Assistenten søger hold
25. november 2021 kl. 10:48
victornielsen030101
Hej dust2,

Efter et par forsøg uden held søger jeg hold igen. Da jeg aldrig rigtigt har haft muligheden for at komme på et hold har jeg desværre ikke rigtig den helt store hold erfaring, men kender basale strats og default på map som Mirage, Overpass, Inferno og Nuke.

lidt om mig selv;
Mit navn er Victor Nielsen 20 år gammel gut fra Nordsjælland (Ølstykke). Jeg er (datateknikker elev) ude hos Novo nordisk i min praktik periode , og udenfor praktikperioden studere jeg på på Tec Ballerup. Dette gør dog ikke at jeg ikke har tid til at spille cs. Lige nu spiller jeg alle dage fra omkring kl. 17, så har ikke nogen problem om at finde tid til at spille. Jeg har kørekort, så lans og bootcamps er ikke noget problem hvis det ligger et godt stykke fra min bopæl.

Jeg er en all around spiller, så pt har jeg ikke en bestemt rolle i cs, men er meget glad for support/lurk rollen (åben for stort set at prøve alle roller er dog ikke glad for IGL) Jeg er en meget dedikeret spiller og møder altid til tiden. Jeg har 4000 timer i cs, ligger level 6 i faceit snart level 7.

Håb og forventninger til holdet;
- Håber at i nogenlunde min alder helst 18+
- Kunne være fedt med 3-4 træningsdage om ugen, og også gerne i weekenden.
- Forventer at holdet ikke aflyser træninger eller går fra hinanden efter et par uger.
- Kunne være lækkert hvis i var under en organisation men er dog ikke nødvendigt.
- Deltager i liga'er, lans og bootcamps (selvfølgelig skal vi først have praccet en del)
-Helst nogen på samme niveau.

tak for i gad læse mit opslag, i kan kontakte mig over Steam eller discord
Min Steam; steamcommunity.com/id/Assistenten
Min Discord; Assistenten#9801
#1(Med 0 svar)
25. november 2021 kl. 12:39
victornielsen030101
BUMP
#2(Med 0 svar)
26. november 2021 kl. 16:51
victornielsen030101
BUMP :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.