Se seneste svar i tråden?
14. januar 2022 kl. 19:06
PtrsN
Når man gik ind på en tråd i forummet på den gamle hjemmeside, så hoppede siden selv ned på det sted, hvor det seneste svar var skrevet. Sådan fungerede det i hvert fald for mig via Safari (iOS).

Hvorfor fungerer det ikke sådan længere? Nu skal man bladre alle kommentarer igennem for at finde det nyeste svar, det er godt nok irriterende når det er en meget lang tråd.
#1(Med 2 svar)
14. januar 2022 kl. 19:10
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det fungerer stadig sådan, men det er jo kun - og var det også på den gamle side - når du tilgår en artikel via Seneste aktivitet. Den har vi på den nye side lavet som en pop-up, når du trykker Forum, så man slipper for altid at skulle flippe mobilen.

Jeg har lige testet det her, jeg oplever ingen problemer.
#2(Med 1 svar)
14. januar 2022 kl. 19:21
PtrsN
Jeg mener bare ikke forummet var bygget op på samme måde før, men hvis du siger det, så passer det jo :)

Det er først nu, at der er gået et lys op for mig efter dit svar. Nu virker det også for mig, når jeg går ind via seneste aktivitet. Jeg har indtil nu kun gået ind i trådene via forum og der har det af gode grunde ikke virket. Lidt pinligt, men tak for øjenåbneren :)
#3(Med 0 svar)
14. januar 2022 kl. 19:29
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Haha, det kan jo ske. I det mindste er problemet løst nu 👍
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.