Oldboys hold søger 2k+ Elo Support!
7. december 2021 kl. 15:06
p0se
O Grande Canhão søger 2k+ elo spiller til vores faste 5 mands lineup!

Vi søger:
-En spiller som er 2k elo+ og spiller support. Det vil sige at du har styr på utility samt kommunikation.
-Det er vigtigt at du er 20år+ samt moden, da vi andre er halv-gamle idioter tæt på de 30..
-Vi forventer at du som minimum kan tænke selvkritisk, tage imod feedback, og er motiveret for at blive bedre.
-Kemien er enormt vigtig, derfor ser vi, at du ikke blamer, tilter eller er toxic på nogen måde. Det her hold skal være sammen i lang tid, derfor skal vi kunne holde hinanden ud :)
-Kan spille 2 gange i ugen, og er OK med at IRL kommer først. Vigtigt at du kan spille powerliga officiel hver onsdag. Vi spiller primært om tirsdagen, onsdagen, og hver 2 søndag fra 19 til 23ish.
-Har mulighed og lyst til at deltage i lans og bootcamps.

Vi tilbyder:
Et semi sammenspillet hold, som er imellem 2,2 til 2,7k elo.
En IGL med tidligere topholds erfaring (Dog i CSS), så hvor meget tæller det egentligt?!
Et oldboys hold med god stemning og motivation til at flække i både powerligaen (vi ansøger til næste sæson), og til diverse danske lans.
Egen server selvfølgelig.

Lineup ser således ud:
p0se (IGL)
Lars (awp)
Dals (riffel/2nd support)
Alex (lurk/riffel)

Håber meget at høre fra dig!
Jeg kan kontaktes på steam, samt herinde.
Min vennekode på steam er: 23407365
Ellers hedder jeg p0se på steam :)
#1(Med 4 svar)
7. december 2021 kl. 21:13
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
er oldboys ikke +30? :D
#2(Med 3 svar)
8. december 2021 kl. 11:11
p0se
25+ havde jeg forstået det. Men hvis du siger vi ikke er gamle, så tager jeg den!
#5(Med 2 svar)
8. december 2021 kl. 16:09
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det er 30+ så kan man søge dispensation til 2 under som dog skal være over 25
#7(Med 1 svar)
8. december 2021 kl. 18:42
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du kan i realiteten kalde fire 12 årige for oldboys, hvis du har lyst. p0se skriver at de vil deltage i Power ligaen og der er, afaik, ingen alderskrav - men vil de deltage i Esportligaen, eller enhver anden oldboys-liga, så holder den ikke med et helt hold under 30 ..

Personligt synes jeg er det hysterisk morsomt at "Oldboys"-begrebet i esport er blevet så populært her i Danmark, at så mange på 22, 24 eller 27 betegner dem selv som en oldboys-spiller :D
#9(Med 0 svar)
12. december 2021 kl. 12:31
p0se
Så fik vi styr på det, tak venner ✌️
#3(Med 0 svar)
8. december 2021 kl. 14:59
p0se
Jeg har fået nogle rigtig fine bud ind til videre. Skriv endelig fortsat!
#4(Med 1 svar)
8. december 2021 kl. 15:42
Sonny
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Er den p0se jeg tror det er? Andreas?
#8(Med 0 svar)
12. december 2021 kl. 12:31
p0se
Ja da! Hej Sonny 😁
#6(Med 1 svar)
8. december 2021 kl. 18:32
scarryyhh
Hej p0se!
Lyder sindssygt spændende. Jeg skriver fra telefonen, men hedder “scarryyhh” på faceit og er vildt interesseret.
Jeg er 28 år gammel og bosat i Horsens.
Faceit elo: 2900
Timer i CS GO: 4700 timer.
Har spillet cs siden 1,0.
Jeg er ALTID positiv og holder alt det negative inden i, indtil kampen er færdig, hvor jeg godt kan komme med konstruktiv kritik, såfremt der er brug for det.
Lad mig høre fra Jer.
Bh. Mikkel
#10(Med 0 svar)
12. december 2021 kl. 12:34
p0se
Det lyder rigtigt spændende. Jeg har kun fundet en scarryyhh_tv på faceit, ellers er du velkommen til at adde mig på steam. Vi prøver tryouts på tirsdag+onsdag
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.