Opret Log ind
Complexity bryder ind i verdens top 5
blameFs Complexity er blevet tildelt titlen som en af verdens fem bedste mandskaber.
Skrevet af: Alsofas    14. september 2020 22:19      

Complexity har siden starten af året kæmpet sig op gennem ranglisten fra en top 50 placering.

Mandagen bringer en opdatering af HLTVs rangliste, hvor det er ganske få point, der skiller holdene i toppen, som kun rykker sig enkelte pladser op og ned i denne uge.

Med blot to point mere end G2 tager Complexity-mandskabet franskmændenes plads blandt verdens top 5. Heroic og cadiaN er ligeledes rykket en plads op ad listen, og de indtager dermed en andenplads.

Astralis-lejren er fortsat én placering fra en plads mellem verdens 10 bedste hold. MAD Lions er faldet ned på henholdvis en 24. plads, mens North har gjort sig fortjent til en 26. plads.

x6tence-mandskabet er det danske mandskab, som er tættest på en placering i top 30. Holdet indtager i øjeblikket en 36. plads.

#1 unclejakes
2020-09-14 22:25
ikke nok med at coL bryder ind i top 5 - hvis blame fortsætter formen ender han som en top 5 spiller i 2020.
#2 MrBlond
2020-09-14 22:58
Det er så sandt, han er en vanvititg IGL kæmpe brød god til og Calle og syg til og fragge. Fortjent!
#3 MrBlond
2020-09-14 23:00
Det os et ret giftig mandskab han har fået samlet sig det, men det fuld fortjent de gør det godt.
#4 sirr
2020-09-14 23:01
Imponerende og fortjent!
#5 interitium
2020-09-15 00:10
det bare imponerende hvad CoL har gang, de er en seriøst contender til den næste major der kommer
#6 Slowhand
2020-09-15 05:46
Det er da mest imponerende at Heroic indtager 2. pladsen og forhåbentlig næste gang ligger nr. 1
#7 sZyx
2020-09-15 11:07
Jeg tænkte præcis det samme. Jo vidst er det flot at ramme en femte plads, men at Heroic drengene kun er 15 point fra at være det bedste hold i verden det er sgu vanvittigt. Tænk et spring de har taget fra Tricked, CPH Flames, Fragsters og hvor de eller stammer fra.
Jeg kan heller ikke lade være med at blive virkelig stolt/glad på Cadians vegne. Han har godt nok haft en lang og hård tur op til, hvor han så står nu.
#BEHEROIC!!
#8 cadiaN
2020-09-15 12:54
<3
#9 ankjaers
2020-09-15 17:31
+1
Kæmpe respekt for den rejsning Cadian har lavet.
#10 yez
2020-09-15 21:34
Jeg synes at overskriften skulle have været "North går plads frem!" :-)
#11 whitebear22
6d 18t 16m
Super fortjent af Complexity - de spiller virkelig flot cs!
#12 Messias
6d 18t 2m
Fuck det er sygt! Kæmpe tillykke