søger 2-3 Spillere lvl 8+ Gerne IGL/AWP/Entry Til nyt Opstartet Hold
3. februar 2022 kl. 21:05
insaneiqtlol
Vi søger 2-3 spillere gerne 16+ (kan i tilfælde godt være Yngre hvis du har talent)
vi søger folk til Rollerne. IGL / AWP / ENTRY Fragger
vi er begge dedikeret og har en coach til rådighed som vil gennemgå Strats og Træning med os
Træning 1-3 gange ugeligt. (vi skal dog lige have styr på hvilke dage folk kan komme til træning så et skema vil blive lagt efter holdet er blevet sat)

Vores Målsætninger er at deltage i Tuneringer og opbygge et godt fundament og nye Bekendtskaber
men vi er her dog for at vinde men Det er vigtig for os at vi har det sjovt på samme tid.
Så derfor har vi lidt Regler
vi ser helst du kommer til træning og er der til tiden
du ikke er toxic eller negativ
(NO TILT) Hvis du tilter så det op på hesten igen. Husk et rigtig hold står sammen

Det hele er dog i opstarts Face så Toldmodighed er en dyd
Hvis det lyder som noget for dig Så smid en besked Her på Eller På steamcommunity.com/profiles/76561198150282649/
#1(Med 0 svar)
5. februar 2022 kl. 18:04
R0ger
Hej,
Jeg skriver grundet jeg så et opslag om hold. Jeg hedder Laurits ”R0GER” Roager jeg er 17 (18 om en måned) og søger pt. Hold. Jeg er åben, glad og selvkritisk person som gerne fortrækker apwen. Jeg har spillet cs i snart 3k timer og er pt. Deranked fra lvl 10 faceit til 8. (skal bare lige grindes tilbage).
jeg har tidligere spillet en del på hold blandt andet fulminare Academy, som jeg vandt metal-ligaen med. Jeg har også selv startet org, været coach mm. Som type kan jeg godt lide at analysere mit og andres gameplay og finde counterstrats mm.
Jeg kan alle basic smoke på alle maps.

Håber jeg hører fra jer.
KH: Laurits ”R0GER” Roager
#2(Med 0 svar)
5. marts 2022 kl. 18:19
insaneiqtlol
Hey roager kan du ikke tilføje mig på steam så tager vi den der fra
#3(Med 0 svar)
7. marts 2022 kl. 16:07
Acroh
Hej. Skriver i forhold til jeres hold. Jeg hedder Frederik "Acroh" Møller og er 21 år. Jeg er lige pt level 9 og kan spille lidt af hvert. Kan sagtens entry eller lære at spille awp. Har 3700 timer og har spillet på et hold for et par år siden men har ikke vundet noget.
#4(Med 0 svar)
7. marts 2022 kl. 21:38
Balle
Hejsa søger i stadig en entry fragger? Jeg er lige pt level 8 faceit med 1795 elo?
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.