Matchfixing Lyngby vs golden knight
31. oktober 2020 kl. 23:17
Radski
Hey,
Jeg smed 1k på lyngby og spirit
Spirit vinder
Lygnby står i 3 map 14-7 gyazo.com/746be9be8f1c514b593abe718d565e14
Også pauser de pga observer, hvoraf dem fra russer holdet bare daffer, så derfor vinder jeg ikke mit bet, hvilket er helt fucked jo. Hvordan kan danske spil ikke lade den kamp gå som vundet, når det står 14-7??
#1(Med 10 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:17
Radski
#2(Med 9 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:22
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
** Golden Knights forfeited the 3rd map at 14:7 score to Lyngby Vikings due to connection issues
#3(Med 8 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:23
Radski
Ham der ramzik er kendt for matchfix før i tiden, men lyngby fik sejren, derfor er det vel også fair jeg får de penge?
#4(Med 7 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:24
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Nej kampen er ikke "afgjort" 2-1 til lyngby så den vil stå som udskudt/en modstander har trukket sig derfor lader danske spil ikke væddemålet gå igennem.
#5(Med 6 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:25
Radski
Så en spiller i tier 3 kan smide på sig selv, når de så ved de taber, så kan de have "connection issues" og dermed sørge for man ikke taber sit bet...? :)
#6(Med 5 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:26
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Præcis. :) . Men de må ikke selv spille på egne kampe. Men ja i princippet kan de det.
#7(Med 4 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:29
Radski
Nej men du kan bare få dine venner til at smide på dig, det jo ikke ulovligt. Men regner med at ringe til dem i morgen, for 14-7 er næsten et win for lygnby, og forstår godt hvorfor de vælger den mulighed, for de taber ingen penge, men stadig dårlig stil imo.
#8(Med 3 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:36
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Man spiller ikke med tæt på. Jeg tror ikke du får noget ud af og klage :) . Men held og lykke med det.
#10(Med 2 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:43
Radski
Det jo fair nok hvis det inden kampstart eller selv inden 3 map, men når det står 14-7, så burde man næsten tælle den med. Kan huske jeg smed på heretics mod sprout, hvor kioshima ikke kunne spille, og derfor blev de forced til at spille med coach, så imo burde kampen betegnes som at de enten kunne bruge stand in for de resterende runder, coach eller give op, hvor alle 3 udfald skulle gå hjem, hvis lyngby altså vandt.
#24(Med 1 svar)
1. november 2020 kl. 19:44
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Det er helt fair. Du vælger at spiller under et regelsæt. Jeg er ret sikker på, de er dækket ind.
#25(Med 0 svar)
1. november 2020 kl. 20:53
Radski
Kan ikke se der står noget med at en kupon kan annuleres hvis et hold vælger at forlade serveren i sidste ende af kampen, kun hvis det er før kampstart eller inden 3 map startes.

Tynd måde at sammenligne det på er vel når en person i ufc slår på gulvet og giver op, samme gjorde de. De havde mulighed for coach + stand in for 30 min +, men valgte at give op.
#9(Med 5 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:36
FlaskeN
Tror ikke der er så meget at gøre..
Men hold nu kæft hvor er det surt! .
#11(Med 4 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:48
Radski
Forstår bare ik hvorfor turneringen ikke kan force dem til at spille 3v5 eller med stand in, når de både er kendt for at matchfix, men også fordi det fucker mærkeligt de ligepludslig ikke kan connect til serveren...
#12(Med 3 svar)
31. oktober 2020 kl. 23:52
FlaskeN
+1.
Fuldstændig hul i hovedet.
#13(Med 2 svar)
1. november 2020 kl. 00:07
Radski
Har lige hørt fra en at de blev tilbudt stand in og coach for 30 min + :)
#14(Med 1 svar)
1. november 2020 kl. 00:15
FlaskeN
Så stopper det jo os med at give mening wtf? haha amen..
Var flejnet fuldstændig rådden skråt hvis det havde været mit bet.
#15(Med 0 svar)
1. november 2020 kl. 00:26
Radski
Er også lidt sur, for er lige blevet færdig med gym, og ja jeg smider kun penge jeg kan "tabe", og jeg fik nogen penge tilbage pga spirit, men sagen er den at jeg gik fra 100 kroner til det her, og derfor er den mængde penge jeg taber stadig en del for mig, da jeg ik smider store beløber....
#16(Med 1 svar)
1. november 2020 kl. 01:19
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg kan ikke se hvad bookmakerne skal gøre anderledes. Jeg forstår godt, du er ærgerlig, men der er imod ikke andet at gøre for bookmakerne.

Forestil dig hvilken glidebane det vil være, hvis de skal ind og vurdere, hvem der formentlig ville have vundet, hvis den blev spillet færdig. Det kan man ikke, og de mennesker, der så taber penge på det, vil jo gribe efter alt og virkelig føle sig uretfærdigt behandlet.
#17(Med 0 svar)
1. november 2020 kl. 02:51
Radski
Jeg er fuldstændig enig, men nu har jeg hørt, at de fik 30 min + til at få stand ins eller coach, så føler lidt, med ramziks baggrund, at det er matchfix. Ja der er ingen beviser, men lad os nu ikke glemme den her video: youtube.com/watch?v=ZoEnoeWV7Sw&t

