationerne, om turneringen her --> esportal.com/da/tournament/2742/ambush-x-esportal-..
#1(Med 1 svar)
14. marts 2022 kl. 12:50
QuaLy
Jeg føler mig gedigent baited. Forventede en 1.6 turnering og min mandag ødelagt.
#2(Med 0 svar)
14. marts 2022 kl. 12:59
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Haha, den må vi lige have op og vende med esportal ;D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.