Etableret hold søger AWP spiller
14. december 2021 kl. 22:37
Zoo
Hey Dust2 Community
Vi søger en ny AWP spiller til vores roster i forbindelse med enden af denne esea sæson.
Efter to sæsoner med skuffende nederlag i playoffs har vi valgt at lave en enkelt udskiftning.

Vi søger derfor en spiller med AWP erfaring og ser helst at det er en spiller der har flere af følgende kvaliteter:
- God kommunikation
- God til at tage initiativ in-game. Både på CT og T-side
- Har en god forståelse af spillet - Både på den taktiske side, men også på teamwork siden
- Godt utility usage
- Kan udvise god forståelse for hvornår man skal spille aggro og hvornår man skal spille defensivt
- Er god til at give og modtage feedback efter scrims
- Er positiv af natur ;)
- Er en dedikeret spiller der gerne vil blive bedre (dvs. laver individuel træning)
- Er helst minimum 2k ELO eller har 3-4K timer i spillet
- Har ESEA open playoffs eller ESEA intermediate erfaring
- Har generel Hold erfaring

Vi forventer:
- At du er 18 år eller derover
- At du er villig til at træne 4 dage om ugen (+kampe der engang imellem ligger udenfor prac dage)
- At du har et mål om at blive noget indenfor den danske scene

Hvad gør os til et attraktivt hold at søge:
Spillet sammen i næsten et halvt år. Hårdt arbejdende gutter, som kan imødekomme kritik og forbedre sig. Modne og professionelle spillere og miljø, dog med plads til sjov og hygge. Høje ambitioner og forventninger til at komme frem i den danske scene og at forbedre os individuelt. Vi er på en prøveperiode hos Quantaya, som deres academy hold. Dette giver mulighed for bootcamp, hvis Quantaya gør det officielt efter prøveperioden.

Derudover kan vi som hold tilbyde:
- Egen Server
- Egen TS (Quantayas)

Lineup består pt. af følgende spillere:
- Daniel Mortensen aka. Dzace - IGL - (18 år)
- Jesper Buur Sørensen aka. Buur - Rifler - (23 år)
- Andreas Madsen aka. Quan - Rifler - (18 år)
- Mikkel Jørgensen aka. Ovix - Rifler - (20 år)
- ?????? ????????? aka. ???? - AWP - (?? år)
- Andreas Østlund Kandborg aka. Zoo - Coach - (25 år)

Hvis dette vækker interesse så skriv til

Coach Zoo:
steam: steamcommunity.com/id/bandreas96/
Mail: [email protected]
Facebook: facebook.com/profile.php?id=1667949080
#1(Med 0 svar)
15. december 2021 kl. 00:07
Buur
Bump
#2(Med 0 svar)
17. december 2021 kl. 15:32
Zoo
Bump
#3(Med 0 svar)
17. december 2021 kl. 17:08
zhANE
Mit navn er Oliver Borup 24 år, har spillet på hold med Ovix og er mainly awper som jeg har været det meste af min "karriere" inde for cs, svinger mellem lvl 9-10 faceit og har 6.5k timer i spillet :) er lidt afdanket, men kan stadig det meste og hvis ikke bruger jeg gerne ekstra tid på utility og pracc :) motivation & dedication is through the roof.
#4(Med 0 svar)
17. december 2021 kl. 22:02
SuperCamper
+Rep et godt hold og nogle venlige gutter +sindsyg coach
#5(Med 0 svar)
25. december 2021 kl. 12:02
-Asiaten-
+rep, alle sammen nogle rigtig flinke og dygtige gutter! kan klart anbefale at prøve det af!!

Held og lykke med at finde 5. mand <3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.