akino søger hold!
14. november 2021 kl. 21:13
danes
Navn: Aleksander "akino" Poggianti, 23 år (boomer)
Erfaring: ESEA Open x3, ESEA Intermediate x3, 99DMG div 3 x2, 99DMG div 4 x2, Elgiganten Ligaen Div 1.
Jeg leder PT efter et hold efter en mindre personlig pause, hvor jeg kommet tilbage med mere lyst, mere sult og et helt nyt syn på tingene, både i og uden for CS. I spillet er jeg en spiller med overblik og kan holde hovedet kold i vigtige situationer, men er samtidig aggressiv og elsker at tage en fight. Jeg har tiltro til mine egne evner og ved hvad jeg kan bringe på bordet.

Jeg er åben overfor alle slags hold, men jeg leder dog primært efter en core på 3+ spillere hvor jeg kan hjælpe med at fuldføre holdet.
Det eneste jeg forventer af jer som hold er dedikation, en hunger efter at lære og forbedre og så måske et ESEA/Powerligaen spot 😉

Hvis jeg har vækket nogen form for interesse, så tag endelig fat på mig her, på Twitter (twitter.com/akinocsgo) eller på Steam (steamcommunity.com/id/akino_cs/)

Tak!
#1(Med 0 svar)
15. november 2021 kl. 15:33
W1nth3r
+rep
#2(Med 1 svar)
18. november 2021 kl. 08:17
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Boomer? Du er jo kun et barn.
#3(Med 0 svar)
18. november 2021 kl. 12:53
danes
Haha, heldigvis er der stadig nogle gode mennesker der er ældre en mig endnu :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.