Froz eSport har øjnene åben for et Elitehold.
20. februar 2021 kl. 00:44
Frozesport
Hej allesammen.

Vi hos Froz eSport har øjnene åben for et Elitehold.

Froz eSport søger nye højder og dertil søger vi et muligt elitehold som kan opfylde det behov, holdet skal kunne spille mod toppen af den danske scene, hvor vi søger spilleres færdighed henholdsvis Div. 1 og Elgiganten Ligaen.

Det hele gøre vi i samarbejde med Café marcellos.

Holdet vil kunne få betalt deres indgange til diverse turneringer, betalt lokaler i Odense, og vi har allerede som sagt sponsorer klar i ryggen, hvor løningsaftaler er på plads.
Vi ser dog først at lønninger kommer på tale, efter en performance periode

Vi ser holdet være professionelt anlagt og seriøst i deres arbejde.

Et kort opslag, så hvis har nogle spørgsmål så skriv gerne så svarer vi hurtigst muligt .
Skriv en mail til [email protected]
#1(Med 7 svar)
20. februar 2021 kl. 13:19
KongenBob
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Join Froz, hvor drømme går i vasken, og aftaler der ikke holdes. Fuldstændig nasty org, men et super ringe ry og mere snak end handling. :)
#2(Med 5 svar)
20. februar 2021 kl. 20:56
Raven223
Det er da noget af en anklagelse :D håber da der er mere bag den kommentar, lyder super interresant :D
#3(Med 0 svar)
20. februar 2021 kl. 20:57
BehinD
KongenBob har sgu anklagelser af alle mulige orgs, den dreng er helt væk, anbefaler ikke at lytte til ham
#4(Med 3 svar)
20. februar 2021 kl. 21:26
KongenBob
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Raven det startede allerede i 2020, og det er bare det same. Små børn der ikke har økonomi, eller ved at løgne ikke tiltrækker. :D

Derudover er der en anden historie, som jeg personligt smed op. Efter en masse debat om scam og svindel dust2.dk/Community/10141-froz-esport-e..

BehinD det er fint du beskytter dine venner, for det er relativt tydeligt at du gør det. Men det ændre ikke på de mange dumheder de laver, og alt det lort de lover folk, uden at gøre hold i det. ;)
Det er sjovt at jeg kender utroligt mange, som har været under dem, og deres historie alle er ens for hvor skrald det er hos dem.
#5(Med 1 svar)
20. februar 2021 kl. 21:53
skrlund
Du har helt ret i at der var nogle problemer med kanze. Kanze er dog fortid og synes frix har fortjent en chance, han har virkelig fået ryddet op derinde og sat nogle gode projekter igang.
#11(Med 0 svar)
21. februar 2021 kl. 00:23
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Men frix er hvad 15-16 år? Men går vel udfra at det er voksne mennesker som står bag en organisation og i sær når det handler om penge.
#9(Med 0 svar)
20. februar 2021 kl. 23:44
BehinD
Elsker når du kommentere uden nogen indsigt. Kender ingen fra froz, men ved sgu at du kan lide at starte debat hvor det eneste mål du har er at svine folk til :)
#7(Med 0 svar)
20. februar 2021 kl. 23:03
Frozesport
Kan vi evt. tag den privat vil gerne høre mere om din holdning. Skriv gerne en mail til [email protected]. Det er jeg da ked af. //Froz eSport
#6(Med 2 svar)
20. februar 2021 kl. 21:57
cube
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Dust2 fantasy vinder
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Hvis I er seriøse omkring at skulle have et hold i elgiganten/1. div, så ville jeg råde jer til at tage kontakt til nogle spillere/coaches/managers you name it istedet for. Så kan I bedre selv vælge, hvilke mennesker I vil arbejde med og I bliver ikke flooded af hold uden niveau.

