Opret Log ind
Salamander henter kvindehold
Tre danske kvinder skal fremadrettet repræsentere Salamander.
Skrevet af: Arthrangos    30. juni 2020 19:30      

sopheyy er en del af Salamanders kvindehold.

Salamander har i dag præsenteret en ny startfemmer, da de har sikret sig tilføjelsen af et kvindehold, som blandt andet består af tre danskere.

I holdet finder vi Miss Varno, sopheyy og Celine, som alle har spillet sammen under ACES, hvor de blandt andet deltog til dette års Geeks Gone Wild i Aalborg.

Nu har Salamander sikret sig tilføjelsen af de tre spillere, og til at fuldende holdet har organisationen sikret sig Sniffles fra England samt rchl og Aaron fra Ungarn, hvor sidstnævnte er holdets coach.

Med dansk flertal har vi dermed et nyt dansk kvindehold, som vi kan se frem til at eventuelt skulle dyste mod blandet andet Ambush's og Copenhagen Flames' kvindehold i fremtiden.

Salamanders kvindehold ser således ud:

  • dk Miss Varno
  • dk sopheyy
  • dk Celine
  • uk Sniffles
  • hu rchl
     
  • hu Aaron (coach)
#1 sopheyy
2020-06-30 19:48
<3
#2 fribz
2020-06-30 19:54
Jeg elsker dig, gz tøsen
#3 SnowmaN
2020-06-30 19:57
Okay
#6 Kykli
2020-06-30 20:11
Puha. Så er vi sgu på den igen :-D
Nr. 742 kvindehold. Det får simpelthen ingen ende det her. Fedt i er dedikeret osv. nice, nice - men alting har også en ende ikke? Man må snart have indset efter 40 forsøg, at man ikke har niveauet? Altså det her stack her, har ikke en jordisk chance mod Silvinho, swoosh og dunqaz. Det håbløst faktisk.
#8 LakeTown
2020-06-30 20:20
Hvis man giver op efter 40. forsøg bliver man ihvertfald aldrig til noget :-)

At de netop bliver ved er vel mentaliteten at have for at blive bedre??

Det eneste håbløse i denne nyhed er din kommentar imo :-)
#12 Lyng
2020-06-30 20:39
Bare fordi man bliver ved med at prøve, behøver man ikke nødvendigvis forbedre sig. Alle har et peak i niveau, nogle højere og nogle lavere. Jeg vil da også gerne være professionel counter strike spiller. Men har dog selvindsigt nok til, at vide det aldrig kommer til at ske :)
#14 LakeTown
2020-06-30 20:59
Det har du ret i, men jeg kan sige til dig med 100% sikkerhed at du ikke bliver bedre af ikke at prøve :-)
#21 Lyng
2020-06-30 21:41
Det er jo klart, uden man prøver sker der ikke noget. Men din kommentar fik mig lidt til at tænke på dem som stiller op i x-factor uden en tone i livet. "hvis bare vi prøver så går det nok" :D
#24 LakeTown
2020-06-30 22:16
Okay, det var ikke hensigten eller en holdning jeg synes jeg udtrykkede :D

Men ja, jeg er stor fan af at holde en core sammen og arbejde sig ud af sine problem stillinger.
#17 sopheyy
2020-06-30 21:18
Det kommer vel også an på hvad ambitionerne er :D
Jeg kommer aldrig til at bestræbe mig efter at være verdens bedste spiller med en fuldtidsløn. Både fordi jeg ved at det aldrig kommer til at ske, men også fordi jeg ikke har hverken tid eller overskud til at kæmpe for det. Edit: Der er andre ting i livet, jeg hellere vil.

Ingen af os har bedt om en nyhedsartikel på dust2, og ingen havde forventet det. Det at vi får en, priser vi os lykkelige for, da det er opmærksomhed for den org vi har i ryggen.
#18 Winspai
2020-06-30 21:20
Du kan vel altid lære et eller andet?

Det der med "Alle folk har et peak i niveau" er korrekt nok, men det er jo først noget man kan se når man er done. Folks udviklings kurve er vel også forskellig og vil gå op og ned.
Roej er et godt eksempel på en som udviklede sig ekstremt i de sene år ofte er det der skal til bare noget stabilt støtte fra baglandet.

Må være ærlig og sige jeg ikke følger nok med til at vide om Miss Varno, sopheyy og Celine gør det godt eller dårligt. De arbejder/studere også så om de spiller for at få CS som fuldtids job eller om de egentlig bare nyder og spille spillet og udvikle sig sammen med veninderne og se hvor langt det tager dem skal jeg ikke gøre mig klog på.

Det eneste jeg ved er at de er nogle flinke personer (Sopheyy er lidt mærkelig dog), der har fået en utrolig godt fungerende org og spille for. Samt en dygtigt spiller som coach.

Good Luck til pigerne!
#19 sopheyy
2020-06-30 21:25
^det her

og ja, jeg er ekstremt mærkelig
#20 Lyng
2020-06-30 21:40
Det kan man bestemt, men tror alle når til et punkt hvor udviklingen bare ikke er tilstede. North fx :D ej spøg til side. Må indrømme jeg ingen gang læste nyheden, bare kommentarerne og blev nødt til at kommentere på, ideen om hvis bare man bliver ved, så går det nok. Da jeg ikke er enig i det :D
#23 Winspai
2020-06-30 21:55
Håber heller ikke der er nogen som tror man kan det :)
#27 diOnysos
2020-07-01 11:10
Nej du har ret, når man træner så lærer man jo ikke noget. Man kan lige så godt læne sig tilbage og begynde at græde og få meldt sig til kontanthjælp fordi alt er alligevel tabt jo.

Har du hørt om de magiske 10.000 timer?

Talent er bare en der har et lille forspring, lægger man nok i det kan selv den mindst talentfulde vende det hele og vise sig at være den bedste.
#35 Dishwasher
2020-07-03 00:47
+1
#10 cleansation
2020-06-30 20:24
Folk er godt nok sure herinde hehe. Tillykke til jer.
#11 HouseAr
2020-06-30 20:33
https://www.twitch.tv/sniiffles/clip/BraveFrozenBi..
#25 grand
2020-06-30 23:48
Hvad prøver du at vise? ;-)
#26 Kristja
2020-07-01 07:00
Det er LyMZ vi griner med her ik? :D
#29 LyMZ
2020-07-01 13:05
Øhh undskyld mig, jeg er lige her
#33 Kristja
2020-07-01 22:57
Undskyld, jeg laver bare sjov haha :D
#34 LyMZ
2020-07-02 18:08
;(
#13 diMitri-_-
2020-06-30 20:49
held og lykke tøser :) i skal nok flække
#15 ValcoNN
2020-06-30 21:06
Jamen gl til tøserne
#16 Luffe-
2020-06-30 21:08
Bliver spændende og se om de kan lege med, hvor det er sjovt.
GL herfra
#22 Opal
2020-06-30 21:42
Det er umiddelbart ikke et helt dumt line-up..

Al held og lykke!
#28 diOnysos
2020-07-01 11:11
Fedt at se flere og flere kvinde teams, det er en god retning.
#30 xone
2020-07-01 13:48
Det er useriøst at man laver en nyhed omkring et damelinup, og så er der kun 1 billede.
#31 sirr
2020-07-01 13:52
Man savner helt XpN tiderne. Der var styr på den slags.
#32 xone
2020-07-01 13:59
Ja præcis. Og i disse SoMe tider, er der godt nok mange muligheder!