Undskyldning over dårlig opførsel på Faceit - eskezje
17. maj 2021 kl. 14:17
PINKIZZ
Jeg vil meget gerne komme med en undskyldning til catrix1337, omkring min uforskammede og racistiske opførsel i dette spil. Jeg skrev disse to ting, som jeg selvfølgelig aldrig burde have skrevet: “fordømte perkerunger” og “I er da dummere end indvandrere der lige er kommet til Danmark”.
Det er selvfølgelig noget jeg fortryder at jeg skrev, eftersom det ikke er mit sande jeg. Jeg er selv streamer på twitch og aktiv på Twitter, hvor jeg hovedsageligt altid er en positiv og en frisk person som aldrig siger sådanne ting, også udenfor stream. Der var lige nogle ting der var steget til mit hovede, som jeg ikke skal lade styre mig, men det endte med at tage over… Jeg fik heller ikke taget mine ADHD piller denne her dag, så det var svært for mig at styre, selvom at noget som ADHD-medicinering aldrig burde bruges til undskyldning for denne opførsel.


For at runde den her op, undskylder jeg mange gange over at jeg siddet og skrevet sådan nogle forfærdeligt ting over internettet, til andre personer. Jeg støtter ikke selv op omkring disse to holdninger som jeg udtrykker i disse to beskeder, og er meget ked af hvis jeg har stødt nogen af jer derude. Jeg har aldrig ment det jeg skrev i disse beskeder, vi er alle lige i Danmark, og alle skal respekteres. Jeg er selvfølgelig klar til at modtage en straf hvis det er det der skal til, for at give et bedre perspektiv på hvordan vi skal til at opføre inde for den danske scene, men også for at straffe synderen (mig), for det er ikke okay det jeg har gjort.

- Eske Nielsen

Her er min steam hvis i vil kontakte mig
steamcommunity.com/id/PinkiZz/



#1(Med 1 svar)
17. maj 2021 kl. 14:29
zeptocs
Bump
#2(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 14:31
PINKIZZ
<3
#3(Med 6 svar)
17. maj 2021 kl. 14:53
tromlereN
Hey racist, tænker det er bedre for dig at gemme dig lidt væk. Du lærer alligevel intet af det her, du vil fortsætte med at bruge "banter" fordi det jo bare er for sjov. Endelig rammer det jer i røven, tænk nu for helved over hvad I skriver til folk? Den "banter" i unge bruger, er så forskruet som noget kan være. Opfør jer ordenligt. Du kan starte med at be' dine mates om at stoppe med den tone og deres "banter" når I spiller kampe, det er første skridt.

Hilsen tromlereN
#4(Med 1 svar)
17. maj 2021 kl. 15:02
PINKIZZ
Hej tromlereN, jeg forstår godt din frustration og hvad du gerne vil ud med. Forstår ikke hvordan du kan sige "Du lærer alligevel intet af det her", det er vel ikke for sjovt jeg har skrevet den her unskyldning, og jeg har også taget fat i ham private for at sørge at tingene er okay. At skrive "fortsætte med at bruge "banter"", ved jeg ikke lige om det passer, for bruger så godt som sjælndet til aldrig "banter" i chatten, i hvert fald ikke i den grad, når jeg endelig sidder og leger internet kriger. Da jeg nu selv tit prøver på at skabe en god rollemodel foran andre og forholder mig egentlig altid i det gode skin, er det gået den helt forkerte vej. Som sagt, jeg har ikke noget i mod at det bider mig og røven, da jeg godt selv kan se hvor tåbeligt det er.
God dag til dig
#5(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 15:13
JawBreaker
Don't feed the Troll aka, Trollmleren..
#6(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 15:17
Boogie
Hvorfor skriver du somom du kender ham xDDDDD
#8(Med 2 svar)
17. maj 2021 kl. 15:50
Wasin
Hvad fanden sidder du og er så hellig for? Du laver ikke andet end selv at opføre dig som en kæmpe tegning der blandt andet sviner mig til bare fordi du er uenig i mine holdninger.

