BlocH søger hold!
18. november 2021 kl. 08:31
BlocH
Hey! Mit navn er Oliver ‘BlocH’ Eriksen. Jeg er 18 år gammel og bosat på Fyn. Til dagligt går jeg på HF eSport i odense og bliver student her til sommer. Næste år tager jeg et sabbatår, så har masser af fritid der. Jeg har spillet cs i snart 5 år nu, hvor de 3 af dem har været på hold. Jeg har lidt over 5000 timer i spillet.
Jeg prioriterer min tid rigtigt godt og ligger meget tid i spillet. Jeg er 3100+ elo.

Jeg har spillet 4 sæsoner af power ligaen, hvor alle sæsoner har været i 2. division. Jeg har ramt relegation om oprykning 2 gange, men desværre aldrig nået helt i mål.
De hold jeg har spillet for er:
eSpuma acd.
AaB Akademi
Cerebrum

Jeg er riffle spiller, der har spillet alle roller. Jeg har både spillet anker, IGL og playmaker. Jeg har dog haft mest erfaring i at tage map kontrol og hjælpe med calls i mid round.

Jeg søger et hold der har mindst lige så meget erfaring som jeg har. Jeg søger et hold der som minimum et 2. division spot. Jeg forventer ikke at holdet er under en organisation, men man skal alligevel have cs server, ts server osv. Alder for mig betyder ikke det store, så længe folk kan sammen på serveren samt ude for serveren. Jeg forventer at alle 5 spillere ligger det samme tid i spillet, så ingen dovner den af.

Hvad i kan forvente af mig: I kan forvente en hårdtarbejdende rifler, der vil gøre alt han kan for at nå de fælles og indbyrdes mål man laver på holdet. I kan forvente at jeg lytter og lærer. I kan også forvente en spiller der ligger meget tid i spillet og kan hjælpe IGL, med anti strat osv.

I kan kontakte mig på steam: steamcommunity.com/profiles/76561198104431191/
I kan også skrive en DM på twitter:
twitter.com/BlocHCSGO

I må have en god dag!
#1(Med 0 svar)
18. november 2021 kl. 09:51
Heise
+rep
#2(Med 0 svar)
18. november 2021 kl. 10:13
Lynkinesery0y0
+rep
#3(Med 0 svar)
18. november 2021 kl. 18:07
ZQC
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.