tico, 3k, klog og dygtig spiller med erfaring, 26 år.
25. januar 2022 kl. 10:34
ticoh
Hello :)

Info om mig:

Jonas "tico" Jensen, jeg er 26 år. Jeg læser til daglig i Aarhus, hvor jeg også bor. I min fritid spiller jeg selvfølgelig en masse cs, ellers styrketræner jeg i fitness. Jeg er rifle spiller, der kan udfylde diverse roller herunder. Jeg er god til at være kølig i clutch situationer, hvorfor jeg føler dette er min stærke side.

Erfaringer:

CSS (5000-6000 timer)
Som "ung" :D spillede jeg en masse css, og var også veletableret i scenen. Jeg spillede diverse turneringer dengang (online) samt ESL. I perioden spillede jeg for 4-5 forskellige hold, herunder bl.a.:
99dAMAGE (Kan ikke huske line-up)
RescueGaming: plann, filled, cawo, netrick og mig.
CLAWS (hold jeg selv stod for m. mupzG).
På holdene har jeg været placeret i diverse rifle roller.


CSGO (6000-7000 timer)
Efter CSGO udkom tog jeg en pause, hvor jeg spillede primært for fun gennem gymnasiet, på en 2 års tid. I denne periode spillede jeg primært med mix hold, til forskellige lans/online turneringer "for sjov". De sidste 2 års tid har jeg forsøgt at spille seriøst med fokus på at blive bedre dag for dag, hvor jeg planlægger ugens cs forløb. Jeg er som sagt en rigtig klog spiller, i og med, at jeg har spillet cs on/off i over 10 år. Jeg ved hvad spillet går ud på, yderligere ser jeg mig selv som en dygtig kommunikerende spiller. Jeg spiller for at vinde, men kan samtidig også godt chill i en pug.
2. div powerliagen - Avalanche: Treksi, grunk, bragi, hayden og mig.
ESEA - A+
FACEIT 3000 +-
faceit.com/en/players/ticotaca

Opsummering:

Som sagt leder jeg efter et hold, etableret eller ej, der vil noget seriøst. Jeg ser dog helst, at det er etableret, men kontakt gerne alligevel. Jeg mener, at mit eget niveau ligger til at spille 1. div powerligaen, men jeg har selv en målsætning om Powerligaen, så jeg forventer at holdet er ved samme mindset. Jeg kan personligt udfylde alle rifle roller, kan også godt svinge nummer 2 stok, alt efter hvilken rolle jeg skal fitte på holdet. IGL ser jeg helst ikke som en mulighed, da jeg før har følt, at det har fjernet fokus fra mit individuelle spil, hvis denne rolle fylder for meget hos mig. Dog fungerer det forskelligt på de fleste hold, så igen, det kommer an på det enkelte hold og sammensætningen, måske en second opinion når runderne udspilles. Kommunikation og kemi er altafgørende for mig, når holdet skal findes.

Hvis i har lyst til at kontakte mig til en snak, eller bare uddybende spørgsmål, så gør det endelig!

Kontakt:
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198011481992/
Mail: [email protected]
#1(Med 4 svar)
25. januar 2022 kl. 11:41
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Troede, jeg var ved at købe en Golden Retriver, da jeg læste overskriften.
#3(Med 3 svar)
25. januar 2022 kl. 16:20
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du får lige en xD på den!!
#5(Med 0 svar)
25. januar 2022 kl. 20:37
ticoh
xD
#6(Med 0 svar)
25. januar 2022 kl. 20:37
ticoh
xD
#7(Med 0 svar)
25. januar 2022 kl. 20:37
ticoh
xD
#2(Med 0 svar)
25. januar 2022 kl. 16:18
MODSTAND-TAK
Må jeg låne noget til en jobansøgning?
#4(Med 0 svar)
25. januar 2022 kl. 16:26
Flis
Jidoarichics kunne godt være interesseret i at styrketræne og skyde hoveder med dig - giv ham et kald
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.