Tag dig dog sammen din klovn mand.

Hilsen Tidligere^tromlereN^fanb0y
#53(Med 1 svar)
19. maj 2021 kl. 11:36
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Tromleren har alle dage været en kæmpe troll, så bare lad den ligge 😂
#62(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 13:21
Wasin
Haha du ved ikke hvor meget jeg sætter pris på at høre det ikke kun mig der har den opfattelse :D
#7(Med 2 svar)
17. maj 2021 kl. 15:47
Zutte
Ved ikke hvordan man kan undskylde for sådan en opførelse. Uanset hvad kan det ikke retfærdig gøres på nogen måde.
#9(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 16:14
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Der er jo ikke rigtigt andet at gøre? Det viser da bare at man har selvindsigt, når man kan komme tilbage og indrømme at man har lavet noget lort?

- Jeg er godt med på at det ikke "fjerner handlingen" at sige undskyld, men han viser sig i det mindste som en mand.
#11(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 16:58
PINKIZZ
Jeg prøver at gøre mit bedste her, og vise at det ikke har været med en ond hensigt, og at jeg bare har været i et dårligt sind da jeg skrev det.
#10(Med 2 svar)
17. maj 2021 kl. 16:45
zlash
Jeg vil da mene at undskyldningen kan slå en streg over handlingen. Alle kender vel til at man kan komme op i det røde felt i forskellige tilfælde, om det er fodbold, csgo eller noget helt tredje. Når manden så indrømmer blankt at han har lavet en fejl og stiller sig selv til frit skue, så synes jeg undskyldningen er godtaget. Og nej, jeg er ikke racist, men herregud det er jo bare grimt sprog, værre er det vel ikke :)
#12(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 16:58
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
+1
#13(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 16:58
PINKIZZ
Mange tak for opbakningen, det sætter jeg stor pris på! <3
#14(Med 3 svar)
17. maj 2021 kl. 17:41
Butler
Havde du også glemt at spise dine piller da du var en idiot mod os? Samme fine ord du brugte der!!
Tag dig sammen knægt!
#18(Med 2 svar)
17. maj 2021 kl. 18:10
PINKIZZ
Har lige tjekket det hele ud, vi har spillet 1 game mod hinanden. Jeg så hele demoen igennem, mener du virkelig at det er i samme kaliber som det her?
ibb.co/6Xwdvb2
ibb.co/t4HkGtS
ibb.co/rFLxNJ1
ibb.co/9c01tN0
ibb.co/NyGDHJM
#19(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 18:44
Butler
Du opføre dig som en klovn!!! Så tag dig nu sammen
#55(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 11:41
LGK
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Har du ikke lige sagt du gerne vil fremgå som en rollemodel? Hvis dette er okay, er det sku ikke en særlig habil rollemodel, du anser dig selv som.
#16(Med 6 svar)
17. maj 2021 kl. 17:55
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Skræmmende det var nødvendigt du blev hængt ud på Dust2, før du kunne se det var forkert. Giver ikke 2 potter pis for den undskyldning.
#21(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 19:09
JsV
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 11 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
+1
#47(Med 4 svar)
18. maj 2021 kl. 23:55
buttley
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 13 julekugler i 2019
Og man ved bare at den eneste grund at de børger her er ude og "undskylde" er fordi idéen om at de skulle bannes fra Dust2 events var oppe og vende fra de øvre hoveder. Det er så tom en undskyldning det her.
#48(Med 3 svar)
19. maj 2021 kl. 00:48
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
100p, hvis det opslag her ikke var lavet, havde de helt sikkert fortsat med at skrive lort i faceit games :D
#49(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 02:43
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Gør de jo alligevel, hvor mange gider lave et D2 opslag for at udstille folk 1 ud af 1000?
#54(Med 1 svar)
19. maj 2021 kl. 11:38
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Uanset om det her opslag er oppe eller ej, vil de forsætte igen om nogle dage, når deres hjerner er tilbage til normalen igen.
#58(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 12:05
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Det ville ikke undre mig hvis det var tilfældet.
#17(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 18:01
jabroni
Håber, du får et ban på faceit og lærer at undertrykke trangen til at være en kæmpe idiot. Kald det WASD-medicin.
#20(Med 17 svar)
17. maj 2021 kl. 18:48
PINKIZZ
Nu stopper jeg for tråden her.
Det er ved at tage overhånd, tænkte jeg ville skrive et opslag herinde så folk kunne forstå at jeg var ked over det jeg havde sagt, og det ikke var for at støde nogen.
Jeg er nærmest sikker på at der ikke er nogen her der har ren tavle på normal faceit, nu er det bare ikke dig der er blevet lavet et opslag omkring.

