SECTOR 5 søger 3 spillere til at fuldfende vores line-up!
20. januar 2022 kl. 19:06
ABILDGAARD
SECTOR 5 søger 3 spillere til at fuldende vores line-up! [IGL - Support - Entry/Riffler]

Line-up:

Stefan "S'Aagaard" Aagaard
Rolle: Main AWP
Alder: 29
Bopæl: Odense

Info:
Jeg har spillet CS siden CSS hvor jeg spillede på et rigtigt højt niveau på den danske scene.
Jeg har deltaget i diverse Lan og turneringer såsom - Copenhagen Games, Slap live, NPF osv. Spillet diverse ligaer såsom - Waoo ligaen, Power Ligaen osv.
LVL 10 på faceit.

Tidligere hold: Euphoria (CS:GO), MiD (CSS), Anivia (CSS), AntivisioN (CSS), Weedsmycheat (CSS).

Frederik "Ab1ldgaard" Abildgaard
Rolle: Riffler/2 AWP
Alder: 27
Bopæl: Odense.

Info:
Jeg har spillet CS siden 1.6 hvor jeg har spillet med eSpuma og Angels In Hell, deltaget i Slap live og Copenhagen Games.
Jeg er ligenu lvl 9 på faceit tidligere 2200 elo, men i ved hvor hurtigt eloen kan droppe ned.
Jeg har derudover spillet semi-proffesionelt PUBG hvor jeg spillede for Hydras Esport og har en del lan erfaring derfra også, samt en masse scrim erfaring imod top tigher hold.

Tidligere hold: RealZone (CS:GO), Fionia Gaming (CS:GO), GameTheory (CS:GO)



Vi søger som sagt en Stabil IGL der har erfaring med at calle og lede for et hold
Vi søger også en Support samt en Entry/Riffler.
Vi ser helst du er lvl 10 på faceit og har Hold/Turnerings erfaring (Lan Erfaring er en bonus!)

Derudover skal du være villig til at ligge timerne i holdet for at vi opnår det bedst mulige resultat som hold og ligger meget vægt på at der bliver trænet individuelt, dette kan være aim træning, demo gennemgang osv.
Vi kommer til at aftale hvor meget vi kan pracce i ugen og tider mm når Lineup er fuldendt. Vi ser helst at du er fyldt 18 år da vi begge er et par ældre herre efterhånden.
Vi tolerere vi ikke negativitet, MUTE mikrofonen hvis du tilter osv. Det er selvfølgeligt tilladt at give konstruktiv kritik dog skal dette ske efter kampen og IKKE under.

Lyder det som noget for DIG så tøv endeligt ikke med at skrive vi kan ikke vente med at komme igang og håber at høre fra dig!

Kontakt - Her eller på steam:

Ab1ldgaard - steamcommunity.com/profiles/76561198151978514/

Aaggard - steamcommunity.com/id/Aagaard1887/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.