Release og norden sørger hold/projekt
31. januar 2021 kl. 18:33
norden
Først lidt om os her under-
Hjalte Nordby
ign:norden
Alder: 17
Timer 4.2k
Rolle er lidt ligemeget for mig, jeg føler mig tilpas i det meste ud over igl
elo Peek 2950
Hold erfaring: 2-3 år ca
faceit.com/en/players/norden
steamcommunity.com/id/nordend0g/


Alexander Andersen
ign: Release
Alder: 18
Timer 5.6k
Føler mig tilpas i alle roller, kan også igl
Elo: 2450 Peek
Hold erfaring: 1-2 år som IGL primært.
steamcommunity.com/id/malkemandenhamselv/
faceit.com/en/players/kromosomfejl

Vi søger pt et hold der mangler 2 eller folk til et projekt, gerne omkring vores niveau. Vi er 2 ambitiøse mennesker med forventninger om de høje ligaer på et tidspunkt.Vi har begge to god tid til hold cs og er klar på både at skabe et hold og til at skabe godt sammenhold.

I forhold til turneringer så har vi ikke noget som har en deadline, derfor ser vi heller ingen grund til at forhaste med at få et 5-mands lineup som ikke er nice. Vi vil hellere dodge en sæson end at joine ligaerne med et hold, der ikke er nice. Vi ser os dog gerne omkring Elgigantligaens 2 division og noget ESEA.

Vi har begge spillet hold sammen på Rydhave og spiller sammen på daglig basis.
Vi har begge erfaring i div 2 i elgiganten ligaen. Release var med Espuma.Alpha nummer 2 i S15 og spillede playoffs til 1. Div og vi har begge spillet sammen i 2. Div i S14.

Forventninger til jer -
Vi har forventninger om at i er mødestabile, kan tage konstruktiv kritik og er villige til at rette strats også selvom det teoretiske er kedeligere end bare at game 5 scrims pr. pracc. Vi forventer ikke at I er tilsluttet jer en organisation, dog er vi åbne for muligheden hvis I er. Vi har forventninger om at I holder en god tone over for holdkammeraterne. Svin spillet, modstander - vi er ligeglade, så længe I ikke begynder på at hakke på holdets andre spillere i en negativ form, for det gider vi ikke høre på. Hellere lav en note om hvad der gik galt :D

Tak for jeres tid.
Mvh
Release og Norden :D



#1(Med 1 svar)
31. januar 2021 kl. 18:55
zEden
Kæmpe +rep på kanalen
#2(Med 0 svar)
31. januar 2021 kl. 18:57
norden
<3
#3(Med 0 svar)
1. februar 2021 kl. 10:45
norden
Det er lige glemt at vi begge har bopæl på Sjælland !
#4(Med 0 svar)
1. februar 2021 kl. 20:28
Emilovich
Hej Release og Norden,
Jeg står sammen med 2 spillere og søger hold, og tænker helt sikkert at der kunne være potentiale for at stærkt lineup.
Jeg har addet jer begge på Steam i håbet om en snak over TS eller lignende :)
#5(Med 0 svar)
1. februar 2021 kl. 21:14
zEden
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.