SØGER COACH / ANALYTIKER
23. september 2021 kl. 23:34
GoomyDK
Hej TFDK
VI LEDER EFTER EN ANALYTIKER/COACH

Brænder du stadig for en karriere indenfor Counter-Strike i en træner/analytiker rolle?

Vi sidder med et hold på fem gutter mellem 16-20 år, og vi sidder med imellem 2000 til 3200 elo på Faceit.

Vores roster er lige blevet fuldendt, tre af os har spillet sammen i en længere periode, og de to seneste er rekrutteret for nyligt. Ved siden af holdet er vi udstyret med en coach på vores line-up, der med sine 34 år er fuldtid i projektet. Den nuværende coach er meget erfaren indenfor Counter-Strike som spil, og har mere end 50.000 timer i- og rundt om spillet i bagagen. Grundet projektets udvikling skal yderligere coach-assistance bruges.

Krav til dig:
24 år+
God indforståelse i spillet
5000 timer+
Du skal kunne skrive og snakke dansk og engelsk på bruger niveau

Hvad vi kan tilbyde:
Spændende arbejdsopgaver og muligheden for at sætte sit eget præg på et lovende Counter-Strike projekt.
Høj viljestyrke og arbejdsmoral - naturligvis.
Et lærerigt arbejdsmiljø med mulighed for udvikling

Vi glæder os til at høre fra jer

Kærlig hilsen
ICE
#1(Med 2 svar)
24. september 2021 kl. 00:18
Malone
Kan se i har lavet et nyt opslag, så jeg stiller mit spørgsmål igen, fordi jeg helt ærligt er nysgerrig, ikke for at rakke ned på jer.

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge, i har simpelthen brug for hele 3 coaches/analysts hvor den ene er fuldtid? Jeres ene coach der, som jeg kan forstå, bruger mindst 37 timer i ugen på jer kan ikke holde jer på linje og har mangel på tid til jer?
Hvor konkurrerer i henne for at have brug for 3 coaches og analysts? Hvilke ligaer og hvor mange officials skal i forberede ugentligt?
Hvilke opgaver vil de to assisterende coaches få? Hvilke ambitioner har i når i har brug for en trænerstab der er større end samtlige tophold i Danmark?

Jeg spørger kun fordi jeg selv coacher og er ansvarlig for talentudvikling i min organisation, men kun som fritid ved siden af min uddannelse, og det er frivilligt. Jeg finder tid til både individuel udvikling for spillerne og forberedelse til officials. Det ville kun blive bedre hvis jeg havde mere tid, men jeg kan simpelthen ikke få det ind i min hjerne at han med SÅ meget erfaring og FULD TID ikke kan få det til at hænge sammen.

mvh.
#5(Med 1 svar)
24. september 2021 kl. 08:37
Hippi
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Bliver også helt overrasket over at man som fuldtidscoach ikke kan organisere sig ud af at stå for det her projekt.
#9(Med 0 svar)
24. september 2021 kl. 10:06
Malone
Uanset, så tager de ikke imod hjælp.
Jeg (og mange andre) har af to omgange nu prøvet at spørge lidt kritisk for at hjælpe dem, men de ser det bare som hate.
De krav de stiller er helt hen i vejret. Når der generelt er så stor en mangel på coaches på scenen generelt, og de allerede har en på fuldtid, så er det sku rimelig grådigt at mene man kan optage 2 ekstra som assistenter, når næsten alle andre orgs søger Main coaches.
Og så uden at sige noget konkret om ambitionerne for projektet, når de skal have større trænerstab end alle andre danske hold. Skal de være nr. 1? Skal de spille 3-4. Div?
#2(Med 1 svar)
24. september 2021 kl. 00:28
MENIX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
TFDK?
#3(Med 0 svar)
24. september 2021 kl. 06:09
Del337ed
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
De her nok lavet et opslag i en facebook gruppe som går under navent, team finder DK og så valgt bare at kopiere deres opslag direkte her ind uden at rette det :)
Det er jo ligesom at sende en ansøgning til firma 1 og 2, men have firma 1's navn på begge ansøgninger :D
#4(Med 2 svar)
24. september 2021 kl. 08:27
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er næsten utroligt, at du fatter så lidt.
#6(Med 1 svar)
24. september 2021 kl. 08:38
Hippi
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Der seriøst så meget mangel på selvindsigt det helt absurd.
#8(Med 0 svar)
24. september 2021 kl. 09:52
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
I can't even
#7(Med 0 svar)
24. september 2021 kl. 08:54
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hedder jeres hold Team Advancement?
#10(Med 0 svar)
24. september 2021 kl. 10:19
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Puha jeg havde nok valgt en anden titel på opslaget.... :D
imgur.com/a/HQVK5lp
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.