SJJ Søger Hold
20. maj 2021 kl. 15:46
Sjjskyfall
Halløjsa, jeg hedder Simon Jensen, ingame ”SJJ”.

Lidt om mig.
Jeg er en ung gut på 19 år og er snart færdig med 3.g hvor jeg går på en Esports linje dvs. træningslokale, coach samt 8-10 timers Esports træning om ugen. Lige pt er jeg bosat på Midtfyn, og har egen bil så rig mulighed for at køre til lan bootcamp osv.

Da jeg snart er færdig med gym får jeg en masse tid til at fokusere på CS. Derfor søger jeg et seriøst hold og er klar til at gå hele vejen. Hvilket vil sige at jeg kan træne næsten alle dage.

Jeg har tidligere spillet på fast hold i form af efterskole hold, derefter hold med kontrakt og støtte fra org, og senest KTG Esport Main gennem mine tre år på gym. På disse hold har jeg både spillet IGL, AWP og Rifler, men har den seneste tid fokuseret mest på Rifler.

Jeg tilter ikke, kan dog godt komme med konstruktiv kritik hvilket der også skal være plads til. I forhold til map knowledge kan jeg det meste på alle maps, jeg kan derfor også meget nemt adapt til hvordan holdets taktikker og spillestil er.

Lige pt ligger jeg omkring 2700 elo dog har jeg fokuseret mere på hold CS end faceit og har 4300+ timer.
faceit.com/en/players/-SJJ

Hvis jeg lyder som en i kan bruge eller har flere spørgsmål kan i kontakte mig på twitter eller Steam
twitter.com/official_sjj
steamcommunity.com/id/SJJOfficial/
#1(Med 0 svar)
21. maj 2021 kl. 12:47
ZomensTV
add min discord ZomensTV#3785
#2(Med 0 svar)
21. maj 2021 kl. 17:40
StecherCro
+rep upcomming!
#3(Med 0 svar)
23. maj 2021 kl. 14:14
Sjjskyfall
Bump
#4(Med 0 svar)
2. juni 2021 kl. 12:07
eczN1
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.