Søger Entry
3. marts 2021 kl. 13:07
NaCly
Mit hold og jeg søger en maskine entry fragger.
Lige nu har vi hverken navn eller org, vi har dog 2 rigtig gode tilbud 😃.
Som sagt leder vi efter en entry som kan finde ud af det og har erfaring med det.
Vi ser helst at du er +18 år mindst.
Du må også meget gerne være level 10 😃
Smid en pb hvis det er noget for dig 😃
Lidt om os.
Mikkel "Topli" Svendsen
Level: 10
Alder: 30 år
Daniel "eddye" Gøtke
Level: 10
Alder: 27 år
Glenn "Francisco" Bech
Level: 10
Alder: 26 år
Frederik "NaCly" Madsen
Level: 9
Alder: 17 år

Kontakt mig på discord hvis du vil tryoute :D NaCly#1757
#1(Med 0 svar)
4. marts 2021 kl. 23:50
Ovix
Hey jeg hedder Mikkel "ovix" jørgensen. jeg er 20 år gammel og har omkring de 4000 timer i cs og spiller lvl 8 på faceit og B+ på esea. Jeg sidder lige pt og leder efter et nyt projekt som jeg kan fordybe mig i da mit nuværende hold er færdige med at spille efter denne esea open season, så den spiller jeg self færdig. hvad i får fra mig er en dedikeret spiller der altid kommer til prac og ligger mere tid i cs end de fleste andre ting. vis i syntes det lyder intrassant så kontakt mig her eller på steamcommunity.com/id/mikkelman10/ da jeg ikke kan kontake jer på discord :D
#2(Med 0 svar)
5. marts 2021 kl. 14:46
Landet
Hej jeg hedder Lucas "Landet" Poulsen. Jeg er 19 år gammel og har omkring 6000 timer og lvl 9 i faceit og spiller dpl. Jeg har massere af erfaring hold basis da jeg har spillet til NPF flere år i streg samt kom på 2nd pladsen til CBE i Hillerød.

steamcommunity.com/id/OfficialLandet/ kontakt mig her ;)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.