Karlslunde Alpha søger rifler (2200+ elo)
25. juni 2021 kl. 20:19
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Karlslunde Alpha søger sidste spiller til at fuldende lineuppet.
Vi står, som mange andre hold, i den situation at skoleafslutning en betydning for vores hold - på den anden side af sommerferien.

Holdet består af en 4 mand core, som har spillet sammen i lidt over et år. Senest gjorde holdet rigtig fin figur ved DM for amatør hold i Esportligaen - hvor man blev slået ud i kvartfinalen. Ligeledes har holdet spillet deres første sæson i Powerligaen 4. div D. Her slutter holdet på en andenplads og skal derfor også spille om oprykning til 3. div.


En del at en esport forening - karlslunde-esport.dk/
Som spiller i Karlslunde Esport forventes det, at alle vores spillere er aktive medlemmer og dermed også betaler for medlemskab.
Til gengæld får man:
3 træninger pr. uge
Varighed pr. træning 2-3 timer
Csgo træner
Betalt deltagelse til turneringer(f.eks. esportliga og powerliga)
Invitation til lans og events
Relevante servere (ts og cs:go)

Hvem er vi?
HENTZE (Igl) - faceit.com/en/players/HENTZE-/stats/csgo
Mit navn er Aaron, jeg er 23 år og spiller meget. Jeg har været træner hos Karlslunde Alpha, og valgt at gå ind som spiller, da jeg føler vi kan ramme et meget højere niveau. Vi har haft et godt år, men det kan kun blive bedre !

Froggiii(awp) - faceit.com/en/players/Froggiii/stats/csgo
Mit navn er Oliver 17 år gammel går på teknisk skole som elektriker jeg er awp spiller på holdet. går meget op i at have et godt sammenhold blandt spillere og træner og at alle er klar på at blive bedre som hold når de kommer til træning.

L3so(rifler) - faceit.com/en/players/L3so
Mit navn er Lasse Molin jeg bliver 19 d. 10 juli og er blevet student her til sommer. Jeg er rifler/entry for holdet. Når dem jeg spiller sammen med virker dedikerede og virkelig vil prøve at blive bedre smitter det af på mig og gør at jeg selv vil prøve på at blive bedre. Jeg sætter også meget pris på at sammenholdet skal være godt både blandt spillere og træner så vi også kan have det sjovt sammen når vj spiller.

snakey(lurker) - faceit.com/en/players/snak39
Hej, jeg hedder Martin. Jeg var for langsom til at skrive noget om mig selv. Men jeg er en voldsom lurker!

Hvem er du?
Bor i Karlslunde eller omegn (kan komme til træning i vores lokaler)
Motiveret og med ambitioner om at blive bedre både personligt og som hold
Træning 3 dage i ugen
Gerne 2200 elo+ eller deromkring

Kontakt
Hvis du er interesseret i at blive en del af holdet, så udfyld nedenstående ansøgningsskema.
docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdCw2yZAdVvPPn22v..

Vi behandler ansøgere løbende.

For yderligere spørgsmål send mig en besked her på siden eller i kommentarsporet.


Mvh
FROYYY, træner for Karlslunde Alpha
#1(Med 0 svar)
26. juni 2021 kl. 09:44
JERN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
+ rep! Froyyy er en god fyr!
#2(Med 0 svar)
26. juni 2021 kl. 11:12
VNG
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Så er det nu Miko!
#3(Med 3 svar)
26. juni 2021 kl. 16:42
TruaXGOD
Kan i bruge en på 30 :D
#4(Med 2 svar)
26. juni 2021 kl. 16:52
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Det er helt med vilje, at der ikke er nogen aldersgrænse. Hvis der er kemi og interesse fra begge parter, så ja.
Hentze er pt. den ældste på 23 ellers er de andre 17-19 :-)
#5(Med 1 svar)
26. juni 2021 kl. 17:18
TruaXGOD
Perfekt Perfekt. Jeg har smidt en lille ansøgning jeres vej.
#10(Med 0 svar)
1. juli 2021 kl. 11:58
zRx
Alså TRUAX er en maskine ! Men glemt at sige han er 40år faktisk!
#6(Med 0 svar)
26. juni 2021 kl. 20:24
Poseidon
Yo Poseidon her tidligere IGL for Espergærde eSport, vi har spillet før. Jeg leder efter et hold der ikke bryder sammen efter en måneds arbejde. Jeg er rutineret inde for spillet. Har en god, dyb stratbog og ligger meget tid og "effort" i min stratbog og træning i dette. Jeg er 2100 elo. Jeg er fra Helsingør, så er et stykke væk, men ser det muligt at kunne møde op i jeres lokaler en gang om ugen.
håber at høre fra jer.
Hilsen Frederik Svendsen
steamcommunity.com/profiles/76561198019509008/
#7(Med 0 svar)
27. juni 2021 kl. 13:41
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Vi har allerede fået en håndfuld henvendelser. Det er super fedt!
Ikke for at skræmme nogen væk, så vil jeg lige nævne: at vi vægter den fysiske deltagelse ret højt. Med andre ord, så tæt på Karlslunde/Solrød/Greve som muligt.

Jeg vil tage en snak med alle ansøgere eller som minimum give et svar tilbage på skrift. I kan forvente jer et svar i slutningen af næste uge.

Så der er masser tid til at ansøge, hvis du er interesseret :-)
#8(Med 0 svar)
30. juni 2021 kl. 12:07
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Så har i sgu chancen for at spille med på et 3. divisions hold!
Drengene spillede i går aftes opryknings kamp, som blev hevet stensikkert i land med en 2-0 sejr.

Så hvis ikke du har fået ansøgt endnu, kan du stadig nå det :)
#9(Med 0 svar)
30. juni 2021 kl. 17:20
Gilborg
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Held og lykke
#11(Med 0 svar)
2. juli 2021 kl. 15:36
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Bump.
Vi søger stadig mulige kandidater i Karlslunde og omegn :-)
#12(Med 1 svar)
21. juli 2021 kl. 23:30
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Den nye sæson starter snart. Vi har pladsen åben lidt endnu - så det er bare med at smide os en ansøgning.
#13(Med 0 svar)
23. juli 2021 kl. 21:02
FROYYY
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Der er efter denne opdateringer komme fornyet interesse - det er super fedt.
Der er i sær nogle som tager sig tiden, til at skrive om sig selv, sine ambitioner osv. så er det bare pokkers ærgerligt at postnummeret er jysk.

Derfor vil jeg igen understrege at spillere som enten på i eller omkring Karlslunde har interessere. Alternativt skal man selv kunne komme til træning min. 2 gange i ugen i Karlslunde hallen.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.