Opret Log ind
"Flov over vores præstation"
cadiaN ytrede sig utilfreds på Twitter, efter han og Heroic tabte med 1-2 til mousesports sent i går aftes i BLAST Premier Fall Showdown.
Skrevet af: mad0    28. november 2020 09:30      

cadiaN var ikke tilfreds med Heroics præstation i går aftes.

Heroic og cadiaN skuffede fælt i går, da holdet blev elimineret af mousesports med 1-2 i BLAST Premier Fall Showdown.

Det var virkellig ringe. Hold da kæft. Det er et stykke tid siden, at jeg har haft denne følelse. Flov over vores præstation, skrev en tydelig utilfrerds cadiaN på Twitter.

Sådan lød det efterfølgende på Twitter fra en meget utilfreds cadiaN, der var meget flov over han og holdets præstation i gårsdagens kamp i BLAST Premier Fall Showdown, der medfører, at holdet glipper BLAST Fall Finals.

Heroic tog kampen op mod mousesports sent i går aftes i BLAST Premier Fall Showdown, hvor kun en sejr vil være set som acceptabelt, da der var eliminering på spil.

Danskerne startede fornuftigt ud med at hive første map i hus, men efterfølgende gik det helt anderledes. karrigan og kompagni hentede de resterende to maps hjem med hele 16-7 og 16-8.

Heroic, som er verdens næstbedste hold, er dermed ude af turneringen, mens mousesports, der i øjeblikket er rangeret som nummer 18 i verden, er klar til en duel mod enten Complexity eller Cloud9.

BLAST Premier Fall 2020 Showdown
Bedst af tre maps
mousesports
2 - 1
Heroic
de_mirage 14 - 16 de_mirage
de_nuke 16 - 7 de_nuke
de_train 16 - 8 de_train

#1 Martin
2020-11-28 09:45
Gad virkelig godt se dem mod Astralis på Lan 🤩
#2 Djoerup13
2020-11-28 09:54
De ville blive smadret så meget de aldrig ville vise sig på en scene igen
#6 Luffe-
2020-11-28 11:21
Hvad bygger du det på ?
#3 arseface
2020-11-28 09:55
Der er vel ingen af Heroic spillerne der nogensinde har præsteret på lan. Tror de skal satse på at online eraen fortsætter lang tid nok til de kan blive solgt fra og få giga lønninger inden.
#7 JKN
2020-11-28 11:37
Det tror jeg, at du har helt ret i :)
#8 Gilborg
2020-11-28 12:38
+1
#10 fremilyset
2020-11-28 14:06
Nu skal jeg hjælpe dig.

Fordi du mest bare kaster rundt med påstande du ikke aner noget om.

Cadian har en 0,01 bedre rating online end lan.
Borup har bedre rating lan end online
Niko har bedre rating lan end online
Teses har 0,04 bedre rating online end lan
Stavn har 0,05 bedre rating online end lan

Jeg ved godt at i jeres verden, så er det ikke tilladt at de skal blive bedre. Selvom alle sad og lovprisede Stavn og Teses for 1-2 år siden, så må de åbenbart ikke blive bedre under corona, uden at så skal de svines til.

Ja måske taber de lan fordi de ikke har lige så meget rutine, men netop derfor har de vel også en fordel nu. Så stop dog med at være så negativ mod dem.
#12 arseface
2020-11-28 14:16
Stop dog med dit rating ævl. Cadian har nærmest aldrig spillet lan på topniveau. Den rating er mod t5 hold i NA. Borup, teses og Stavn har spillet så lidt lan at der ikke er statistisk grundlag for at bruge det til noget som helst og det er igen mod dårlig modstand. Niko er den eneste der reelt har lan erfaring mod modstandere af den kaliber de møder nu og det er ikke overvældende.
#16 fremilyset
2020-11-28 17:39
Du har det også nemt bag din skærm. Vinder de så skal de lige bevise dig på lan, ellers så tror du vel din snyder. Og taber de så kan du svine dem lidt mere.

Og du viser jo tydeligt du ikke aner hvad du snakker om. Men alle undtagen Teses har haft fine kampe mod top10 hold i verden og i slut 19 klarede de sig ganske habilt på lan, men det kan et menneske som der jo ikke se. Du er så forblændet af dit negative pis hele tiden.
Og sjovt du siger Niko er den eneste, når hans stats mest går tilbage til 2016 og ikke er imponerende - flot research.

Kan fortælle dig at til epicenter var Cadian i top10 over bedst ratede spillere og at deres grundstamme allierede der gjorde det ganske fin på lan. Desuden også Stavn.

Men jeg ved godt at for en person som dig, som ikke ønsker noget godt for nogen, så er det svært at acceptere at Heroic rent faktisk har gjort det godt og givet den en skalle.

Du elsker vel istedet vitality og Nivera, som ikke har eneste officiel lan kamp.

