Thorup søger hold
11. juni 2020 kl. 21:56
St4r
Hej mit navn er Kristoffer Thorup
Efter det sidste hold er splittet op desværre, så søger jeg nu et nyt hjem.
Jeg har knap 7000 timer i csgo og mine 2 seneste hold har været Svendborg Orcas og senest Froz Esport Main.
Jeg er en meget dedikeret spiller, bruger tid på spillet hverdag og ser gerne der er prac 3-5 gange ugentligt. Udover at spiller arbejder jeg på lager 3-5 gange om ugen fra 6-14:30 og går i fitness hverdag.
Jeg vil utrolig gerne ud og konkurrere offline til Lans og mødes med holdet til bootcamp. Jeg er bosat i Hedensted i nærheden af Vejle i Jylland, men jeg har bil så transport er ikke et problem.
Ingame er jeg en meget stille og rolig spiller, jeg virker nok lidt stille i starten, men når jeg først kommer lidt på plads, så er jeg ikke bleg for at komme med inputs.
Jeg har altid fungeret som lurker eller haft en support/riffel rolle.

TL;DR/info:
- nick: Thorup.
- 20 somre ung.
- 2600 elo på faceit før skift til esea.
- Rolle: lurk/rifle/support
- Søger hold der er interesseret i at spille Esea open eller en anden liga.
- Prac 3-5 gange om ugen.
- Søger et hold bestående af 3-4 spiller, der har spillet sammen før.
- Er selv e-sports træner og har lokale til bootcamp


Stærke sider:
- tidligere hold og Lan erfaring.
- Rolig spiller.
- Giver aldrig op.
- Holder god stemning på holdet og tilter ikke.

Svage sider:
- meget passiv spiller, og som ct holder mig mest bare til planen og holder setups.
- Lidt for stille i forhold til kommunikation i starten når jeg møder nye spillere.


Fyr en kommentar herunder med jeres Steam/discord Nick og kontrakt mig på de andre medier, så vender jeg hurtigst tilbage 🙂.

Disc: KrisKrossKristoffer#3652
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198258886550

-Thorup
#1(Med 0 svar)
17. juni 2020 kl. 18:53
St4r
.
#2(Med 0 svar)
17. juni 2020 kl. 18:58
BTD
Du har fået et add
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.