Sten søger hold!
24. marts 2021 kl. 15:03
Stenovich
Nu skal jeg finde mig et hold, som fungere. Så jeg tænker jeg vil smide dette opslag op, så må jeg vel se om der er nogen der kunne finde interesse i mig!

Jeg hedder Daniel, går under navnet "Sten" ingame, og er en meget stille og rolig person, som er åben for at prøve noget nyt.

Jeg er 19 år gammel, og er fra midtjylland. Jeg har dog ikke kørekort, men har stadig mulighed for at komme afsted til bootcamps og lan, når det bliver åbnet op for igen!
Jeg ligger pt 2500 elo på faceit, men min elo er ikke noget jeg går op i. Jeg er endelig meget glad for at spille support/entry, men ville sagtens også godt kunne fungere som en lurker. Jeg vil helst ikke ud i awp eller igl, da jeg ikke føler det er mig.

Min erfaring er ikke den største, men jeg har spillet elgiganten ligaen. Div 3, med Obliviate, men det var lidt kaos, med roster changes, og alt det, så det er ikke noget jeg vil tage udgangspunkt i.

Jeg er en meget stille og rolig spiller, som ligger meget pres på hvad iglen siger, så jeg kan gøre tingene perfekt, jeg er god til at få trænet en masse utility samt, aim pracc.

Jeg vil klart sige at nogle af mine positive sider, er at jeg er meget tålmodig, og er god til at vente på de perfekte timings, og så er jeg god til at tage imod kritik, så jeg kan få rettet op på de fejl jeg laver. Synes personligt selv, også at jeg er god til at stå i clutch situationer, hvis jeg kommer der hen, føler jeg har en god gamesense, så jeg kan tænke mig til, hvordan jeg selv skal spille den ud.

Mine negative sider, er nok at jeg ikke har sygt meget hold erfaring, og så nok at jeg nemt bliver påvirket af negativitet.

Men hvis i føler, at i vil høre noget mere om mig, så er i mere end velkommen til at adde mig på steam:
steamcommunity.com/id/stenovich/
Eller skrive en besked her under!
#1(Med 0 svar)
24. marts 2021 kl. 15:09
NinjaKing
+rep
#2(Med 0 svar)
24. marts 2021 kl. 15:19
skrlund
+rep virkelig en spiller der kan noget hvis der er den rette struktur på holdet.
#3(Med 0 svar)
24. marts 2021 kl. 22:10
RaX_23
+rep?
#4(Med 0 svar)
24. marts 2021 kl. 22:10
zT_Pure
Ham kender jeg
#5(Med 0 svar)
25. marts 2021 kl. 08:48
Bulow
+rep
#6(Med 0 svar)
25. marts 2021 kl. 09:12
Django_xD
+rep god spiller
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.