Preacher kan anbefales, serien er dog først igang med og blive vist nu, og indtil videre er det kun 1 enkelt afsnit som er ude, men det skuffer bestemt ikke!
Ellers kan følgende serier anbefales:
Game Of Thrones
Colony
Suits
Scream
Mr Selfridge
Mad Men
Sons of Anarchy, Game of Thrones, The Walking Dead, Fear The Walking Dead, Dexter, Band of Brothers, Suits, Mad Men, Homeland, House of Cards, The Big Bang Theory, Orange is the new Black, Better Call Saul, Breaking Bad, Family Guy.
Er vist det, jeg har set. GoT, HoC, TWD, BB og BCS som favoritter. SoA er super god, hvis man forstår slutningen på sidste sæson. Der er next level.
Nu kan jeg ikke huske slutningen på SoA 100% da det er nogle år siden, men hvad mener du med "hvis man forstår slutningen"? mindes det ikke som om der var de store twist
Der er ikke noget vildt twist, plottet mellem første afsnit i serien til sidste scene i sidste afsnit gør bare, i min optik, at serien lige bliver ti gange federe.
Banshee - SE DEN, Ulrik Thomsen spiller slynglen og gør det fuldkommen sindssygt i alle sæsoner.
Suits - Anbefalet hvis du kan lide advokat stuff
Gotham
Ud fra de serie du nævner, så kan jeg klart anbefale DC's Legends of Tomorrow. En hammer fed spin-off til at få opklaret de mysterier der opstår i både Arrow og The Flash, da den følger de helte som ikke er i fokus i disse serier. Det betyder, at du kan se frem til at følge Ray Palmer som A.T.O.M, Sara Lance som The White Carnary, super skurkene fra The Flash Captain Cold og Heatwave. Derudover er der selvfølgelig også Hawkgirl og Hawkman fra The flash, og til sidst er Firestorm også en del af holdet, som kæmper for at redde verden gennem tid og sted. Super fed serie efter min mening!
Jeg faldt lidt for Entourage, den var sgu' meget sjov. Derudover er Game of Thrones rigtig, rigtig go', ligesom Suits, specielt sæson 1 og 2 helt klart et kig værd.
Hov! Derudover kan Newsroom også klart anbefales. Den syntes jeg også var herre fed, hvor åbningsscenen gik semi-viralt: youtube.com/watch?v=1zqOYBabXmA