Så synes jeg også selv at det er sjovt at han ejer en gruppe selv, der hedder "fyck perkere"
ibb.co/xMFD5yd
steamcommunity.com/groups/fyckperkere
Samt med at han selv skriver ting, dog bare ikke i lige så stor kaliber.
ibb.co/XpGHYhQ

Det er for langt ude, der er ingen her der har en ren tavle. Vi 3 er ikke de eneste der er begået en fejl, det sker dagligt inde for dansk cs, især inde for det her spektrum.
#22(Med 14 svar)
17. maj 2021 kl. 19:35
catrix1337
Shit, vidste jeg ikke lige. Tror det er en meme gruppe lavet med kammerater for år siden, har leavet den nu 😬😬😬😬😬.

Beklager.
#23(Med 4 svar)
17. maj 2021 kl. 19:44
PINKIZZ
Den er lavet for 3 mdr (Founded 9th February), som der står på det screenshot jeg har lagt op, og du er den eneste der var en del af gruppen.
Er det så okay, bare fordi det er en "meme gruppe"? Det er ligesåvel som at sige de kommentare var "memes".
#25(Med 3 svar)
17. maj 2021 kl. 19:48
catrix1337
Kan jeg godt se, mindes jeg slet ikke om.

Beklager
#27(Med 2 svar)
17. maj 2021 kl. 19:53
PINKIZZ
Det hjælper da ikke noget, du prøver at lyve dig selv ud af det.
Siger den er gammel, selvom den ikke er det og påstår at den er lavet med nogle kammerater, selv om du er ejer, og er den eneste i gruppen. Du prøver bare at skyde skylden på noget andet, jeg skriver i det mindste at jeg gjorde det, og ownede op til det.
Jeg ville da godt nok synes det var pinligt, hvis det var mig, men jeg har jo ligesom allerede gjort min del...
#28(Med 1 svar)
17. maj 2021 kl. 19:59
catrix1337
Undskyld mig. Det er naturligvis noget svineri. Jeg husker dog intet til gruppen, regnede med det var noget gammelt lort.

Husker jeg rigtigt er det en gruppe jeg blev inviteret til af kammerater, det derefter har efterladt gruppen, hvor jeg så er blevet ejer. Kan godt være jeg tager fejl her. Men mener gruppeofficere bliver ejer, hvis ejeren forlader en gruppe.

Tager stadig ansvar for at være med i den, og muligvis skabt den. :D
#56(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 11:43
LGK
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men hvorfor så joint den til at starte med? Er du ikke lidt dobbeltmoralsk?
#24(Med 6 svar)
17. maj 2021 kl. 19:46
pos1deN
der bed du vidst lige dig selv i røven :D
#26(Med 5 svar)
17. maj 2021 kl. 19:49
catrix1337
fuck mand, anede jeg slet ikke :D
#31(Med 4 svar)
18. maj 2021 kl. 11:53
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Så fik du da lige dine 15 minutter. Jeg kan næsten ikke rumme, at du nu sidder og knalder de store smiley'er af og prøver at ynke dig ud af det. Nok er Pinkizz et skvat, men du er da mindst lige så dum.
#32(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 11:55
pos1deN
+1
#46(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 23:12
ga1ned
Fucking +1 på den her
#51(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 07:46
JAKE
This one !
#59(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 12:08
Luc4s
Enig
#29(Med 0 svar)
17. maj 2021 kl. 20:43
Seal
wp
#50(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 06:43
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvor er det himmelråbende åndssvagt, at du får pisket en stemning op og får fortalt hele verden, hvor store idioter de her fyre er, blot for at det kommer frem, at du ikke er et hak bedre selv.

