Mangler holdet!
25. juni 2020 kl. 18:40
sEksak
Navn Martin
Efternavn Nielsen
- Ingame-nick; sEk^.^
- Rolle Kan alt fra entry til IGL er meget bredt i mit spil da jeg har super meget erfaring indenfor hold.
- 25 år (STADIG UNG HUSK DET) 😄
- Bosat i Nord/Vestjylland (Thisted 7700)
- Går pt sygemeldt fra arbejde, og er jeg nok de næste 3 måneder frem så har massere af tid til at øve samt lær fra og af! 🙂
Tidligere hold - Falcons esport (Kontrakt i et år) "Dette er nok mit største hold de andre er meget unknow.
Lan erfaring - Har dog ikke det helt vilde lan erfaring, har været til 2 lans intet stort da det var med mix hold. dog har jeg samle lagt været til 5 - 6 bootcamps der imod.
liga&Cups erfaring - Har jeg super meget af til gengæld haha.. Jeg har både spillet Dust2 ligaen Division 2 på 2 forskellige hold. Samt waoo/blå liga og nu hedder den så noget andet.. hvor jeg både har spillet første division - anden division - 4 division - 5 division osv. haha den er lang den liste 😄
Information omkring mig selv som spiller.
Jeg vil se mig selv som en spiller der altid deler en ct side op i 3 bider, spiller først aggressiv dernæst passiv og til allersidst spiller jeg defensiv, da jeg føler det er den bedste og klogeste måde at dele spillet op i som CT. som T handler det rigtig meget om holdet hvad planen er og så er jeg hurtig og lærenem til at finde mig ind på den rolle der skal tages!
Jeg går altid op i at alle smokes skal ligge som de skal samt mine flashes ikke failer!.. Jeg elsker at bruge timer på at gennemtænke taktikker for holdet samt udfør dem. eller finde på nogle nye flashes eller smokes, da jeg synes taktikken har alt med dette spil at gøre. Jeg er 100% en IQ spiller, som altid vinder på det. Mit aim fejler intet overhovedet! men det er pga. min Gamesens jeg er så dygtig som jeg ingame.

Jeg søger et hold med 4 stærke spiller som mangler sidste mand hos dem! jeg ser gerne de er super klar til at spille liga hvis de ikke allerede gør det i forvejen, Jeg er lærenem! så det bare og sæt mig ind og giv mig en playbook så er jeg klar efter 1 dags trænings med holdet 100p!
alderen har intet og sige hvis bare de forholder sig seriøse under træning samt kampene men udover det make some fun!
bosat er også ligegyldigt for mig da transport er et lille problem bor for mig selv så bestemmer sku selv haha
Håber dette vil være noget for jer!

MVH
Martin"sEk"Nielsen
#1(Med 0 svar)
25. juni 2020 kl. 18:41
sEksak
glemte og skrive kan tilføjes her haha :D
steamcommunity.com/profiles/76561198001558490
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.