AW søger hold
18. oktober 2020 kl. 15:39
AWXX
Resumé:
omkring mig:
15 år gammel (født 2005)
Ca. 2700 elo
3700 timer i csgo
1 års holderfaring
Entry eller lurker

Hvad jeg søger:
Et hold, som vil noget i fremtiden.
Gerne over 15 år
Klar på turneringer
Gerne pracce 3-4 om ugen
I må gerne være under en org

Hvad kan I forvente?
En knægt med store ambitioner
Giver sig 110% til alle praccs og kampe
Tager gerne mod kritik
Kan finde ud af og styre sig selv
Lytter til sin igl
Træner minimum en times aim om dagen, så jeg er fuldt klar til jer.


Lange version:

Hejsa!

Jeg er en dreng på 15 år som er i født i februar, der er fuld af energi og spreder gerne god energi rundt til andre, så jeg er altid opmuntre, mine venner ved også hvornår jeg laver sjov med dem og hvornår det er alvor, så rettere sagt, jeg er god til at være seriøs også. Jeg arbejder 2 gange om ugen, og så har jeg fodbold 3 gange om ugen samt skole, men ellers vil alt andet tid gå til holdet.

Min "karriere" har været meget op og ned pga. De folk eller orgs jeg har spillet for og med ikke har været seriøse nok eller på højt nok niveau. Kan heller ikke have når folk enten ikke kommer til prac eller kommer for sent uden at give besked. Jeg har spillet hold cs i 1 år nu, hvor jeg har været lidt rundt omkring. Nu ville jeg prøve noget nyt og komme op til de store og seriøse drenge.

Hvad I kan forvente af mig?

I kan forvente, at jeg går 110% ind for holdet, derfor vil jeg også gerne oppe og pracce de 3-4 måske endda 5 gange om ugen, så vi kan nå så langt som muligt. Jeg lytter altid til min IGL. Ellers er jeg lidt en stille dreng der koncentrerer mig meget om mit eget spil, det er noget jeg selv prøver at arbejde på, så jeg kan kommunikere meget bedre!


I kan skrive til mig på steam eller disc.
steamcommunity.com/profiles/76561198345151228/
-=AW=-#5841

Min faceit.
faceit.com/en/players/AWXX
#1(Med 1 svar)
20. oktober 2020 kl. 17:54
SteNNN
+rep virkelig god spiller!
#2(Med 0 svar)
20. oktober 2020 kl. 20:37
AWXX
ty <3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.