Opret Log ind
Se spillernes POV til DreamHack-slutspillet
Nu kan du få lov til at se blandt andre Astralis-spillernes POV.
Skrevet af: JSand    5. maj 2021 07:54      

Nu kan du se præcis det, som gla1ve også ser på sin skærm mod G2.

Når slutspillet i DreamHack Masters bliver skudt i gang, har du mulighed for at se kampene fra spillernes vinkel, da ESL har planer om at introducere det nye tiltag.

Dette betyder altså også, at du gennem en hel kamp kan følge dupreeh, Magisk og de andre Astralis-spillere, når danskerne tager imod G2 i slutspillet i DreamHack Masters Spring på fredag klokken 16:45.

Mens ESL's nye tiltag bliver vækket til live allerede på fredag, så er turneringsarrangøren ikke færdig, da der allerede er planer om at udvide med mere end blot POV's.

Der er nemlig i fremtiden planer fra ESL's side at have spillerkameraer på POV-streamen, så man samtidig kan sidde og se spillerne, mens man ser deres POV.

Herunder kan alle spillernes POV's til den første kamp ses:

Det er selvfølgelig stadig muligt at følge kampen via den officielle stream på Twitch.

#1 Seneberg
2021-05-05 08:13
Super tiltag til at analysere :D
#2 BehinD
2021-05-05 08:16
Havde vi ikke det her før ved en major/anden stor turnering? Eller husker jeg forkert
#3 Speedy
2021-05-05 08:23
Mener ogs jeg har set det før et eller andet sted ;D
#4 rijaH
2021-05-05 08:32
Mener der har været til en ESL turnering, måske en major?
#10 rask
2021-05-05 09:42
Var det ikke ESL-majoren i Katowice i 2015?
#14 unclejakes
2021-05-05 11:04
mener det var der så sent som sidste major i berlin. Synes i hvert fald de blev ved med at snakke om, hvilke spillere man skulle gå ind og se POV fra GOTV.
#5 Kezse
2021-05-05 08:50
Nogle der kan få det til at virke?
#6 Nix0n
2021-05-05 09:01
Det er først live fra på fredag op til kampstart.
#7 Kezse
2021-05-05 09:16
Åh tak.
#8 majez
2021-05-05 09:37
Det glæder jeg mig til :D
#9 whitebear22
2021-05-05 09:38
Det er et rigtigt fint tiltag, som kan give lidt ekstra, nu hvor spillerne ikke er på Lan.

Jeg tænker i hvertfald, at have iPad’en kørende med spiller POV ved siden af streamen. Er der nogen, der ved noget om, hvorvidt delay er helt skævt ift. Zulus udsendelse?
#12 Daffestah
2021-05-05 09:51
Zulu plejer være 1-2 min delay i forhold til streamen, da de modtager signal og skal lave om igen. :)
#13 whitebear22
2021-05-05 10:25
Det var en skam. Jeg ser det helst på Zulu, men det bliver noget rod.

Zulu, inkorporer lige det her på jeres udsendelse, så ville jeg blive happy camper!
#15 Daffestah
2021-05-05 14:53
Ja det vil ende meget noget rod, desværre.
Man kan håbe de skarpe folk i zulu, finder på noget :)
#11 enits
2021-05-05 09:43
Nice
#16 Jaegeren