FaceIt Soloq
19. marts 2020 kl. 19:37
skjerK

Hey alle sammen...
Jeg har spillet en masse FaceIt for nylig, og ja ... Jeg synes, det er svært at grindeSoloQ, når du enten har en losing streak eller bare nogle holdkammerater, der bare spiller deres eget spil, ikke kommunikerer osv., der fører til disse . Sidder fast i top Level 5, og når jeg endelig rammer Level 6 er der bare en blokade, der gør at jeg taber og "må starte forfra" . Jeg kan ikke rigtig "escape" Level 5 og 6, hvilket er ret irriterende, og jeg prøver så hårdt hvert spil og prøver at gøre mit bedste så meget som muligt. Det var også et problem tilbage, da jeg var på Level 2/3-ish.
Jeg ved, at man ikke rammer Level 10 på en dag eller en uge, men har I nogle tips/tricks til, hvordan man kan forbedre sig på en eller anden måde?
Mine venner, som jeg plejede at spille på hold med til hverdag er mere eller mindre stoppet, så har sgu ikke lige nogen jeg kan grinde med fast.

Tak på forhånd! :D
#1(Med 2 svar)
19. marts 2020 kl. 20:02
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Du skal da bare i gang med DPL.gg, så du også kan få nogle nye bekendtskaber 💪 minder en del om gathers fra "gamle dage"
#2(Med 0 svar)
19. marts 2020 kl. 20:37
skjerK
Har spillet det, men føler sgu lidt at jeg taber mere end jeg vinder derinde, desværre... Mange folk er meget flinke derinde, men så har man også egoerne derinde som bare pisser mig af. Mener helt bestemt DPL er et fint sted til at blive en bedre holdkammerat og bedre spiller.
Har bare haft svært ved at grinde derinde fordi at jeg bare har tabt så meget derinde... :/
#3(Med 0 svar)
19. marts 2020 kl. 20:37
skjerK
Men tak for svar i så fald! :D
#4(Med 5 svar)
19. marts 2020 kl. 21:43
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Kan tale ud fra egne erfaringer, at som du selv har fundet ud af er DPL er et elendigt sted at grinde elo, ihvertfald DPL-B (A er en ganske udemærket hub). Jeg var i samme situation som dig, spillede dpl-b og tabte 24/7 fordi det simpelthen var for random og for meget fjolleri til der bliver spillet bare et gram af fornuftig cs. Tog tyrene ved hornene og grindede soloQ uden premium faceit fra 7-10. Det var ganske nemt faktisk og de folk jeg mødte gik meget mere op i at vinde og spille sammen end hvad jeg har oplevet i DPL-B. Det bedste råd jeg kan give dig i SoloQ er, aldrig rage det forværre bare situationen og gør dine mates sure, hele tiden motiver folk selvom de måske fejler og for gudsskyld aldrig begynd at diskutere med folk om rigtig eller forkerte plays. Jeg oplevede måske 5 gange jeg var så tilted, at jeg var lige ved at rage, men prøvede at se positivt og spille mit spil og hype mine russiske venner og bum så turnede vi gamet og vandt betydeligt. Held og lykke med grinden :D
#5(Med 0 svar)
19. marts 2020 kl. 21:58
skjerK
Tak for tippet mate - Har godt mærket efter, at det her DPL er ren elopickeri og random... Synes sgu ikke det er noget for mig honestly - Mange flinke mennesker jeg har snakket med osv men synes godt nok det er nogle bagkloge kommentarer man hører fra folk som har en lille idé om, at i deres univers at de er Astralis' næste pick up.
Jeg er en utrolig kompetetiv person, og kan ikke klare at folk ikke prøver at vinde, så jeg prøver altid at holde tonen og spyttet klart når jeg SoloQ. Idk, jeg har nok ramt en lidt dårlig periode tror jeg måske.
Tror du det gør en forskel om det er premium eller free FaceIt du spiller i? Jeg er i hvert fald motiveret for at grinde og mit mål er (måske urealistisk i nogles øjne) at ramme level 9-10 stykker inden året er omme i hvert fald.

Igen, tak for din hjælp! Sætter jeg pris på! =D
#6(Med 0 svar)
19. marts 2020 kl. 22:02
skjerK
Tilføjelse;
Jeg ved med sikkerhed, at jeg kan spiller mig op med folk der er i level 7-8 stykker, så mener bestemt ikke det er mit individuelle niveau der er hænger. Jeg laver nogle dumme fejl nogle gange, men ser tit tilbage på dem og husker tilbage på at jeg udemærket godt ved, at man ikke skal lave den ene og den anden fejl gentagende gange.
#7(Med 2 svar)
19. marts 2020 kl. 22:04
skjerK
Hvor ligger du selv henne i dag, forresten? :D
#9(Med 1 svar)
20. marts 2020 kl. 00:32
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg er lvl 10, men ja vi laver jo alle fejl og mange Per game, så længe du selv kan se en del af dem er du godt på vej. For mig personligt forstår jeg ikke ideen i at købe premium, den største forskel er at du ikke kan møde et 5 mands stack men max 3 mands. Hvis du tænker der er mindre toxic spillere, tror jeg ikke det løser noget, der er desværre idioter over det hele, lige meget om man betaler for premium eller ej desværre. Det er ihvertfald hvad jeg har erfaret :D
#10(Med 0 svar)
20. marts 2020 kl. 11:57
skjerK
Tak for svaret mate! :D
Jeg håber på at ramme nogle streaks inden længe! :D
#8(Med 0 svar)
19. marts 2020 kl. 22:09
Vazor
Vinder af Dust2 Masters
a
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.