Imo så burde man give dem mulighed for stand in + coach ( hvilket de fik), og fravælger de så den mulighed, så må de jo tabe, også når det omhandler betting. Jeg har personligt selv lavet en kupon mellem heretics vs Sprout, hvor jeg smed heretics som vinder af kampen. Her gik kioshimas internet, hvilket medførte de skulle spille med den mulige coach eller stand. Kl var dog 11:55 ( tidlig kamp på en hverdag), så de kunne nok ikke finde en stand in, og derfor i stedet brugte deres coach. Her tabte jeg så mit bet, da de tabte 2-1, jeg smed "kun" 100 kroner, så jeg gik ikke mere i dybden, men det vel lidt det samme i denne situation. Jeg tabte penge fordi de brugte coach i map 3, og de netop fulførte mappet. Havde det stået 14-7, og de så valgte ikke at bruge coach eller stand in, så må de tabe kampen i helhed ( altså både i selve turneringen men også i bookmakerne).
#18(Med 3 svar)
1. november 2020 kl. 10:33
Kristja
Virker da helt absurd, at de kan FF ved 14-7 så Lyngby ikke vinder 2-1 på spillede vundne maps. Altså det her kan jo ikke lade sig gøre i andre sportsgrene🤷🏻‍♂️


Lugter langt væk af matchfix 🧐 men hvis du får dine 1000 kr retur, så tror jeg heller ikke at danske spil gir en fuck desværre. Og bruger det som en argumentation, at de vandt på WO sikkert.
#19(Med 2 svar)
1. november 2020 kl. 13:29
Radski
Også den besked jeg fik fra dem, men jeg ved ikke om jeg burde blame danske spil eller selve turneringen, for ikke at sørge for at de enten fik stand ins, coach eller bare spillede 3v5. Når de er så heldige at hltv har accepteret at få dem på siden, og de så får det her udfald, det jo aldrig godt, så regnede selv lidt i går at de ville force dem til at spille semifinalen færdig, for alt andet er lidt underligt.

Overvejer måske også at skrive til valve bare så ham der ramzik enten bliver bannet eller ik gør det igen, for nu det 5 gang at han har været med til matchfixing, men regnede med han stoppede, siden han tog en pause da det poppede meget op med ham som matchfixer.
#20(Med 1 svar)
1. november 2020 kl. 16:35
sAM
Ha selv smidt på Lyngby og har også skrevet til DS. Imo når et hold "giver op" så skal det andet hold bare have FFW. Kampen er gået igang, og hvis russerne mente de havde en chance havde de self fortsat kampen med en coach eller standin?:D
#23(Med 0 svar)
1. november 2020 kl. 17:58
Radski
præcis :)
#21(Med 1 svar)
1. november 2020 kl. 17:22
Hety
sidste gang jeg brokkede mig over at en kamp var blevet gjort ugyldig, eller fx et andet hold havde vundet pga snyd what ever det lige var kan jeg ikke huske. så fik jeg beskeder at fordi den ikke var registreret som om mappet var færdigt, men så vidt jeg kan se på turneringssiden så står lyngby til at vinde 2-1 så ville jo mene at danske spil burde punge ud... men det er danske spil... for spillere, af spillere... så tvivler på at du får noget ud af det..
#22(Med 0 svar)
1. november 2020 kl. 17:57
Radski
Har skrevet med gran, så håber lidt han som esport person kan give mig det rigtige beløb :)
#26(Med 8 svar)
2. november 2020 kl. 04:24
Mastik
Som service agent ved Mr Green tænker jeg bare hold kæft og tag dit lose. Jeg vil vædde med der står noget med det i T&C
#28(Med 4 svar)
2. november 2020 kl. 11:13
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du blev lige grunden til jeg aldrig kommer til at oprette mig på Mr.Green
#29(Med 3 svar)
2. november 2020 kl. 11:16
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er jo bare at komme videre. DS har gjort det til odds 1 så må man bare acceptere det. Det er jo ikke sådan at hele kuponen er odds 1 men den ene kamp. Ja det er mega nedern men en dag kan det være det sker omvendt og så er man glad :) .
#32(Med 2 svar)
2. november 2020 kl. 11:22
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det ikke mig der har lavet den kupon hos DS.. Men med den attitude, så skal hans lorte job da ikke tjene penge på mig
#33(Med 0 svar)
2. november 2020 kl. 11:27
henn1ngway
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
Hvis du bare har set eller hørt én eneste reklame for Mr. Green, ville du alligevel aldrig blive kunde der. Tror Leo Vegas virker mere sofistikeret end Mr. Green, til sammenligning. Og ja, hans attitude er ussel og underbygger lige præcis den følelse jeg forestiller mig man står med, når man rager sig uklar med et betting site.
#34(Med 0 svar)
2. november 2020 kl. 11:27
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det ved jeg godt det ikke er :) jeg har svaret radski øverst oppe. Man spiller vel hvor der er bedst odds så er firmaet vel underordnet?
#30(Med 0 svar)
2. november 2020 kl. 11:17
henn1ngway
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
Som service agent ved Mr Green LUL
#31(Med 0 svar)
2. november 2020 kl. 11:21
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
HAHA sådan gafler man i hvert fald kunder YOINK!
#36(Med 0 svar)
3. november 2020 kl. 06:26
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Kundeservicemedarbejder*
#27(Med 1 svar)
2. november 2020 kl. 07:40
JSs
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Ved at spille på Danske Spil har du accepteret deres regler for spil. I disse regler står der bl.a.:
"66.3 Hvis det ordinære antal runder/maps af en eller anden grund ændres eller ikke bliver fuldført, annulleres alle væddemål, undtagen dem der allerede er afgjort."
Selvom det er drønærgerligt at miste en potentiel gevinst, så kan Danske Spil ikke klandres for noget desværre.
#35(Med 0 svar)
2. november 2020 kl. 13:01
Radski
Det så fint. Uden at dreje den for meget, så har jeg alligevel lige vundet 5k, så den ene k er måske ikke så vigtig igen, men håber da stadig de lige sørger for man aldrig kan smide på den "rotzik"
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.