Team Facile søger Spillere
21. marts 2020 kl. 11:55
Banandy
Hej alle sammen.

Jeg står med en ven og vi er ved at stifte et hold. Vi har spillet sammen i lang tid, og er nu blevet enige om at vi er blevet for trætte af at komme sammen med de såkaldte "Blyat's"

Vi søger hermed 3 spillere der vil være med på holdet. Vi søger henholdsvist:

Entryfragger
In-game leader
AWP'er
Jeg er selv det man kalder Playmaker/rifler, men kan godt samle awp'en op, som værende 2nd AWP

Krav:
18-20 år
minimum 1500 timer i CSGO
Skal have face-it

Vi ligger lige pt. i face-it rank 4-5, men har selv været lvl 7, og tror også med et godt hold at man ville kunne climpe højere op.
Som hold har vi sat os et par mål, det er delt op i tre forskellige stadier, mulige, der skal arbejdes for det, måske ikke muligt.

Mulige mål:
Face-it rank 10

Der skal arbejds for det:
FPL

Måske ikke muligt:
Pro

Vi går som udgangspunkt efter at forbedre os som individuelle spiller, og som hold. Så vi vil være der for hinanden i medgang og modgang.

Vi har et google sheets der er under opbygning, hvor der vil være al brug bar viden for holdets medlemmere.

Ved interesse: Skriv en pb til mig på facebook 📷 - Andy Lee Asger Pedersen

Vi forbeholder os retten til at sige nej tak til en anmodning, og vi forbeholder os også retten til at kunne smide en person ud af holdet hvis det simpelthen ikke virker mellem os.
#1(Med 0 svar)
21. marts 2020 kl. 13:07
G0DNAT
Vi mangler 2 spillere på vores team, hvor vi skal ind under en organisation meget snart.
skriv eventuelt til mig på facebook - Tobias Dahl
#2(Med 0 svar)
21. marts 2020 kl. 14:17
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Så i søger spillere til et seriøst hold? eller til at grinde faceit? syntes der mangler lidt udpensling af hvad det er i gerne vil. Med hensyn til jeres mål er FPL "der skal arbejdes for det" måske lidt urealistisk da det kræver lidt mere end blot at grinde. Fortæl gerne hvad i kan tilbyde spillere og hvorfor de skal vælge netop jer og ikke nogle andre gutter der står og prøver at lave hold. :)
#3(Med 0 svar)
21. marts 2020 kl. 21:16
Banandy
Har som skrevet i opslaget at hvis der er skabt interesse kan man skrive til mig på facebook.

Som udgangspunkt er starten en del grinding. Vi er to personer der som sagt er træt af at spille med "Blyat's" og vil derfor gerne tage det lidt mere seriøst.

Forestiller mig at man burde være lvl 10 i face it før man kan sige at man tager det rigtigt seriøst.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.