Det lyder jo som en fin aftale for mange hold I kan tilbyde :)
#8(Med 1 svar)
20. februar 2021 kl. 23:05
Frozesport
Tak for din besked. Det har vi også, vi laver bare en ex mulighed for at folk kan kontakte os hvis de ser en interessere. //Froz eSport
#10(Med 0 svar)
20. februar 2021 kl. 23:50
cube
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Dust2 fantasy vinder
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Det lyder jo perfekt så.

Held og lykke med projektet!
#12(Med 2 svar)
21. februar 2021 kl. 01:13
BTD
Jeg syntes hvertfald ikke jeg har hørt noget som helst godt om froz esport at all, har haft dårlige oplevelser med både frix og kanze, så vil nu ikke sige froz har ændret sig at all. Men har ikke hørt noget det sidste stykke tid, så hvem ved. Godt råd få lige redet ud på jeres ry, for der er rigtig mange som ikke er særlig glad for froz bla pga det kanze har lavet. GL hvertfald
#15(Med 0 svar)
21. februar 2021 kl. 05:05
Frozesport
Hej BTD tak for din besked.
Jeg er virkelig ked af din oplevelse af os, hvis der nogle ting som du følgere vi kunne gøre bedre på den front, må du meget gerne skrive en mail til os på [email protected]. Da vi rigtig gerne, vil høre hvad i mener.

Jeg er også ked af du ikke har hørt noget godt om Froz eSport, jeg prøve alt hvad jeg kan for at rette op på det tidligere problem. Da jeg startet Froz eSport op efter valgte jeg at tag kontakt med folk som har en hel del erfaring inden for Sporten, derefter fik jeg en kæmpe viden og forståelse af talentudvikling og fremskaffe talenter samt marked inden for sporten.

Jeg ved absolut, at Froz eSports ry ikke er det bedste. I forhold til situationen med Kanze følte jeg ikke at han skulle ødelægge mit arbejde jeg har lavet indtil videre, på daværende tidspunkt, og kæmpede stadigvæk med spørgsmål om “dengang”, som absolut er helt forståeligt.

Situation nu:
Jeg Frix står som alene mand bag Froz eSport, og selvfølgelig sammen med vores sponsorer og samarbejdspartnere, jeg følgere vi er kommet ellers godt tilbage. på nuværende tidspunkt har vi 3 stærke hold som jeg har en tæt relation til, som jeg også daglig har en dialog med.

Jeg er også virkelig ked af og høre, du har haft en dårlig oplevelse med mig, og det vil jeg selvfølge undskylde for vil rigtig gerne høre, hvad du følger jeg kunne gøre bedre da det betyder meget om jeres holdning til os. håber det er læsbart eller skriver du bare. //Froz eSport - Mathias
#17(Med 0 svar)
21. februar 2021 kl. 05:11
Frozesport
dust2.dk/Community/10144-froz-esport læs gerne den som vi sendte ud kort tid efter
#13(Med 2 svar)
21. februar 2021 kl. 01:17
Veeip
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Er jeres ejer stoppet med at lave fake apple giveaways for at få følgere på insta? ;)
-Rep til den org.
#14(Med 0 svar)
21. februar 2021 kl. 04:39
Frozesport
Hej Veeip tak for din besked.
Kort svar: Efter vi fandt ud af det i ledelsen, var han omgåelig ikke en del af Froz eSport længere. Han har ikke været en del af os, i et år efterhånden.

Vi valgte kort tid efter, at lukke ned i Froz eSport i nogle måneder, for vores navn var ødelagt. Men min passion var at finde talenter og udvikle, dem så jeg Mathias valgte stille og roligt at starte det op igen, da min passion er inden for Sporten.

Det vigtig, at forstå vi som er en del af Froz eSport har ikke været med til de givne ting som Kanze har foretaget. sig i privaten. Kan absolut forstå jeres undring, og din holdning.

Håber det er svar nok, eller skriv endelig tilbage via vores mail: [email protected].
#16(Med 0 svar)
21. februar 2021 kl. 05:11
Frozesport
dust2.dk/Community/10144-froz-esport læs gerne den som vi sendte ud kort tid efter
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.