Der er vidst nok noget med at feje foran sin egen dør først.....
#34(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 12:13
disty
lmao
#57(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 11:44
LGK
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
#30(Med 14 svar)
18. maj 2021 kl. 11:31
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Nu har du sagt undskyld. Fair nok. Men hvad så med at vise det ? Og måske var med til at ændre både din og dine venners måde at tale på ?
Husk nu, at alt du gør har konsekvenser.
#33(Med 13 svar)
18. maj 2021 kl. 12:06
PINKIZZ
Troede begge opslag var blevet taget ned, men nu er de åbenbart oppe igen?
Jeg ved ikke om det er mig, men hvordan skal jeg vise det, er det bare min hjerne der ikke tænker i store nok omdrejninger?
At jeg skal sidde og bruge så meget af min tid på sådan et problem er da også helt vildt, jeg har skrevet undskyld til den pågældende, men selvfølgelig kender størstedelen mig ikke, og ved ikke at jeg ikke skriver sådan her normalt.
Hvorfor skal jeg siddes og gøres til en "big deal", for hvis man exposede alle de gange danskere har været toxic, eller en smule "racistisk" i chatten, så er jeg sikker på at omkring 85-90% ville stå i lige så store problemer.
Hvad med at alle andre så også begyndte at have en bedre adfærd selv, så ville det være et meget større problem end det er nu, men sådan er den generelle opførsel inde for dansk CS.
#35(Med 10 svar)
18. maj 2021 kl. 12:36
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Vise det? Stop med at skrive grimt, og lær af denne episode. Tage noget ansvar for dig selv og din måde at opføre dig på.
En smule racistisk. Folk skal bare i bund og grund slet ikke være racisistiske.

Hvad med alle de andre? Hold nu op, bare fordi der er andre tosser, så må du jo gerne forbedre dig selv. Vær den forandring, som du ønsker at se i andre.
#36(Med 9 svar)
18. maj 2021 kl. 12:47
PINKIZZ
Ja undskyld for den grimme tone, men er godt nok endt oppe i det røde felt her...
Det er dog svært at vise, så ville jeg skulle post alle mine games, og vise hvad jeg har skrevet, virker alt for absurd til mig.
Føler dog allerede at jeg tager godt ansvar på internettet, og så var det lige en engangsting, som folk siger på min twitter "Alle har dårlige dage, selv de bedste..."
Jeg ved da godt at jeg ikke burde gøre det fordi andre folk gør det, men hovedesaligt har jeg altid prøvet at opføre mig godt rundt omkring for at sprede positivitet og gøre det til gode comms, jeg trådte i spinaten og indrømmer det her.
#37(Med 8 svar)
18. maj 2021 kl. 13:13
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hvorfor poste alle dine games? Bare sørg for at opføre dig ordenligt, så der ikke er noget for os andre at poste om dine games i fremtiden.

Du tager ikke ansvar for dig selv, når du kommer med dårlige undskyldninger.

Rigtigt fint, at du prøver at opføre dig godt rundt omkring. Måske skal prøve lige hårdere så.
#38(Med 7 svar)
18. maj 2021 kl. 13:22
PINKIZZ
Du vil jo gerne have jeg skal vise det, så bliver jeg vel nødt til at komme med en form for bevis jo...
Hvilke dårlige undskyldninger er jeg kommet med, udover ADHD pillerne, som er en ringe undskyldning jo (skriver jeg endda selv). Stiller mig selv frit for skue når jeg skriver det her opslag...
Hvis jeg ikke tog ansvar for mig selv, havde jeg aldrig nogensinde lagt så meget tid i det her, og lavede der her opslag osv.
"Måske skal prøve lige hårdere så." Det virker jo bare som om du allerede generaliserer mig som person, efter du har set et post af mig, det er ikke fordi de 2 beskeder definerer mig jo. Du ser kun det dårlige jo, du glemmer at kigge på alle de andre tidspunkter der heller ikke har været sådan.
#39(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 13:38
Luffe-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg forholder mig ikke til ADHD, da jeg på ingen måde kan sætte mig ind i det. Jeg ønsker ikke at kloge mig, på noget som jeg ingen viden har omkring.

