2 mand søger hold, eller søger de 3 sidste!
21. marts 2021 kl. 18:36
LilSalt
Hej!

Min makker og jeg står og søger hold som mangler de sidste 2, ellers søger vi 3 der er klar til at starte noget nyt op!
Vi er begge lige kommet tilbage til CS igen efter 1,5 måneds pause, da vores tidligere hold gik i opløsning. Vi begge har gnisten for at komme tilbage til CS igen og spille med der hvor det er sjovt! Vi har flere års holderfaring, og vi har spillet sammen i rigtig mange år, hvor det seneste hold vi har spillet for er Svendborg Orcas, hvor vi spillede 2 div i Elgiganten Ligaen, og 2 div Blå Liga.
Vi er begge klar til at ligge en masse timer i det, og klar til at træne 4-5 gange om ugen, vi er selvfølgelig også klar på at komme til de diverse lans, bootcamps og turnering, hvor det nu er henne i landet.

Lidt om os:

Frederik "Lil Salt" Christensen
Alder: 22 år
Jeg er en meget vokal spiller, hører efter hvad der bliver sagt, og god til at komme med inputs til runden. Er nok lidt mere en offensiv support, elsker og tage kontrol omkring områder, og elsker at sætte min entry/awper op til at få det første kill.
Rolle: Support, har også rigtig meget erfaring som IGL.
Faceit Lvl: 10, 2k elo
Timer 4,4k
Bopæl: Aalborg.

Kristoffer "TH" Thorup
Alder: 21 år
Ingame er jeg en meget stille og rolig spiller, jeg virker nok lidt stille i starten, men når jeg først kommer lidt på plads, så er jeg ikke bleg for at komme med inputs, men hører efter hvad der bliver sagt af IGL. Er selv god til at gå ud og søge det entry frag der skal til for at skabe en fordel til os.
Rolle: Entry/Riffel
ESEA Rank: A-
Timer: 7k
Bopæl: Brøndby

Hvis i har flere spørgsmål, så skriver i bare, eller adder mig på FB eller steam!
Vi glæder os til at høre fra jer! :D

steamcommunity.com/id/frederiklc/
facebook.com/frederik.lillienskjoldchristensen/




#1(Med 1 svar)
21. marts 2021 kl. 18:51
iBStabil
+rep fine gutter
#2(Med 0 svar)
21. marts 2021 kl. 18:59
LilSalt
♥️
#3(Med 1 svar)
21. marts 2021 kl. 20:15
J1mba
+rep
#4(Med 0 svar)
21. marts 2021 kl. 20:20
LilSalt
♥️
#5(Med 0 svar)
22. marts 2021 kl. 15:00
LilSalt
b
#6(Med 0 svar)
23. marts 2021 kl. 17:09
LilSalt
B - Søger en entry fragger!
#7(Med 1 svar)
24. marts 2021 kl. 17:07
Lowen-
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
+rep super flinke drenge :)
#8(Med 0 svar)
24. marts 2021 kl. 17:21
LilSalt
♥️
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.