Men for guds skyld stop nu med at lyd som en lille pige, der ikke kan ønske at det går godt for andre
#17 arseface
2020-11-28 18:02
Hvorfor tager du det så nært at Heroic helt faktuelt nærmest ingen lan erfaring på topniveau har sammenlignet med de andre top 10-20 hold? Det er fakta og ligegyldigt hvor meget ævl du hiver ud af numsen kan du ikke ændre på det 🙂
#19 fremilyset
2020-11-28 20:30
Det er bare sjovt du nævner det for de har mere lan erfaring fra lan events mod top30 end i hvert fald 3-4 andre hold i top20. Derudover ligger de ens med andre hold. Så faktuelt kan du jo stikke det op i numsen :)
Sjovt nok har alle deres spillere været til store events i Heroic. Dog ikke samtidig.
Vitality, liquid, Mousesports har derimod spillere i deres lineup, som aldrig har spillet mod top30 eller 50 på lan nogensinde.
Vitality endda 2 styk, hvoraf den ene var afgørende i finalen de spillede, men manden har ingen officiel kamp fra lan, så skal vi også hænge ham ud nu?
Jeg tager det ikke nært, det er bare sørgeligt at se når folk lyver omkring andre mennesker :)
Så det eneste fakta du nok skal holde dig til, er den man handler i.
#25 arseface
2020-11-28 21:53
Er vi enige om at det kun er Niko der har vundet en nævneværdig lan, da han vandt DH Masters som stand-in med North? Er vi enige om at ingen andre hold i top10 samlet har vundet så lidt?
#27 fremilyset
2020-11-29 00:26
OG, complexity, Furia, G2, ingen af dem har en lan sejr til et stort event.
Eller jo hvis du vil tælle kennys som den eneste med en sejr til et stort lan for 3 år siden.
Og vi kan snart ikke indsnævre det mere.

Men jeg tror ikke at nogle kommer til at acceptere dem, fordi det er online, så man ser ned på deres resultater. Og det er klart de måske bliver ramt af nerver på lan når det kommer igen, men det gør ikke deres præstationer mindre værd.
#28 arseface
2020-11-29 12:00
G2 Niko alene har 10 x flere t1 lan sejre end alle Heroic spillerne tilsammen. Jeg tror ikke du forstår hvad fakta er, så jeg gider ikke bruge mere tid på dig.
#4 PillerPaller
2020-11-28 10:03
Det er en sjov tid uanset hvad. Tror de færreste havde set, at Heroic som hold var bedre end Astralis, hvis arena-presset blev fjernet fra ligningen : ) Tror sgu' det kan blive godt over tid, hvis de holder sammen - så gamle er de jo heller ikke.
#5 Sander
2020-11-28 10:17
Nu var det, udelukkende baseret på stats, ikke cadiaNs bedste kamp, men han har godt nok imponeret mig over de sidste par måneder. Bliver spændende at se om han kan snige sig ind i top 20 til januar.
#9 b1ng0_o
2020-11-28 13:51
Respektløs udmelding alligevel... Lær nu bare at sætte pris på det du opnår, i stedet for at skabe dig som en baby. "Flovt"...
#11 fremilyset
2020-11-28 14:09
Og hvorfor dog det? Hvordan fanden kan du have ondt i røven over han er skuffet? Han må da være lige så flov som han vil, uden at det er respektløs.
Skabe sig?
#13 weKz
2020-11-28 14:18
Nvm
#14 b1ng0_o
2020-11-28 14:19
De taber 2-1 til et utrolig godt hold, som oven i købet har en dansk legende som kaptajn.
I det han kommer med sådan et vræl i offentligheden, underminerer han mousesports evner og det synes jeg er respektløst.
Der skal selvfølgelig være plads til skuffelse, men ydmyghed er også vigtig. ;)
#15 fremilyset
2020-11-28 17:15
Så havde han skrevet at han var træt af deres nederlag var det okay, men han må ikke skrive flov?

Han kan da være flov over at de måske ikke på nogen måde har overholdt deres aftaler på de 2 maps de taber, så er der vel ikke noget forkert i det.
Han skriver han er flov over deres egen præstation, hvilket der vel ikke et noget forkert i?
#18 b1ng0_o
2020-11-28 18:04
Jeg er imponeret over heroics bedrifter på det seneste, men derud over kender jeg intet til hverken cadian eller resten af holdet, så jeg er logisk nok, helt og aldeles neutral ift. deres personer.
Det er ok, at du har heroic-farvede briller på, men jeg synes, at jeg gav dig en fin forklaring, på min holdning til cadians udtale.
#20 fremilyset
2020-11-28 20:41
Hvis du intet kender til dem, så er det jo fordi du ikke har fulgt med i cs de sidste mange år.
Dit navn kan nogle nok huske og derfor lyder det sku da noget arrogant at skrive at du intet kender til dem. De har trodsalt været en del af gamet noget tid.
At du så. Som gammel gammel okay spiller lige skal kaste, jeg ved ikke helt hvem de er kortet, virker godt nok lidt smart i en fart.

Så det har ikke noget med mine farvede briller og gøre.
#22 nopze
2020-11-28 20:55
Tror du ikke bare at han mener, at han ikke kender dem personligt? :-)
#23 b1ng0_o
2020-11-28 20:58
Det var ikke nedladende ment, men jeg har, som du selv skriver, ikke fulgt særlig meget med omkring heroic, på noget tidspunkt overhovedet.
Derfor kender jeg ikke til dem eller deres person, men du er ellers rigtig dygtig til at antage det ene og det andet. ;)
#21 nopze
2020-11-28 20:53
+1
#24 Ahmed
2020-11-28 21:04
Helt enig. Det er ikke flovt, at tabe til et bedre hold.
#26 MrBlond
2020-11-28 22:53
Shit Mousesport spillede godt specielt Frozen var et bæst! Ikke helt god train af Heroic og Borup men kom igen! Mouse var det bedre hold.😉