Kyuubii Søger Hold.
11. november 2020 kl. 17:22
indigo-
Info:
Hedder Viktor 17 år kommer fra Fyn, er igang med HF i Odense Esport linjen. Tog et sabbart år før mit HF på at spille cs.

CS:
Jeg har ~5000 timer i cs, Lvl 10 i faceit.com/en/players/kyuubii med ~2600 elo.
Jeg har ikke den store hold erfaring, men brænder for at komme ordenligt igang med et hold. Jeg er super dedikeret, og ligger stor tid i spillet. CS er primært det eneste spil jeg spiller.
Jeg bestræber mig på at blive så god jeg kan inden for spillet, og er nu nået dertil hvor jeg gerne vil spille på hold og udvikle mig som hold spiller.

Rolle:
Jeg har for det meste spillet AWP eller riffle og er rimelig komfortable med at spille offensivt. Jeg har ikke spillet IGL før, men er typen der bidrager med ideer før, i og efter runderne, hvis jeg føler det kan hjælpe.
Jeg er dog overhovedet ikke fastlåst i roller, og kan sagtens fylde ud, hvis i står og mangler en spiller.

Hvad jeg forventer:
Forventer at alle er helst lvl 10 siden det også viser hvor man er henne i spillet på en måde. At folk godt kan tage kritik og vide hvis de gør fejl osv, aldre gør ik så meget bare man er moden.. Med turneringer,ligaer, osv tænker jeg der blir spillet hvad der gir mening på tidspunktet. TS server er altid plus.

Turneringer:
Dui Online Turnering: 1. Plads 5000 kr.
Atlando Knæk Cancer
Den Blå Liga

Kontakt:

steamcommunity.com/id/kyuubii69/

facebook.com/Viktorbuhl/

Bare kontakt mig hvis i har spørgsmål osv :).

God dag.
#1(Med 0 svar)
11. november 2020 kl. 18:57
BlocH
+rep stjerne god spiller, som bare smadre folk på serveren :)
#2(Med 0 svar)
12. november 2020 kl. 13:47
hanni
+rep, fandme en guttermand
#3(Med 1 svar)
18. november 2020 kl. 20:04
LilSalt
Har addet dig på steam! :P
#4(Med 0 svar)
18. november 2020 kl. 20:27
LilSalt
Og på Fb ;P
#5(Med 0 svar)
23. november 2020 kl. 17:53
Pukazoo
har addet på steam :)
#6(Med 0 svar)
23. november 2020 kl. 18:05
PagE
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.