Spørgeskema om hvorfor man ser e-sporten CS:GO på internettet
19. februar 2020 kl. 12:19
Jarlen
Hej alle sammen.

Jeg er medievidenskabsstuderende på Syddansk Universitet, hvor jeg i øjeblikket er i gang med at skrive speciale om det voksende e-sportsområde, og hvad der motivere mennesker til at se professionel Counter-Strike: Global Offensive på internettet.

I den anledning har jeg fået tilladelse til at ligge et spørgeskema op her på Dust2.dk forummet, der netop tager udgangspunkt i nogle af de følelser og tanker, som kan medvirke til menneskers/fans fascination af e-sportsgrenen CS:GO.

Derfor vil jeg virkelig gerne høre din mening som CS:GO fan eller spiller, om hvordan du bliver grebet af e-sporten Counter-Strike: Global Offensive.

Jeg håber, i vil hjælpe mig på vej og bruge nogle minutter på at svare på spørgeskemaet.

forms.gle/mEPMMEYMiqQWfndK9

Tak på forhånd!
#1(Med 0 svar)
19. februar 2020 kl. 15:17
da1men
done =)
#2(Med 0 svar)
19. februar 2020 kl. 15:38
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Har besvaret, held og lykke :-)
#3(Med 0 svar)
19. februar 2020 kl. 17:46
Jarlen
Jeg takker!
#4(Med 0 svar)
19. februar 2020 kl. 18:40
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Fuck der mange spørgsmål 😆
#5(Med 0 svar)
19. februar 2020 kl. 18:57
klit
Vinder af Dust2 predictions - IEM Katowice 2017
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hermed udfyldt. Held og lykke med projektet.
#6(Med 0 svar)
19. februar 2020 kl. 20:09
Jorn
Lidt ærgerligt med "kontakt" delen af at se cs. Jeg føler der tales om twitch chat, selvom det ikke er skrevet specifikt. Jeg synes det er nice at sidde på teamspeak at se kampe med andre, eller IRL i sofaen. Men gider ikke se på twitch chat.
#7(Med 0 svar)
19. februar 2020 kl. 20:25
Compass
"Jeg finder spillernes hårde og intimiderende adfærd i e-sporten Counter-Strike underholdende"

Jeg synes ikke spillerne er hårde eller intimiderende, kan du ikke sætte skemaet ordentligt op sådan du får svar på først om man rent faktisk synes det, før man skal svare på hvilken grad man synes det?
#8(Med 0 svar)
19. februar 2020 kl. 20:46
MhB
Done 👍
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.