Dårlig undskyldninger er: "alle har en dårlige dag, jeg var godt nok oppe i det røde felt" Der tager du ikke ansvar, og det får din undskyldning til at klinge hult, det er synd, for jeg synes den er fint skrevet.

Jeg vil da stadig gerne have du viser, at dette ikke er dig, men det gør du kun ved ikke at forsætte med din opførelse. Det er den bedste måde at vise det.

Ja jeg ser kun det dårlige, men bare fordi du måske er verdens bedste fyr udover dette, så retfærdiggøre det ikke din beskeder. Men fordi man laver fejl og der er konsekvenser, så kan man jo stadig rette op.
#41(Med 4 svar)
18. maj 2021 kl. 13:44
WeiZ
Be honest. Hvis det ikke var blevet smidt op på dust2 og ud i offentligheden, havde du så tænkt over dine beskeder, eller havde du bare levet livet videre og tænkt "Det var en dårlig dag"? :)
#42(Med 3 svar)
18. maj 2021 kl. 13:52
PINKIZZ
For at være ærlig, det havde jeg nok, det vil jeg da ikke løbe fra. Hvis catrix1337 så kommer og siger det ikke er okay og han er blevet ked af det, ville jeg da helt klart også komme med en undskylning til ham. Tror bare jeg havde tænkt, fuck en lorte dag og glemme det...
#43(Med 2 svar)
18. maj 2021 kl. 13:54
WeiZ
Så lad os antage efter gamet, du og dine mates queuer videre. catrix1337 kontakter dig ikke. En uge efter, ville du sidde og tænke tilbage "Ah fuck. Jeg har sku dummet mig her".
#44(Med 1 svar)
18. maj 2021 kl. 14:09
Justesen
Læs lige hans kommentar igen. Så har du svaret på dit spørgsmål.
#45(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 15:38
WeiZ
Ikke rigtigt.
#60(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 12:31
Spantinho
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Dine kommentarer giver mig et indtryk af, at du ikke har forstået pointen. Det er ikke os her på Dust2, du skal vise det til - det er dem, du spiller med og mod i dine games. I stedet for at forsøge at bortforklare det, så sørg for at det ikke sker igen.
#40(Med 0 svar)
18. maj 2021 kl. 13:38
jabroni
Det er whataboutism.. Det er jo underordnet om der er andre, som også opfører sig som idioter. Du står til ansvar for dig selv - ikke andre. Hvis du så fortsætter med at spille med folk, som er super toxic og nedern, er det jo så også en blåstempling af deres opførsel fra din side.
#61(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 12:37
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Der er en verden til forskel på at være toxic eller racistisk.
#52(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 07:51
JAKE
Som jeg ser den her undskyldning, er lidt ligsom hvis du var blevet taget i at tage 20 kr fra din mor til snoller, blevet opdaget og så græder du og siger undskyld og så tror mor på du aldrig i verden kunne finde på det igen.. Var du ikke blevet opdaget havde du ikke sagt en F'''ing skid..
Mor tror på dig, men der er ingen kære mor i den "rigtige" verden.. Tag dig sammen knægt og tænk dig forhelvede om..
#63(Med 0 svar)
19. maj 2021 kl. 23:34
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Pas på eller du ender i go aften live som Umut 😂
Tænk over hvad du skriver, internettet glemmer ikke. Måske kan noget så dumt, som der her ende med at spænde ben for dig eller associeres med racisme.

Men det største selvmål var da af catrix1337
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.