BLAST format - hvad synes i?
7. februar 2022 kl. 12:58
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Hvad mener i om det nye BLAST format?

Jeg tænker lidt, at det blev reddet af en super spændende off-season, hvor vitality, G2, faze, Liquid, EG osv. har skiftet meget ud.

Jeg har egentlig ikke så meget imod at blande Bo1 med Bo3 i en turnering, og kunne godt lide de første dage, hvor man netop fik rigtig mange hold op mod hinanden på kryds og tværs. Det passede også godt i mine øjne til den første store turnering på året, hvor man netop gerne vil se de nye hold mod hinanden, og ikke bare tabe to Bo3, og så var det det.

Men det her med, at holdene kan tabe 2 Bo1 og 1 Bo3 og stadig ende med at gå direkte videre til Spring Finals... det er sgu lidt tamt. Det suger fuldstændig luften ud af ballonen for mig.
Der skal være noget på spil.

Og så selvfølgelig det her med, at man kan tabe en Bo3 til et hold, og så spille mod dem to dage efter, hvor det for alvor gælder. Det ikke helt godt. Det er da heller ikke hensigtsmæssigt for seerne at se de samme matchups så tæt på hinanden.

Jeg tror desværre, at det her format står noget svagere når vi kommer til Fall Groups, hvis der ikke er sket de vilde transfers i sommerferien.

Hvad synes I?
#1(Med 0 svar)
7. februar 2022 kl. 22:00
PtrsN
Jeg må indrømme, at jeg er meget forvirret over hele turneringsstrukturen og jeg anser mig selv for at se en del CS generelt. Jeg har helt sikkert ikke sat mig ordentlig ind i tingene, men for den “almindelige” seer og nye seere generelt, så antager jeg, at det også er forvirrende for dem.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.