Valg af ny mus
23. september 2021 kl. 19:16
unknownceleb
Jeg vil opgradere fra en Zowie EC2 til en VAXEE Outset AX eller en Logitech G PRO X SUPERLIGHT. Jeg ved Outset AX minder mere om EC2 end GPXS'en men hvis man ser bort fra det. Er der nogle af jer der har prøvet begge mus og har nogle erfaringer/meninger de vil dele ud af?
#1(Med 2 svar)
24. september 2021 kl. 04:30
Kristja
Har prøvet begge, samt et utal af andre muse. Gik fra zowie ec1/ec2 til Glorious model d med kabel, men fik ødelagt sensoren og endte så med at købe en Logitech g703 Wireless, ganske lækker. Dog en anelse for stor/bred.

Jeg ville helt klar vente til du kan købe Glorious Model D wireless i Danmark. Den er lige kommet ud på pre order, på deres egen side. Men jeg skal ikke betale told 🥲😂

Og hvis du vil kaste dig ud i en G pro superlight. Så køb den hos Elgiganten, så du kan returnere hvis du ikke bryder dig om den, dette gjorde jeg. Træls at brænde inde med 1200 i en mus.
#2(Med 1 svar)
24. september 2021 kl. 04:33
Kristja
Og jeg synes Vaxee er en anelse for kort, så man kommer til at løfte fronten en del. Har prøvet alle deres modeller, og er umiddelbart ikke helt fan af den sensor de har benyttet.

G pro superlight, var simpelthen ALT for let og ikke lige men kop the rent form mæssigt :)
#3(Med 0 svar)
24. september 2021 kl. 10:32
unknownceleb
Okay. En af de primære grunde til at jeg vil have en VAXEE er fordi jeg har læst deres sensore skulle være "top of the line" med 50G, 450 IPS etc. Hvad var dit problem med deres sensor?
#4(Med 1 svar)
25. september 2021 kl. 18:09
xanzir
Dem jeg kender der ikke har brudt sig om logitech g pro og superlight har været glade for den trådløse viper ultimate fra Razer. Der er el-giganten som har gjort sig selv til forsøgskaniner når det kommer til hardware, så prøv et skud hos dem. Skulle du blive glad for musen så koster den kun 699 hos dem lige pt og du kan altid returnere den indenfor 30 dage
#5(Med 0 svar)
25. september 2021 kl. 22:01
unknownceleb
Den vil jeg prøve at tjekke ud. Tak for det.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.