Bentzon søger hold
24. september 2020 kl. 23:26
elendiGG
Davs allesammen Christoffer (Bentzon) her.

Kort sagt søger jeg et hold, for at kunne opleve en mere competitive del af spillet. Da jeg aldrig har spillet for et hold før.
Min vision om at være på et hold, er der er mere seriøsitet og man kan blive en del af noget større og ikke bare ens faceit stacks. Går ind i alt med en gnist og kæmper altid for at tingene skal fungere og blive bedre.

Kort om mig: Jeg er en knægt på 20år, som venter på at starte på uddannelse. Og til dagligt, bruger jeg en del tid på at blive bedre til CS og andre udfordringer jeg stiller mig selv. Jeg er en meget glad og åben person, som altid er frisk på at lære ting og blive bedre.

Mig og mit CS: Jeg er en LVL 9 spiller med omkring de 1900 elo pt.
Jeg spiller som regl Entry eller 2nd AWP. Har en del timer brugt på spillet omkring de 6-7000 timer fordelt på to accs.
Som sagt længere oppe har jeg aldrig spillet sådan rigtigt på hold og det er det jeg gerne ønsker at opleve. Men jeg ved hvordan man fungere sammen i et Team, er tidligere værnepligtig, så er meget punktlig angående at få tingene til at virke sammen. Dog føler jeg, jeg er en god hold spiller.

Mine forventninger til holdet: Forventer et seriøst hold, med en indstilling om at bygge et god hold op sammen. Er sådan set ligeglad med folks skills, så længe dem på holdet har samme ønske som mig, nemlig at blive bedre individuelt og sammen som hold. Og der er plads til at alle kan komme med input.

Hvis det lyder som noget Du/I kan bruge skal i være velkommen til at kontakte mig via min steam, smid gerne en kommentar på min steam, at i har addet mig. :)
Tak for din tid.
steamcommunity.com/id/bentzoNN/
faceit.com/en/players/Bentzon_
#1(Med 1 svar)
29. september 2020 kl. 22:08
Stealth
Sølv Sæsonkort Sæson 15
+rep
#2(Med 0 svar)
29. september 2020 kl. 22:09
elendiGG
<3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.